Äitiyspakkaus 2021 ja herättää tunteita
https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/489516b1-8176-448a-8723-5579…
Ei ole pinkkiä, liian tumma haalari ja makuupussin hylkeet ovat pelottavan näköisiä.
On joillain ongelmat, ei voi muuta sanoa. Etsimällä etsitään valittamisen aihetta, vaikka ilmaiseksi saadaan. Eihän kukaan pakota ottamaan äitiysavustusta vastaan, jos ei miellytä.
Kommentit (26)
Palaute on tervetullutta. Siellä kuitenkin ovat aina eri ihmiset töissä noita kokoamassa ja itse ainakin haluaisin kuulla käyttäjien mielipiteitä jos oma pesti olisi. Joka vuosihan uutta pakkausta odotetaan ja annetaan palautetta.
Minä tykkään tosi paljon! Kettukuosit on ihania. Tässä paketissa oli paljon tuotteita jotka olisi varmaan kaupassakin tarttunut mukaan. En malta odottaa että muutaman viikon päästä tää tulee meille!
Mikä ihme fetissi ihmisillä vieläkin on, että tytölle pitää olla pinkkiä ja pojalle sinistä?
Mä en ymmärrä ton vaaleanpunaisen perään vinkumista. Ei ton paketin vaatteet kuitenkaan riitä ainoiksi vaatteiksi, joten sitä pinkkiä voi ostaa sitten ite.
Vierailija kirjoitti:
2018 pakkauksessa ainoat minkälaisia olisin itse ostanut oli potkuhousut ja kaksi bodya mutta silti kaikkia tuli käytettyä eikä tullut mieleenkään mennä nettiin huutamaan ettei kelpaa.
Ei ollut 2020 pakkauskaan mitään värien juhlaa. Ehkä sen villahaalarin ja tyyliin yhdet housut olisin ostanut, mutta silti minäkin olen kaikkia käyttänyt mitä on 4kk ikäisen kanssa mahdollista käyttää. Taitaa just se villahaalari vaan osua kesäkausiin, että jää käyttämättä sen takia. En silti ole öyhöttämässä missään, että peffasta oli, vaikka olikin minusta tosiaan tylsä ja tuo 2021 sopisi paremmin omaan makuun tyylillisesti (rakastan kettuja ja eläinkuvioita). Niitä pinkkejä ja muita värikkäitä vaatteita ostin ihan itse.
Kaunis paketti tänäkin vuonna, kiitollisena tuon ottaisin. Ikää vaan on jo 43-vuotta, eli haaveeksi jäi 🙁