Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette naisesta, joka kuvailee itseään ”vähän pippurisemmaksi tapaukseksi”?

Vierailija
26.03.2021 |

Ja vertaa itseään Pikku Myyhyn.

Kommentit (57)

41/57 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punapää, tempperamenttinen, kova tekemään, levoton sielu. 

Vierailija
42/57 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

My way or higway -tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lempihahmo pienenä oli Pikku Myy. Siellä se vain vapaasti kiipeili puissa, hyppi kaiteilla, surffaili aalloilla ja oli aina rohkein ja urhein. Pikku Myy oli minulle vapauden symboli. Huoleton rämäpää, joka keskittyi tekemiseen aina täysillä. Luulin pitkään Pikku Myyn olevan poika, sillä eihän tyttö olisi voinut olla noin villi ja vilkas.

Minulle oli ennen av:ta vierasta ajatus, että Pikku Myy yhdistyisi "suorapuheiseen" ja tietynlaiseen räväkkään luonteeseen. Minä näin vain sen, että Pikku Myy uskalsi puolustaa muita. Nyt tietysti ymmärrän, miksi ihmiset liittävät nämä kaksi edellä mainittua ominaisuutta Pikku Myyhyn. Minulle hän edusti ennen kaikkea rohkeaa ja villiä tyttöä. Harmi, että av pilasi tämnkin mielikuvan.

Vierailija
44/57 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään mieltä ennen kuin häneen kunnolla tutustun.

Sanoahan voi aina mitä vaan, enemmän tai vähemmän tosissaan.

Vierailija
45/57 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räyhäri

Vierailija
46/57 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kiirus näitten pakkamisten kanssa ettei tässä ehdi miettiä kovin syvällisiä. Pippurinen uskaltaa ehkä sanoa mielipiteitä mitkä eivät aina miellytä kaikkia ja siten ärsyttää sanomisillaan muita. Ehkä hän vain pitää pippurin mausta kuka tietää?

Vierailija
47/57 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potentiaalinen perheväkivallan harjoittaja.

Vierailija
48/57 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaamaton tuittupää. Omasta mielestään suorapuheinen, muiden mielestä kiusallinen tapaus.

Vierailija
49/57 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan sellainen "räväkkä" tapaus, kovaääninen, huomionhakuinen, moukka vailla käytöstapoja. Tiivistetysti vaikea tapaus kaikin puolin.

Vierailija
50/57 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli on jingjangit jengoista irti joka käänteessä; vetäisin läpi pippurimyllyn sen jälkeen kun pannussa savustanut.. katsotaan sitten jitä sen jälkeen.

Vierailija
51/57 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostaa oman herkkyytensä räjähtämiseen, mutta itseriittoisena kuittaa asian sanomalla olevansa pippurinen. Ei edes yritä hillitä itseään ja kuvittelee saavansa kaiken anteeksi sanomalla että mä nyt vaan oon tämmönen.

Vierailija
52/57 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolatukkainen Karen.

Vierailija
53/57 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut typo eli p:n kohdalle t.

Vierailija
54/57 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen 160 senttinen kouvolatukkainen joka vetää röökiä ja kaljaa äijien kanssa, ja kuuntelee Radio Rockia. Tykkää olla se ainoa nainen ÄIJÄporukassa. 

Jänskä stereotypia. Minäkin tykkään olla ainoa nainen äijäporukassa. Lyhyttukkainen olen. En polta enkä käytä alkoholia, enkä kuuntele Radio Rockia.

Vierailija
55/57 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lempihahmo pienenä oli Pikku Myy. Siellä se vain vapaasti kiipeili puissa, hyppi kaiteilla, surffaili aalloilla ja oli aina rohkein ja urhein. Pikku Myy oli minulle vapauden symboli. Huoleton rämäpää, joka keskittyi tekemiseen aina täysillä. Luulin pitkään Pikku Myyn olevan poika, sillä eihän tyttö olisi voinut olla noin villi ja vilkas.

Minulle oli ennen av:ta vierasta ajatus, että Pikku Myy yhdistyisi "suorapuheiseen" ja tietynlaiseen räväkkään luonteeseen. Minä näin vain sen, että Pikku Myy uskalsi puolustaa muita. Nyt tietysti ymmärrän, miksi ihmiset liittävät nämä kaksi edellä mainittua ominaisuutta Pikku Myyhyn. Minulle hän edusti ennen kaikkea rohkeaa ja villiä tyttöä. Harmi, että av pilasi tämnkin mielikuvan.

Pikku Myy oli ärsyttävä räpättäjä ja asioihin puuttuja. Kyllä sitä voi olla vapaa ja rohkea ilman sitäkin.

Vierailija
56/57 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ihminen.

Vierailija
57/57 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskukokoinen riivinrauta joka etenee elämässään nuttura raivosta tutisten milloin mistäkin syystä.