Ärsyttää, kun lasten isä pääsee niin helpolla
Näkee lapsiaan suunnilleen kerran kuukaudessa, elatukseen osallistuu 100 e/lapsi ja arvostelee mun tekemisiä ja tekemättä jättämisiä. Itse joudun valitsemaan työpaikkanikin niin, että kykenen hoitamaan kotia ja lapsia vielä töiden lisäksi (rajaa pois mm. vuorotyön ja pitkän työmatkan).
Toisaalta olen onnellinen siitä, että lapset on mun kanssa ja saan tehdä niitä koskevat päätökset eikä tarvitse vääntää kasvatuksesta. Mutta onhan tää välillä aika raskasta..
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut, teit aikanaan lapset oikean miehen kanssa.
Hoiti osuutensa, kun oltiin vielä yhdessä.
Niin siis sait tapeltua yksinhuoltajuuden ja nyt vingut miehestä?
Varmasti ärsyttää, mutta sinä saat elämänkestävät läheiset suhteet lapsiisi, toisin kuin mies.
Helppoa on juu kun kokoajan ikävä lapsia kun harvoin heitä näkee...
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ärsyttää, mutta sinä saat elämänkestävät läheiset suhteet lapsiisi, toisin kuin mies.
Ja kuka hoitaa miehen kun tämä on vanha?
Meillä pääsee vielä helpommalla. Maksaa vähemmän ja tapaa kerran tai kaksi vuodessa.
Juoppo kirjoitti:
Helppoa on juu kun kokoajan ikävä lapsia kun harvoin heitä näkee...
Tuo sun nimimerkki on mielenkiintoinen, kun miettii ketjun aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään takeita siitä, että hoitaisivat äitiäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä pääsee vielä helpommalla. Maksaa vähemmän ja tapaa kerran tai kaksi vuodessa.
Minä en edes tiedä kuka isä on. Äiti ei sitä koskaan paljastanut.
Miksi se sinua ärsyttää, en kysy ilkeilläkseni, vaan ihan että tiedostatko itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään takeita siitä, että hoitaisivat äitiäänkään.
Realy? Silti tähän vedotaan, kun kertoo ettei koskaan niitä lapsia halua.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis sait tapeltua yksinhuoltajuuden ja nyt vingut miehestä?
Yhteishuoltajuus..
Ap
Ainakaan sun ei tarvitse kuunnella hänen arvostelemisiaan yhtään. Olkaa vaan mahdollisimman vähän tekemisissä. Hänellä ei ole oikeutta arvostella sun tekemisiä. Missä yhteydessä hän sellaista tekee?
Mitä olet tehnyt sen eteen, että isä tapaisi useammin? Ehdotit vuoroasumista, mutta isä ei suostunut?
Miksi otit lasten huoltajuuden jos et kerran halua hoitaa heitä?
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan sun ei tarvitse kuunnella hänen arvostelemisiaan yhtään. Olkaa vaan mahdollisimman vähän tekemisissä. Hänellä ei ole oikeutta arvostella sun tekemisiä. Missä yhteydessä hän sellaista tekee?
Kaikilla on oikeus arvostella kenen tahansa tekemisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sinua ärsyttää, en kysy ilkeilläkseni, vaan ihan että tiedostatko itse?
Ärsyttää, koska
- vastuu on niin raskasta (jos mokaankin ja pilaan lapset?)
- olen väsynyt ja haluaisin olla joskus yksin
- mulla on tosi vähän rahaa ja toi elatusmaksu ei riitä mihinkään (teinit syö älyttömiä määriä)
- saan lasten isältä pelkkää kritiikkiä (tuskin suostuis vaihtamaan osia)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoiti osuutensa, kun oltiin vielä yhdessä.
Kumpi haki eroa?
-eri