Naiset, mitä pahaa silmälaseissa on?
Täällä haukuttiin "rillipäiset" miehet. Onko muka silmälasit aivan dealbreaker?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmälasit alle 40-vuotiaalla kertovat geneettisestä heikkoudesta. 40-vuotias mies taas on liian vanha.
Ihminen on täynnä genettisiä heikkouksia ja mihin 40-vuotias mies on liian vanha?40-vuotias nainen sen sijaan on jo liian vanha synnyttämään jne
40-vuotias nainen ei ole liian vanha synnyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aivan varmasti suurin osa naisista kävisi kuumana vaikka tämän rillipään vuoksi...
https://www.thestyle.city/wp-content/uploads/2016/08/Some-women-like-me…
Kuvassa hom**eli😁
Näitä karvakouria alkaa olla joka kaupungissa velttoina notkumassa
Onneksi.
Ovat paljon komeampia kuin suomalaiset kaljamahat.
Vierailija kirjoitti:
Itse tunnen yhden naisen, joka ei katsokaan silmälasipäiseen mieheen päin. On itsekin vähän yli nelikymppinen ja etsii ikäistään miestä, mutta silmälaseja miehellä ei saa missään tapauksessa olla. Silmälasipäiset miehet vaan on kuulemma oksettavia...
Tulisiko sille isi mieleen? eikö se ole kiva kun miehelläkin on suojalasit kun lipsuttelee piparia niin ei haittaa jos naiselta vähän roiskuu
Otsikosta ajattelin että kysytään miksi naiset käyttävät piilolinssejä silmälasien sijaan.
Mutta asiaan, ei häiritse lasit. Ja jos geenejä mietitään, mistä voi olla varma, ettei mies ole käynyt leikkauttamassa silmiä?
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi minulle. Varmaan jotain 18-vuotiaita moiset haukkujat.
N32
Ei olis mullekaan.
N18 (tai tyttöhän minä varmaan sinun mielestäsi olen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aivan varmasti suurin osa naisista kävisi kuumana vaikka tämän rillipään vuoksi...
https://www.thestyle.city/wp-content/uploads/2016/08/Some-women-like-me…
Kuvassa hom**eli😁
Näitä karvakouria alkaa olla joka kaupungissa velttoina notkumassa
Onneksi.
Ovat paljon komeampia kuin suomalaiset kaljamahat.
En pidä. Ne on aina jotenkin niin luihun epäluotettavan oloisia aivan kuin hakattuja irtokoiria joista ei tiedä purevatko ne heti kun selkänsä kääntää
Olet kateellinen veltto läski suomikaljamaha, joka ei näe parisenttistä kullinnysäänsä valtavan mahansa alta.
Ei mitään, omalle puolisolleni ainakin sopii rillit. Olivat hänellä jo kun tapasimme.
Ai jaa, en ole tiennytkään että silmälasipäiset miehet ei miellytä. Minun mielestä he ovat erittäin seksikkäitä. Ja myöskin naiset ovat seksikkäitä pokat päässä. Ihmetyttää meillä töissä kun keski-ikäiset naiset vatvoo edestakaisin lasejaan otsalta silmille....kun ei voi vakituiseen niitä pitää, kun ulkonäkö kärsii. Ei muutes kärsi.
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, en ole tiennytkään että silmälasipäiset miehet ei miellytä. Minun mielestä he ovat erittäin seksikkäitä. Ja myöskin naiset ovat seksikkäitä pokat päässä. Ihmetyttää meillä töissä kun keski-ikäiset naiset vatvoo edestakaisin lasejaan otsalta silmille....kun ei voi vakituiseen niitä pitää, kun ulkonäkö kärsii. Ei muutes kärsi.
Silmälasit vaan kärsii, jos niitä pidetään otsalla.
Vierailija kirjoitti:
Otsikosta ajattelin että kysytään miksi naiset käyttävät piilolinssejä silmälasien sijaan.
Mutta asiaan, ei häiritse lasit. Ja jos geenejä mietitään, mistä voi olla varma, ettei mies ole käynyt leikkauttamassa silmiä?
No ei voikkaan olla varma. Ihmiset nyt vain yleisesti peittelevät heikkouksiaan: valkaisevat hampaitaan, jotta näyttäisi terveemmältä ja siltä että olisi paremmat geenit, peittelevät ihon virheitä meikillä jne. Moni mies myös palvoo silikonitissejä, vaikka ne eivät aidot rinnat olekaan, mutta koska isoja rintoja pidetään hedelmällisyyden ja hyvien geenien merkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Turn off on ainoastaan "insinöörilasit" eli vanhanaikaiset suorakaiteet ja varsinkin, jos linssit on likaiset. Nykyaikaisia silmälaseja käyttävät miehet on kuumia 🔥 Olen kerran jopa pyytänyt yhtä miestä laittamaan silmälasit päähän, kun oltiin sängyssä..
Ne suorakaiteethan ovat nyt taas kuuminta hottia, mitä olen kyllä ihmetyksellä surannut.
Vierailija kirjoitti:
Itse tunnen yhden naisen, joka ei katsokaan silmälasipäiseen mieheen päin. On itsekin vähän yli nelikymppinen ja etsii ikäistään miestä, mutta silmälaseja miehellä ei saa missään tapauksessa olla. Silmälasipäiset miehet vaan on kuulemma oksettavia...
Ihminen muuttuu oksettavaksi kun laittaa lasit päähänsä? Ei vaikuta kovin fiksulta ihmiseltä. Sama kuin sanoisi että ruutupaitaiset miehet ovat oksettavia.
Jos on edelleen samat rillit kolmekymppisenä kuin oli rippikoulussa tai muuten mauttomat alelaarilasit niin ei jatkoon. Mutta tämähän koskee muutenkin vaatteita, kenkiä, koruja jne. joten ei se rilleistä ole kiinni.