Kello ei ole vielä edes 10 ja juon jo päivän ensimmäistä olutta
Vähän "korjaavaa" kun eilen tuli otettua aika monta. Saa nähdä miten pitkälle tuo sikspäkki riittää. Sunnuntaina pitäisi olla jo selvä ja krapulaton.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä leuhki.
Olen tissutellut koko yön ja hain äsken ärrältä täydennystä.
Laitoin saunan päälle.
Hei mäkin hain korjaussarjan ärrältä. Mikähän siinä on, että vähemmän ahdistaa hakea sieltä kuin ruokakaupasta joka olisi myös ihan siinä vieressä. Ärrällä ne on myös suoraan kylmässä ei tarvitse lämmintä litkua nauttia.
Kaverin puolesta kyselen... Saako Ärrältä niitä salkkuja kylmästä?
6 ja 8 pakkeja saa ehkä jopa mäyräkoiria. Mikset vaan voi itse laittaa sitä salkkua jääkaappiin?
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ole itseasiasiassa mitään "hauskaa". Oksentaa ja ripuloi, elimistö ihan sekaisin. Ahdistus, alakulo ja masennus ja ylivireys sekoittuvat. Silti, tai juuri siksi juon taas "tasoittavaa". Joku illuusio muka tällä hetkellä, että en joisi liikaa taas tänään. Huomenna sama show.
Ja nämä ihmiset ovat kaikenlisäksi laiskoja työntekijöitä. Nuorempana kun olin tehtaalla töissä niin nämä alkoholistit olivat hyvin hitaita työntekijöitä kun taas pirinvetäjät teki hommat ei vain nopeasti mutta myös huolellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ole itseasiasiassa mitään "hauskaa". Oksentaa ja ripuloi, elimistö ihan sekaisin. Ahdistus, alakulo ja masennus ja ylivireys sekoittuvat. Silti, tai juuri siksi juon taas "tasoittavaa". Joku illuusio muka tällä hetkellä, että en joisi liikaa taas tänään. Huomenna sama show.
Ja nämä ihmiset ovat kaikenlisäksi laiskoja työntekijöitä. Nuorempana kun olin tehtaalla töissä niin nämä alkoholistit olivat hyvin hitaita työntekijöitä kun taas pirinvetäjät teki hommat ei vain nopeasti mutta myös huolellisesti.
Niin kauan kun kaupassa myydään vapaasti viinaa muttei parempia aineita niin et voi syyllistää käyttäjiä.
Nyt taitaa lähteä uuteen nousuun... alkaa olla hyvä olo eikä uskalla vielä kohdata krapulaa.
Onko se ongelma, jos homma toimii? Niin kauan kuin se toimii siis.