Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kello ei ole vielä edes 10 ja juon jo päivän ensimmäistä olutta

Vierailija
26.03.2021 |

Vähän "korjaavaa" kun eilen tuli otettua aika monta. Saa nähdä miten pitkälle tuo sikspäkki riittää. Sunnuntaina pitäisi olla jo selvä ja krapulaton.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kolmas menossa. Muutaman lisää jos jaksais hakea, niin olis päivä pulkassa.

Hyvin jaksat, sitä ei kukaan edes epäile :D

No ei varmaan. Suihkussa en kyllä käy.

Vierailija
22/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan juoda puoliltapäivin. Odottavan aika on pitkä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän on sama kuin siinä Doorssin laulussa nimeltään Roadhouse blues.

Well, I woke up this morning and I got myself a bier.

Vierailija
24/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisit töihin -_-

Menen vasta jos on pakko. 

Vierailija
25/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kolmas menossa. Muutaman lisää jos jaksais hakea, niin olis päivä pulkassa.

Hyvin jaksat, sitä ei kukaan edes epäile :D

No ei varmaan. Suihkussa en kyllä käy.

Miksi turhaan tuhlata vettä jos kuitenkin on vaan yksin kotona tissuttelemassa.

Vierailija
26/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, mullekin maistuis. Kippis

Vierailija
27/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin säälittävää puuhaa. Ja surullista, että monien elämä on laadutonta, että pitää tissutella aamusta alkaen.

No tällä hetkellä elämä on aika laadutonta kun mitään kivaa tekemistä ei ole arjen vastapainoksi. Joo, kyllä on parisuhde ja lapsi, jotka tuovat laatua elämään, mutta raskasta on kun asun lapsen kanssa kahdestaan. Tuntuu kuin olisin suorittamassa jotain vankeusrangaistusta, jonka pituudesta ei ole mitään tietoa. Ja pian ulos mennessäkin pitää käyttää maskia ja selittää jollekin poliisille mihin olen matkalla. Ymmärrän tissuttelijoita. Juon itsekin pari kertaa viikossa iltaisin, se om ainut hetki kun aivot luulee että on kivaa.

Vierailija
28/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin säälittävää puuhaa. Ja surullista, että monien elämä on laadutonta, että pitää tissutella aamusta alkaen.

No mitä väliä mihin aikaan juo? Onko se sitten parempaa jos ottaa kuudelta illalla jos yleensä mitään ottaa? 

Itse juon aina päivällä jos joskus juon. 

Ei yhtään mitään väliä. Mun mielestä kuitenkin on eroa tissuttelijalla, joka aloittaa jo heti aamusta kuin vasta ilta kuudelta. Ja aamulla aloittava on surullisempi tapaus mun maailmassa.

Vierailija
29/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän kova sälli olet, vauuuu. Ja niin kokenut että olonkorjauskeinotkin hallitset. Melko ihailtavaa!

Vierailija
30/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä väliä mihin aikaan juo? Onko se sitten parempaa jos ottaa kuudelta illalla jos yleensä mitään ottaa? 

Ei yhtään mitään väliä. Mun mielestä kuitenkin on eroa tissuttelijalla, joka aloittaa jo heti aamusta kuin vasta ilta kuudelta. Ja aamulla aloittava on surullisempi tapaus mun maailmassa.

Mistä päättelet että aloitan aina aamulla? Kyllä tämä on enemmän harvinainen luksus kuin mikään tapa minulle.

Vierailija
31/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tällä hetkellä elämä on aika laadutonta kun mitään kivaa tekemistä ei ole arjen vastapainoksi. Joo, kyllä on parisuhde ja lapsi, jotka tuovat laatua elämään, mutta raskasta on kun asun lapsen kanssa kahdestaan. Tuntuu kuin olisin suorittamassa jotain vankeusrangaistusta, jonka pituudesta ei ole mitään tietoa. Ja pian ulos mennessäkin pitää käyttää maskia ja selittää jollekin poliisille mihin olen matkalla. Ymmärrän tissuttelijoita. Juon itsekin pari kertaa viikossa iltaisin, se om ainut hetki kun aivot luulee että on kivaa.

Minkäs teet kun ei vaan saa sitä suurta hehkutettua mielihyvää vaikka liikunnasta ja arki on pelkkää harmaata páskaa täällä Suomessa ja jos voin edes keinotekoisesti saada olon että on edes hetken kivaa niin kyllä sen teen. 

Vierailija
32/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin aloittaa jo aamusta, kun nämä päiväkännit tuntuu mukavalta aina joskus. Hilpeä päivä ja huomiseen ehtii hyvin selvitä. 

Vierailija
33/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheltä loppui oluet ja siirtyi nyt vodkaan. Veikkaan että neljältä on jo käynyt kaljakaupassa.

Vierailija
34/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you, mulla on parit palsut vielä, mutta jääkaapissa on koko salkku jo kylmässä.

Vierailija
35/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä leuhki.

Olen tissutellut koko yön ja hain äsken ärrältä täydennystä.

Laitoin saunan päälle.

Vierailija
36/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Best tunne avata se kalja jo aamupäivällä. Sitten vaan antaa mennä.. ei kiire mihinkään ja kaljaa on. Kai se yhteiskunta ilman minuakin hetken pärjää.. heh.

Vierailija
37/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Best tunne avata se kalja jo aamupäivällä. Sitten vaan antaa mennä.. ei kiire mihinkään ja kaljaa on. Kai se yhteiskunta ilman minuakin hetken pärjää.. heh.

Näin.

En kadehdi töihin menijöitä.

Harmittaa, että ennemmin tai myöhemmin on pakko ummistaa silmät, edes hetkeksi.

Vierailija
38/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä leuhki.

Olen tissutellut koko yön ja hain äsken ärrältä täydennystä.

Laitoin saunan päälle.

Hei mäkin hain korjaussarjan ärrältä. Mikähän siinä on, että vähemmän ahdistaa hakea sieltä kuin ruokakaupasta joka olisi myös ihan siinä vieressä. Ärrällä ne on myös suoraan kylmässä ei tarvitse lämmintä litkua nauttia.

Vierailija
39/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet että aloitan aina aamulla? Kyllä tämä on enemmän harvinainen luksus kuin mikään tapa minulle.

En mistään. Ja luksuskin on meille näemmä eriasia, mielestäni tasoittelevat eivät ole luksusta :D on ne sitten poikkeuksellisesti aamulla tai vasta myöhemmin.

Vierailija
40/85 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin pärjää, vähän juopon ajattelua toi. Suuret luulot...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi