Kaverin exään ei kosketa eikä exän kavereihin.
Mitä mieltä olette tällaisesta periaatteesta? Minulla aika pitkälti tämä periaate. Toki jos ihastus sattuu olemaan joku exän ei niin läheinen tuttu, juttu on ok.
Kommentit (38)
Jos kaveri antaa luvan panna sen exää, on asia ihan fine!
Tämän takia en voi saada miestä Suomesta. Kaikki on jonkun exiä, pieni maa, jossa kaikki tuntevat toisensa.
Ei auta kuin mennä ulkomaille.
Nykyisiin ei kosketa, mutta en oikein ymmärrä miksi entisiin ei saisi saatikka niiden kavereihin.
Tää on justiinsa sellanen periaate, jota noudatetaan siihen asti kun sitä ei enää noudateta...
Vierailija kirjoitti:
MC-piireissä on tuo ihan klubin säännöissä.
Prosenttipiireissä existä tehdään nakkimakkaraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prosenttipiireissä existä tehdään nakkimakkaraa
Nacci-makkaraa?
Jos tuota sääntöä noudattaisi, niin parisuhteita ei solmittaisi enää tätäkään vähää...
Kaverin eksät on olleet yleensä nounou, vaikka poikkeuksiakin on. Eksien kaverit eivät ole koskaan kuuluneet tähän ryhmään. Mitä ihmeen järkeä siinä olisi.
Ei mulla ole oikeutta määrätä kuka saa olla kenenkin kanssa, mutta kun tiedän erään tutun olleen kahdenkin eri kaverin exän kanssa niin omaan suhtautumiseen vaikuttaa kyllä, eli ei kiinnosta olla hänen kanssaan tekemisissä enää.
Kun nyxä on exä, niin se on vapaata riistaa mun mielestä.
Eli en noudattaisi.
Naimisissa oleviin ei mun mielestä sotkeennuta.
Miksei exän kavereihin? Olen ihan ite järjestänyt treffejä mun kavereiden ja exän kavereiden välille, en tiedä mitä pahaa siinä olisi.
Otetaanhan ryyppyporukoissakin huikkaa vuorotellen samasta pullosta.
Aivan paska periaate! Kaverin tuleva exä on korkattu jo ennenkuin on exä.
Kaverisuhteet solmitaan yleensä johonkin elämänvaiheeseen tai tilanteeseen. Itse olen joutunut sen tilanteen eteen, että olen joutunut valitsemaan niiden nuoruuden pussikalja muisteluiden sijaan sen rakkauden. Eli kai tämä riippuu ihan siitä kaverisuhteen tasosta?
Pikkupaikkakunnalla ei voi olla ronkeli. Jos onnistuu serkuksia edes välttämään, ei paljoa enää voi raakata entisten suhteiden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Pikkupaikkakunnalla ei voi olla ronkeli. Jos onnistuu serkuksia edes välttämään, ei paljoa enää voi raakata entisten suhteiden perusteella.
Se ei pane, joka valkkaa!
Vierailija kirjoitti:
Nykyisiin ei kosketa, mutta en oikein ymmärrä miksi entisiin ei saisi saatikka niiden kavereihin.
Pieni paikkakunta ja pienet piirit? Kuulostaa lähinnä vastenmieliseltä
No joo, ei kavereiden exiä mutta exän kavereita kyllä, niitä vou ainakin panna jos ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole oikeutta määrätä kuka saa olla kenenkin kanssa, mutta kun tiedän erään tutun olleen kahdenkin eri kaverin exän kanssa niin omaan suhtautumiseen vaikuttaa kyllä, eli ei kiinnosta olla hänen kanssaan tekemisissä enää.
Tuo käyttäytymistyyli alkaa jo yllättävän nuorena. Teini ihmettelee yhden ex kaverinsa toimintaa, joka eron sattuessa onkin lohduttamassa sitä poikaa eikä suinkaan ystäväänsä, joka seurusteli ko. pojan kanssa. Samainen henkilö valehtelee ihan tyynesti tilanteita omaksi edukseen.