Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Astra Zeneca

Vierailija
26.03.2021 |

Miksi tätä rokotetta aletaan taas käyttämään, vaikka turvallisuudesta ei ole takeita.
Järkyttävää leikkimistä ihmisten terveydellä.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/e1c651e3-52da-4327-8533-4430d1bf…

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nyt on myös käynnistetty biologisia tutkimuksia, joissa selvitetään mitä erilaiset koronarokote tekevät vasta-aineille ja hyytymistekijöille. Sitä tutkitaan niin rokotetuissa ihmisissä itsessään kuin laboratorioissa soluilla."

Koko ajan olen sanonut että näitä rokotteita ei ole riittävästi tutkittu ja ei tiedetä pitkäaikaisvaikutuksia yms.

Nimenomaan on tutkittu laajoissa testeissä, ja rokote on osoitettu turvalliseksi ennen hyväksyntää

EMEA on ilmoittanut että nämä hyytymätapaukset ovat niin harvinaisia että syytä huoleen ei ole

Vierailija
22/66 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 20 000 000 rokotetta annettu, joten eiköhän ruumisluku olisi aika paljon isompi jos turvallisuudesta ei olisi mitään takeita.

Hyytymät voi olla odottamassa, kuka senkään osaa varmuudella sanoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/66 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 20 000 000 rokotetta annettu, joten eiköhän ruumisluku olisi aika paljon isompi jos turvallisuudesta ei olisi mitään takeita.

Hyytymät voi olla odottamassa, kuka senkään osaa varmuudella sanoa. 

Ei kukaan pysty sanomaan.

Kyllä hyytymiä tulee rokotetuille, ihan sama millä rokotteella rokotettu ja hyytymiä tulee myös rokottamattomille. Ja minusta tärkeätä tajuta, että hyytymiä tulee myös koronaan sairastuneille siis myös niille, jotka eivät ole sairaalaan asti joutuneet.

Itselläni on ollut verenkiertohäiriö (pelottaa vieläkin, olin 46 vuotias), veljeni sai vakavan aivoinfarktin alle 50v) ...... ja ei emme olleet rokotetta silloin saaneet.

Itse sain Astra zeneca:n 10 vuorokautta sitten, totta kait kaikki negatiivinen kohu tämän rokotteen ympärillä huolestuttaa, mutta kyllä minä kaikkeni haluan tehdä sen eteen että en ainakaan sitä vakavaa muotoa koronasta saisi.

Vierailija
24/66 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se astra sen pahempi oo kuin muutkaan, Pfitserillä sitä paitsi kaikkein eniten huolesttuttavia haittailmoituksia.

Odottelen että laskevat tota astran ikärajaa että sais sen toisenkin piikin.

Vierailija
25/66 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä38452 kirjoitti:

Mietin kyllä itsekkin miksi sitä Suomessa viimeinen viikko vielä pistettiin, meitä on 140000-180000 Suomessa asuvaa, jotka sen saivat. Itse alle 50 v nainen ja rokotuksestani on 10 vuorokautta.

Tietoa tulee koko ajan ja minusta on tärkeätä, että rokotuksia jatketaan. Minusta on hyvät perusteet, miksi rokotetaan tästä eteenpäin vai yli 65 v.

Ei meiltäkään edes viimeisellä viikolla kysytty "kelpaako ko. rokote", olisin riskiryhmäläisenä ottanut toisen.

Minusta se pitää mennä niin, että jokainen yli 65 ottaa sen rokotuksen, jonka on saamassa ja jos se on Astra eikä sitä ota niin sitten rokotusjonon hännille ja uusi yritys kun koko aikuisväestö on rokotettu.

Minun isä 74 v on saamassa rokotteen vasta huhtikuun puolessa ja hän sanoi, että ihan sama minkä rokotteen saa, kunhan nyt vaan saa.

Ystävä sai myös tämän rokotteen, silloin ei näistä vakavista haitoista vielä kerrottu, hänellä tuli kova outo päänsärky muutaman vuorokauden kuluttua, kuume ja nivulkivut tuli vuorokauden sisällö rokotuksesta.

Itse en aio tätä rokotetta ottaa vaikka sitä taas ollaan tuputtamassa vanhuksille.

Vierailija
26/66 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kaikki 20 miljoonaa on kuollut mutta sitä ei kerrota KOSKA VALTAMEDIA JA NWO JA JA JA!!!1111

Vierailija
27/66 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaa sitten rokottamisen jälkeen jännittää pari viikkoa, tuleeko vakavia oireita. Ei kiitos.

Olen ykkösriskiryhmään kuuluva AZ-rokotettu alle 55-vuotias nainen ja vieläkin hengissä. En kärsi korkeasta kolesterolista, en kärsi ylipainosta enkä kärsi korkeasta verenpaineesta. Käytän apteekin emätinpuikkoja virtsatulehdusta estämään.

Pitää olla harvinainen yhteentörmäys geenien, muiden tekijöiden ja itsensä koronaviruksen suhteen kun tuollaisia reaktioita syntyy. Tällaiset asiat selviävät vain miljoonien rokotusten jälkeen. Myös korona aiheuttaa veritulppia.

28/66 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin korkeasta verenpaineesta, kolesterolista ja ylipainoakin on. Sain ko rokotteen sen siksi, että kärsin 2. tyypin diabeetistä ...... ei kukaan kysynyt, onko diabeteksen lisäksi muita riskitekijöitä. Tällä nyt kuitenkin mennään.

Siinä lappusessa jonka sai rokotuksen yhteydessä puhutaan ihan normaaleista haittavaikutuksista, jotka osa saa mm. päänsärky, kuume, vilunväristyksen, pahoinvointi jne. Minulle sanottiin, että jos kuume kestää yli 3 vuorokautta niin terveydenhuoltoon yhteys.

Minusta moni on pelästynyt niitä "normaaleja" haittavaikutuksia.

Vierailija
29/66 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvalla kun saa.

Ja sitä on nyt varastossa, täytyy ne pois käyttää haitoista vähät välittämättä.

Niin, se on kallista hävittää ongelmajätteenä.

Vierailija
30/66 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä38452 kirjoitti:

Itse kärsin korkeasta verenpaineesta, kolesterolista ja ylipainoakin on. Sain ko rokotteen sen siksi, että kärsin 2. tyypin diabeetistä ...... ei kukaan kysynyt, onko diabeteksen lisäksi muita riskitekijöitä. Tällä nyt kuitenkin mennään.

Siinä lappusessa jonka sai rokotuksen yhteydessä puhutaan ihan normaaleista haittavaikutuksista, jotka osa saa mm. päänsärky, kuume, vilunväristyksen, pahoinvointi jne. Minulle sanottiin, että jos kuume kestää yli 3 vuorokautta niin terveydenhuoltoon yhteys.

Aivoveritulppa tai TIA eivät odota 3 vrk, siinä on kyse minuuteista.

Miten yksinasuva voi edes teoriassa päästä ajoissa hoitoon? Itse ei pysty edes soittamaan apua.

Vierailija
31/66 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäähän sitä muutkin maat edelleen.

Nekin jotka varovaisuus syistä laittoivat sen tauolle, ovat palanneet sen käyttöön.

Ettekö lue uutisia?

Turha syyllistää mitään THL:a siitä, että rokotuksia jatketaan.

Vierailija
32/66 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä38452 kirjoitti:

Aivoveritulppa tai TIA eivät odota 3 vrk, siinä on kyse minuuteista.

Miten yksinasuva voi edes teoriassa päästä ajoissa hoitoon? Itse ei pysty edes soittamaan apua.

Siitä ei ole tullut aivoveritulppia vaan aivovaltimopullistumia tai vuotoja.

Varsinaiset veritulpat ovat tulleet jalkaan.

Vierailija
33/66 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä38452 kirjoitti:

Päänsärky voi olla hyytymän aiheuttamaa kovaa kipua.

Mihinkään viranomaisten sanomisiin ei voi enää luottaa yhtään, jatkuvaa sekoilua ja salailua, vähätellään kuolemantapauksia, kerrassaan järkyttävää.

Vierailija
34/66 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittavaikutuksen saaneita tuetaan

Kriisiavun tavoite on auttaa rokotteen sivuvaikutuksen saaneen potilaan ja hänen läheistensä elämää, edesauttamalla hyvinvointia ja onnellisuutta. Tähän pyritään sairauden tuomasta kärsimyksestä huolimatta. Sairastumiseen voi liittyä kriisireaktio. Kriisireaktio on inhimillinen reaktio voimakkaaseen yllättävään muutokseen elämässämme, johon emme ole osanneet varautua.

Niinkö? Missä on tuki kun jotain muuta vakavaa sairastaa, en ole vielä saanut kertaakaan?

Otin AZ rokotteen, ei tullut mitään oireita.

Vierailija
35/66 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittavaikutusilmoitukset, joissa on ilmoitettu kuolemantapauksesta

Fimeassa on 23.3.2021 mennessä käsitelty 44 koronarokotuksiin liittyvää haittavaikutusilmoitusta, joissa kerrotaan potilaan menehtyneen. Kaksi potilaista oli saanut Modernan, kaksi AstraZenecan ja muut Comirnaty -rokotteen. Yksi ilmoitus koski työikäistä potilasta, jolla oli kuoleman selittävä sairaus jo ennen rokottamista. Lopuista 43:sta potilaasta kuusi oli alle 80-vuotiaita, kaksikymmentä 80-90-vuotiaita ja kuusitoista yli 90-vuotiaita. Heillä kaikilla on ollut pitkälle edenneitä perussairauksia.

Potilaista 17:sta ei ilmennyt rokottamisen jälkeen selkeitä oireita, ja menehtymisen arvioitiin liittyvän muihin sairauksiin. 24:lle potilaalle nousi kuume tai yleisvointi lähti laskuun rokottamista seuraavina vuorokausina. Vaikka heidän katsotaan menehtyneen pitkälle edenneisiin perussairauksiin tai niiden komplikaatioihin, rokotteen mahdollista myötävaikuttavaa roolia ei voida täysin poissulkea. Useammasta ilmoituksesta odotetaan lisätietoja tarkemmasta tapahtumien kulusta ja potilaan perussairauksista.

THL selvitti rekisterien avulla sitä, poikkeaako rokotettujen henkilöiden kuolleisuus väestön keskimääräisestä kuolleisuudesta. Tietoja on selvitetty ensimmäisten 230 000 rokotetun henkilön osalta. Kun huomioitiin muun muassa henkilöiden ikä, sairaudet ja sukupuoli, oli rokotettujen kuolleisuus pienempää kuin rokottamattomilla. THL: Koronarokotteiden kehittäminen ja turvallisuus

0,02% kuolee rokotteeseen, eli sama kuin koronaan.

Vierailija
36/66 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittavaikutusilmoitukset, joissa on ilmoitettu kuolemantapauksesta

Fimeassa on 23.3.2021 mennessä käsitelty 44 koronarokotuksiin liittyvää haittavaikutusilmoitusta, joissa kerrotaan potilaan menehtyneen. Kaksi potilaista oli saanut Modernan, kaksi AstraZenecan ja muut Comirnaty -rokotteen. Yksi ilmoitus koski työikäistä potilasta, jolla oli kuoleman selittävä sairaus jo ennen rokottamista. Lopuista 43:sta potilaasta kuusi oli alle 80-vuotiaita, kaksikymmentä 80-90-vuotiaita ja kuusitoista yli 90-vuotiaita. Heillä kaikilla on ollut pitkälle edenneitä perussairauksia.

Potilaista 17:sta ei ilmennyt rokottamisen jälkeen selkeitä oireita, ja menehtymisen arvioitiin liittyvän muihin sairauksiin. 24:lle potilaalle nousi kuume tai yleisvointi lähti laskuun rokottamista seuraavina vuorokausina. Vaikka heidän katsotaan menehtyneen pitkälle edenneisiin perussairauksiin tai niiden komplikaatioihin, rokotteen mahdollista myötävaikuttavaa roolia ei voida täysin poissulkea. Useammasta ilmoituksesta odotetaan lisätietoja tarkemmasta tapahtumien kulusta ja potilaan perussairauksista.

THL selvitti rekisterien avulla sitä, poikkeaako rokotettujen henkilöiden kuolleisuus väestön keskimääräisestä kuolleisuudesta. Tietoja on selvitetty ensimmäisten 230 000 rokotetun henkilön osalta. Kun huomioitiin muun muassa henkilöiden ikä, sairaudet ja sukupuoli, oli rokotettujen kuolleisuus pienempää kuin rokottamattomilla. THL: Koronarokotteiden kehittäminen ja turvallisuus

0,02% kuolee rokotteeseen, eli sama kuin koronaan.

Siis peräti 40 kaikista Suomessa kuolleista (koronarokotukseen liittyen yht 44 kuolemaa) oli saanut Pfizer-BioNTechin rokotteen! Vain 2 kuolleista saanut AZ, samoin 2 saanut Modernan rokotteen. Pfizerin rokotteen kauppanimi on Comirnaty.

Sitä annettiin alussa kaikkein vanhimmille, kun rokotukset aloitettiin. Tämä tietty selittää kuolemantapausten määrän, mutta olisiko Pfizerin rokote kaikille "vaarallisempi", myös nuoremmille enemmän/vakavampia haittavaikutuksia?

mRna -rokotteet (Pfizer, Moderna, J&J) itsessään ovat täysin uusia, niiden pitkäaikaisvaikutuksista ei ole mitään tietoa.

Vierailija
37/66 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihmisiä, jotka on nimenomaan kuollut siihen että saivat rokotteen... Ei se uutisiin tule! Mutta en osaa sanoa oliko se juuri tämä vai jonkun muun valmistama korona rokote, mutta teholle joutui kuitenkin saatuaan korona rokotteen. 

Rokotus on tärkeää, mutta pitää olla TÄYSIN turvallinen rokote!

38/66 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä38452 kirjoitti:

Päänsärky voi olla hyytymän aiheuttamaa kovaa kipua.

Mihinkään viranomaisten sanomisiin ei voi enää luottaa yhtään, jatkuvaa sekoilua ja salailua, vähätellään kuolemantapauksia, kerrassaan järkyttävää.

Sen takia olisi hyvä, että julkistaisivat tilastot kaikkien rokotteiden osalta, jotta ihmiset ymmärtäisivät kokonaisuuden. Sillä ihmisten puhekielessä ongelmat ovat vain Astralla. Nämä julkisuuteen nousseet "pari tapausta" ovat tutkinnan alla ja voivat johtua rokotteestakin. Eihän THL uskalla julkaista tilastoa, josta näkyisi se, että tulppia tulee muidenkin rokotteiden jälkeen ihan yhtä paljon, suurinosa tulisi ilman rokotettakin. Ihmiset on nyt peloteltu kuoliaaksi ja tuntuu, että rokotepelossaan unohtuu se, että koronaan kuolee ihmisiä.

39/66 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on ihmisiä, jotka on nimenomaan kuollut siihen että saivat rokotteen... Ei se uutisiin tule! Mutta en osaa sanoa oliko se juuri tämä vai jonkun muun valmistama korona rokote, mutta teholle joutui kuitenkin saatuaan korona rokotteen. 

Rokotus on tärkeää, mutta pitää olla TÄYSIN turvallinen rokote!

Tämä on totta, että pitäisi olla täysin turvallinen rokotus. Sitä pitäisi vaan odotella tosi pitkään ja kuinka paljon enemmän ihmisiä kuolee ilman rokotettakin.

En minäkään olisi halunnua Astran rokotetta, mutta kun suurin paniikki mennyt ohi niin olen yrittänyt hakea faktaa (Suomen ja muiden maiden) ja todennut, että mikään rokote ei ole täysin turvallinen ja jokaisen on vaan tehtävä se päätös, että kumpaa pitää vaarallisempana ..... ottaa rokote vai olla ottamatta.

40/66 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa etten antanut itselleni aikaa. Tänään en ottaisi Astraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi