En usko pysyvään mielisairauteen
Uskon, että masennukset tulee ja menee. Psykoosi ei ole pysyvä tila, jolloin skitsofreniaa ei ole olemassa. Ja kyllä olen kokenut tuon kaiken ja siltikin ihan kunnossa, vaikkakin vähän tylsämielinen.
Kommentit (11)
Periaatteessa nuo ei tylsämielistytä vaan vastoin.
Minusta kyseessä on luonnollinen prosessi ja aikuistuminen. Ne ovat vain reaktioita terveellä ihmisellä sairaassa ympäristössä.
Ei tämä ole mikään ihmisen ideaali ympäristö elää.
Samalaisia oireita lienee eläintarhan eläimillä.
Eläintarhassa myös lisääntyminen vaikeutuu.
Ei se ole mikään uskon asia eikä mielipidekysymys.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa nuo ei tylsämielistytä vaan vastoin.
Minusta kyseessä on luonnollinen prosessi ja aikuistuminen. Ne ovat vain reaktioita terveellä ihmisellä sairaassa ympäristössä.
Ei tämä ole mikään ihmisen ideaali ympäristö elää.
Samalaisia oireita lienee eläintarhan eläimillä.
Eläintarhassa myös lisääntyminen vaikeutuu.
Ei, mutta kaiken tuon ja lääkityksen jälkeen olen tylsämielinen keski-ikäinen. Aikuistumista se vain oli ja tyhmyyttä.
Hyvä!
Olen asiasta samaa mieltä.
Psyykkistä sairautta ei siinä merkityksessä ole olemassa, kuin yhteiskunta väittää.
Psyykkinensairaus on ihmisjoukon ja yksilön harjoittamaa omassa itsessään olevan vahingoittamista. Se katoaa kun vahingoittaminen loppuu.
Sellainen joukko on kuin käärme, joka puree pilkkamyrkyllä häntäänsä, siis itsessään olevaa, mielessään olevaa.
Sellainen kääme joutaa hävitetyksi tai lopettamaan tuollaisen.
Toisaalta sinä olet elämänpuu, ja sinä olet elämänpuun siemen...
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään uskon asia eikä mielipidekysymys.
Kyllä se on. Psykiatria ei ole oikeaa tiedettä, vaan mielipiteitä vain. Näin diagnoosikirjakin on tehty, käsiäänestyksellä.
Syökää vitamiineja ja hivenaineita.
NAC auttaa joitakin mielen sairauksissa...
Hoidolla yleensä saadaan oireita kuriin, niin että ulkopuolisen ihmisen on vaikea ymmärtää mitä nää sairaudet todellisuudessa on.
Mp tästä?