Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku mies katsoo teitä, niin tuleeko teilläkin sellainen olo, että katsooko mies arvostelevasti ja olenko hänen mielestään epämiellyttävän näköinen?

Vierailija
25.03.2021 |

Mulla tulee ja nolostun todella paljon.

N27

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
2/23 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nykyisin varsinkin miehet joskus vilkaisevat ja sitten katsovat muualle. Tätä keski-ikäistymistä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ajattelen ihan muita asioita. Yleensä mukavia sellaisia.

Vierailija
4/23 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sitten tietysti nolostuessani rupean kompuroimaan tai muuta kivaa..

Vierailija
5/23 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku katsoo esim kuntosalilla pitkään, on ihan kiva fiilis. Yleensä itselleni tulee ajatus siitä, että toinen on huomioinut minut. Ei muuta. Olen siis olemassa. Tämä on aika mukavaa, kun ei tarvitse mitenkään esittää muuta kuin on. Tämmöinen minä olen. Vuosien kuluessa uskon, että minusta on tullut jotenkin enemmän sinut itseni kanssa. En häkelly, vaikka joku katsoo pidempään. Kyllä maailmaan katseita mahtuu.

Vierailija
6/23 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule.  

Vierailija
7/23 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun mulle tulee sellainen olo että olen tosi kuuma mimmi. - täti 38v

Vierailija
8/23 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku katsoo esim kuntosalilla pitkään, on ihan kiva fiilis. Yleensä itselleni tulee ajatus siitä, että toinen on huomioinut minut. Ei muuta. Olen siis olemassa. Tämä on aika mukavaa, kun ei tarvitse mitenkään esittää muuta kuin on. Tämmöinen minä olen. Vuosien kuluessa uskon, että minusta on tullut jotenkin enemmän sinut itseni kanssa. En häkelly, vaikka joku katsoo pidempään. Kyllä maailmaan katseita mahtuu.

Varmaan aika inhimillinen ajatus tuo katseilla kommunikointi ja tunne olemassaolosta.

Vierailija
9/23 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei takuulla.  Toimin asiakaspalvelu tehtävissä ja päivässä minua katsovat vaikka minkä ikäiset miehet ja naiset, suorastaan tuijottavat odottaessaan vuoroaan.

Minua ei enää mitkään katseen vaivaa eikä häiritse, sen tämä työ on mulle opettanut.

Vierailija
10/23 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ap niin tärkeä ihminen, että ajattelisi sinusta yhtään mitään.

Tottahan ihmistä katsotaan pakostakin jotenkin monissa paikoissa, mutta ei niillä katseilla ole mitään sen kummampaa merkitystä.

Pakkohan ihmisten on jonnekin katsella kauppojen kassoilla, jonoissa, bussipysäkeillä, junissa, baareissa, kahviloissa ja missä tahansa muuallakin.

Se on vaan sellaista silmäilyä ympärille, ei sen enempää.

Vierailija
11/23 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut niin näkymätön, että jos joskus joku katsoo niin alan miettiä onko jotain likaa naamassa tms. Tai sitten mietin että tunteeko hän minut ehkä, pienellä paikkakunnalla sitä sattuu, itselläni ei ole kummoinen kasvomuisti, ja toiset muuttuvat vuosikymmenien aikana enemmän kuin toiset.

Vierailija
12/23 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minulle tulee aina sellainen tunne että nyt minua ihaillaan. Siksi miesten katseet ovat parasta mitä tiedän.

N53

Vierailija
13/23 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin skannaan oikein häpeilemättömästi pantavan näköisen mimmin vartalon ja mietiskelen et onkohan tuo anal queen. 

M35

Vierailija
14/23 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule.

M45

Vierailija
15/23 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ap niin tärkeä ihminen, että ajattelisi sinusta yhtään mitään.

Tottahan ihmistä katsotaan pakostakin jotenkin monissa paikoissa, mutta ei niillä katseilla ole mitään sen kummampaa merkitystä.

Pakkohan ihmisten on jonnekin katsella kauppojen kassoilla, jonoissa, bussipysäkeillä, junissa, baareissa, kahviloissa ja missä tahansa muuallakin.

Se on vaan sellaista silmäilyä ympärille, ei sen enempää.

Mutta jos ajattelee, että muut toimivat niin kuin itse toimii. Minä nimittäin kyllä katson ihmisiä ja tykkään pohtia heistä asioita, vaikka eivät tuntemattomat tietysti jääkään pitkäkestoiseen muistiin.

Vierailija
16/23 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mutta ihan kenen vaan kyylääminen on yhtä ärsyttävää. Minusta on epäkohteliasta jäädä tuijottamaan jotakuta, sillä nimenomaan saa toiselle epämukavan/ärsyyntyneen olon.

Vierailija
17/23 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, päin vastoin! Ajattelen että olen miehen mielestä kivan näköinen.

N46

Vierailija
18/23 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en mieti satunnaisten miesten katseita, ellei mies sitten katso epätavallisen pitkään/vilkuile huomiotaherättävästi. Tällöin tulkintani riippuu hyvin paljon siitä, millainen mies on kyseessä. Jos mies on minusta hyvännäköinen, tulee hänen katseensa yleensä tulkittua juuri noin - tavalla tai toisella negatiivista. Sitten taas jos mies on minusta epämiellyttävä, silloin yleensä on helppo ajatella, että hän pitää minua kiinnostavan/kivan näköisenä.

Vierailija
19/23 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

metoo vaan kaikille miehille, jotka katsovat päin. ja niille myös metoo, jotka eivät katso sinua päin. nehän voivat ajatella jotain, joka ahdistaa sinua

Vierailija
20/23 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aina. Ei minua ole oikein muulla tavalla katsottukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme