Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on peppupyyhe, pimppipyyhe, kasvopyyhe ja kroppapyyhe

Vierailija
25.03.2021 |

Kai teilläkin hygieenikoilla on myös nämä pyyhkeet erikseen, niin kuin minulla?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä on aina yksi iso pyyhe taiteltuna ja eri kehonosia varten käännän siitä aina puhtaan puolen, jolla pyyhkiä. Aseptisesti tietenkin puhtaimmasta likaisimpaan -järjestyksessä! Lopuksi avaan taitteet ja laitan pyyhkeen pesuun +95 asteeseen.

Vierailija
62/68 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytössä on aina yksi iso pyyhe taiteltuna ja eri kehonosia varten käännän siitä aina puhtaan puolen, jolla pyyhkiä. Aseptisesti tietenkin puhtaimmasta likaisimpaan -järjestyksessä! Lopuksi avaan taitteet ja laitan pyyhkeen pesuun +95 asteeseen.

P.S. Ei pidä ottaa tosissaan! :D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpypyyhe ja kasvopyyhe löytyy. Alakertaa en kuivaa suihkun jälkeen pyyhkeeseen enkä paperiin vaan paikat ilmakuivuu sillä aikaa, kun laitan voiteet, pesen hampaat ja kuivaan hiukset. Tarvittaessa kuivaan wc-paperilla, joka ei muhjaannu (lambi on kamalaa).

Vierailija
64/68 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:n naulakossa peppupyyhkeen kohdalla lukee Vieraat.

Vierailija
65/68 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kylpypyyhe, käsipyyhe ja kasvopyyhe. Ei tulisi mieleenkään vielä erikseen pitää jotain toosa- ja persepyyhettä. Kaikkea sitä saakin lukea.

Vierailija
66/68 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos persaus ja kasvopyyhe on vierekkäin, niin mikä estää bakteerien vierailun toiseen pyyhkeeseen? Sama homma, jos pyyhkeessä on pyllykohta ja kasvokohta, kyllä ne pyllypöpöt löytää kasvokohtaan.

Vierailija
67/68 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi-, naama-, jalka- ja kroppapyyhe löytyy. Haarat ja pyllyn kuivaan wc-paperiin, tai annan ilmakuivua.

Vierailija
68/68 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan raidallisia pyyhkeitä. Joka kehonosalle on oma raitansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä