Mulla on peppupyyhe, pimppipyyhe, kasvopyyhe ja kroppapyyhe
Kai teilläkin hygieenikoilla on myös nämä pyyhkeet erikseen, niin kuin minulla?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Käytössä on aina yksi iso pyyhe taiteltuna ja eri kehonosia varten käännän siitä aina puhtaan puolen, jolla pyyhkiä. Aseptisesti tietenkin puhtaimmasta likaisimpaan -järjestyksessä! Lopuksi avaan taitteet ja laitan pyyhkeen pesuun +95 asteeseen.
P.S. Ei pidä ottaa tosissaan! :D:D
Kylpypyyhe ja kasvopyyhe löytyy. Alakertaa en kuivaa suihkun jälkeen pyyhkeeseen enkä paperiin vaan paikat ilmakuivuu sillä aikaa, kun laitan voiteet, pesen hampaat ja kuivaan hiukset. Tarvittaessa kuivaan wc-paperilla, joka ei muhjaannu (lambi on kamalaa).
Ja ap:n naulakossa peppupyyhkeen kohdalla lukee Vieraat.
Minulla on kylpypyyhe, käsipyyhe ja kasvopyyhe. Ei tulisi mieleenkään vielä erikseen pitää jotain toosa- ja persepyyhettä. Kaikkea sitä saakin lukea.
Jos persaus ja kasvopyyhe on vierekkäin, niin mikä estää bakteerien vierailun toiseen pyyhkeeseen? Sama homma, jos pyyhkeessä on pyllykohta ja kasvokohta, kyllä ne pyllypöpöt löytää kasvokohtaan.
Käsi-, naama-, jalka- ja kroppapyyhe löytyy. Haarat ja pyllyn kuivaan wc-paperiin, tai annan ilmakuivua.
Mulla on vaan raidallisia pyyhkeitä. Joka kehonosalle on oma raitansa.
Käytössä on aina yksi iso pyyhe taiteltuna ja eri kehonosia varten käännän siitä aina puhtaan puolen, jolla pyyhkiä. Aseptisesti tietenkin puhtaimmasta likaisimpaan -järjestyksessä! Lopuksi avaan taitteet ja laitan pyyhkeen pesuun +95 asteeseen.