Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on peppupyyhe, pimppipyyhe, kasvopyyhe ja kroppapyyhe

Vierailija
25.03.2021 |

Kai teilläkin hygieenikoilla on myös nämä pyyhkeet erikseen, niin kuin minulla?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liisa59 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi eri pyyhettä. Toiseen kuivaan persvaon ja pimpan. En halua käyttää yhtä pyyhettä kaikkeen, mitä jos kuivaan kasvot siihen kohtaan johon olen hieronut pyllyvakoa tai pimppaa?

N27

Et kai sä paskasta persettä siihen pyyhi? Mä ainakin kuivaan pyyhkeellä vasta sitten, kun oon peseytynyt.

Tietysti suihkun jälkeen. Pyllyvaon ja pimpan alueen (en limakalvoa) pesen sebamedilla ja vedellä.

Silti ällöttää jos ei olisi erilliset pyyhkeet.

N27

Hyi, et pese ollenkaan ulkoisten häpyhuulten sisäpuolelta (sehän on koko alue limakalvoa). Pyyhkeet eivät suinkaan ole sinun isoin ongelmasi. 

Siis limakalvoa en saippualla vaan pelkällä vedellä

N27

Vierailija
22/68 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohditko hiuspyyhe, käsipyyhe ja jalkapyyhe?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuivaan talouspaperilla! Se on kätsää kun sen voi heittää sitten roskiin.

Vierailija
24/68 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto. Eikö naisilla ole erillisiä menkkapyyhkeitä

Miksi pitäisi olla? En minä ainakaan käytä pyyhettä alapään kuivaamiseen vessakäynnillä

Sillä paprillako kuivaat jos peset?

Vai etkö pese menkkojen aikana alapäätä erikseen?

Paperilla tietysti. Eikös vessapaperi sitä varten ole? En todellakaan pese joka vessakäynnillä alapäätä.

Vierailija
25/68 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsipyyhe, kasvopyyhe ja kylpypyyhe. Alapään kuivaan pesun jälkeen paperipyyhkeellä.

Vierailija
26/68 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean määrän pyyhkeitä saat pakata mukaan perheelle jos lähtevät lomalle jos pitää joka asiaan olla oma pyyhe..

Vierailija
27/68 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liisa59 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi eri pyyhettä. Toiseen kuivaan persvaon ja pimpan. En halua käyttää yhtä pyyhettä kaikkeen, mitä jos kuivaan kasvot siihen kohtaan johon olen hieronut pyllyvakoa tai pimppaa?

N27

Et kai sä paskasta persettä siihen pyyhi? Mä ainakin kuivaan pyyhkeellä vasta sitten, kun oon peseytynyt.

Tietysti suihkun jälkeen. Pyllyvaon ja pimpan alueen (en limakalvoa) pesen sebamedilla ja vedellä.

N27

Hyi, et pese ollenkaan ulkoisten häpyhuulten sisäpuolelta (sehän on koko alue limakalvoa). Pyyhkeet eivät suinkaan ole sinun isoin ongelmasi. 

No kun joskus on sanottu että emätin puhdistaa itse itsensä.

Nää varmaan käsittää että se tarkoittaa sitä että koko alapää puhdistaa itse itsensä.

Sitä "putkea" ei pestä millään mutta kaikki ulkopuolella oleva pestään. Eikä muuten riitä pelkkä vesi.

Miksi muut osat pestään pesuaineilla mutta sitä kaikkein likaisinta aluetta ei muka tarvi pestä?

Virtsaa, ulostetta, verta, valkovuotoa...

Jos te saatte noita käsiinne niin riittääkö vesi? Niinpä.

Vierailija
28/68 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ap:lle pyyhkeitä.

Vierailija
29/68 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin kuivata vessapaperilla ja vessapaperi hajosi sinne pilluun palasiksi. Niitä märkiä paloja sai sitten nyppiä.

Seuraavalla kerralla hellemmät otteet niin paperikin kestää. Ei sitä pimperoa jynssätä tarvitse. 

Vierailija
30/68 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painepesurilla lähtee hyvin kaikki eritejäämät, virukset ja taudinaiheuttajat. Sitten raikas tuulen vire kuivattaa mukavasti.

Vierailija
31/68 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese alapää vessakäynnin jälkeen. Suihkussa saippualla perusteellisempi pesu. Pyyhkeen ripustuslenkki on merkki: toiseen puoleen kuivaan vartalon ja alapään, toiseen kasvot ja hiukset. Pesen pyyhkeen 95 asteessa. Vaihdan pyyhkeen 2 kertaa viikossa.

Vierailija
32/68 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liisa59 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

N27

Nää varmaan käsittää että se tarkoittaa sitä että koko alapää puhdistaa itse itsensä.

Sitä "putkea" ei pestä millään mutta kaikki ulkopuolella oleva pestään. Eikä muuten riitä pelkkä vesi.

Miksi muut osat pestään pesuaineilla mutta sitä kaikkein likaisinta aluetta ei muka tarvi pestä?

Harrastatko peppuseksiä ilman välipesuja vai miten sinulla on ulostetta pimpassa?

Vierailija
33/68 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on hamstrattu kaupoista pyyhevarastot.

Vierailija
34/68 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla? En minä ainakaan käytä pyyhettä alapään kuivaamiseen vessakäynnillä

Paperilla tietysti. Eikös vessapaperi sitä varten ole? En todellakaan pese joka vessakäynnillä alapäätä.

Eikö pesun jälkeen se paperi hajoa palasiksi kun sillä kuivaa?

Et siis pese ikinä alapäätä käsisuihkulla vai oikeasti kuivaat paperiin ja ronkit sitten niitä paperin palasia alapäästäsi?

On se pyyhe nyt sata kertaa kätevämpi pesujen jälkeen.

Vierailija
35/68 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liisa59 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

N27

Harrastatko peppuseksiä ilman välipesuja vai miten sinulla on ulostetta pimpassa?

Puhuin yleisesti alapäästä. Unohda se uloste. On siellä noi kaikki muut kuitenkin.

Vierailija
36/68 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erilliset pyyhkeet. Se pyyhe, mikä on normaalisti peppupyyhe, laitetaan pesukoneeseen ja seuraavana päivänä tarjotaan vieraille  (miespuoliset vieraat) käsipyyhkeeksi.

Naispuolisille vieraille tarjoaan käsipyyhkeeksi ihan oikean käsipyyhkeen, millä en ole pyyhkinyt peppua.

Vierailija
37/68 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27

En kaivele kakkavakoa pyyhkeellä ja ne kaksi pyyhkeeseen siirtynyttä pimppibakteeria tuskin kauaa elelevät kasvojen iholla saatika syövät naamani.

Tietenkin jos vartavasten pesen pytyllä alaosastoa niin kuivaan paperiin enkä parhaaseen kirkkopyyhkeeseen.

Vierailija
38/68 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö pesun jälkeen se paperi hajoa palasiksi kun sillä kuivaa?

Et siis pese ikinä alapäätä käsisuihkulla vai oikeasti kuivaat paperiin ja ronkit sitten niitä paperin palasia alapäästäsi?

On se pyyhe nyt sata kertaa kätevämpi pesujen jälkeen.

Ei hajoa ei. Ei ole tarvetta hangata paperia muussiksi alapäätä vasten. 

Vierailija
39/68 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin kuivata vessapaperilla ja vessapaperi hajosi sinne pilluun palasiksi. Niitä märkiä paloja sai sitten nyppiä.

Tuota miehenä jo ihmettelin jotta paperilla, ei kai sentään noinhan siinä käy. Saa sitten nyppiä.

Vierailija
40/68 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on erilliset pyyhkeet. Se pyyhe, mikä on normaalisti peppupyyhe, laitetaan pesukoneeseen ja seuraavana päivänä tarjotaan vieraille  (miespuoliset vieraat) käsipyyhkeeksi.

Naispuolisille vieraille tarjoaan käsipyyhkeeksi ihan oikean käsipyyhkeen, millä en ole pyyhkinyt peppua.

NUUH

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi