Ystävä ghostasi
Ollaan oltu ystäviä kohta 12 vuotta. Ikinä ei olla riidelty, aina lämpimät keskustelut ja iloa. Lasteni kummitäti. Nyt sitten ilmeisesti ghostasi sen jälkeen kun kysyin "kuinka voit?" kun hänellä oli vaikeampi vaihe elämässä. Ei vastannut eikä yhäkään muihin yhteydenottoihinkaan vastaa. Mieli maassa ja neuvoton olo mistä kyse
Kommentit (6)
Muakin ghostattiin. Kaikki oli niin hyvin, ystävä halusi jopa nähdä. Hän ei koskaan ilmestynyt paikalle enkä enää koskan kulunut hänestä.
Onko käynyt mielessä, että saatat itse olla aika raskas tyypi?
Vierailija kirjoitti:
Muakin ghostattiin. Kaikki oli niin hyvin, ystävä halusi jopa nähdä. Hän ei koskaan ilmestynyt paikalle enkä enää koskan kulunut hänestä.
Mulle kävi samoin. Siitä alkoi joku kierre että moni ihminen lupasi jotain mutta kukaan ei pitänyt lupaustaan. Kyse pienistä asioista mutta se oli outoa jotenkin. Nyt ei ole enää ystäviä, olen tilivelvollinen vain itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Onko käynyt mielessä, että saatat itse olla aika raskas tyypi?
Olen varmasti ollut raskasta seuraa kun kuulumiseni jatkuvasti koskee lapsiperhearkea, ystävällä ei omia lapsia
-ap
Nyt coronan aikana ihmiset ovat entistä välinpitämättömiä. Tosi paljon vältellään toisiaan. Tässä ei nyt ole kyse että joku on raskas.
Ihmisillä on nykyään joku ihme tarve perfektionismiin
Halusin vain purkaa surua jonnekin. Toki vertaiskokemukset tervetulleita
-ap