Muita, joiden mielestä korona on parasta mitä on työelämälle tapahtunut?
Mä rakastan etätöiden omaa rauhaa, ei tarvitse kuunnella työkavereiden juttuja jos ei halua, työn voi jaksottaa omaan päivään sopivaksi ja ottaa vaikka päikkärit välissä jos siltä tuntuu. En tuu palaamaan toimistolle kyllä ikinä!
-introvertti
Kommentit (12)
Kyllä. Olen samaa mieltä. Mahtavaa aikaa töiden kannaltakin :) Ja rahaa/aikaa käytettävissä enemmän kuin koskaan.
Omalle työelämälle kyllä. Monelle muulle ei.
Maapallolle on ollut hyväksi.
Olen kuitenki pahoillani niiden ihmisten takia jotka nyt menettävät työnsä tai yrityksensä.
Varmaan niille joiden ei 'oikeasti' tartte tehdä mitään muuta kuin valua toimistolla. Nyt ei sitten sitäkään.
Harmi kun piti itse kouluttautua tuottavalle ja tulosvastuuliselle alalle. Olisi vaan pitänyt älytä lihoa kunnan tätien käsienheilutteluviroissa...
Aamurumban ja työmatkaan kuluvan ajan pois jääminen on ihanaa!!! Ei tarvitse enää laittautua ja kiirehtiä matkaan. Voi aloittaa työt aiemmin ja lopettaa ne ajoissa. Jää enemmän vapaa-aikaa.
On kyllä ihanaa. Nyt saa olla työttömänä ihan rauhassa. Ja sääliäkin saa kun töitä on omalta alalta tällä hetkellä melkein mahdoton saada.
Ajatelkaa miten liikennesaasteen määrä vähentyä, jos tuhansia ihmisiä ei ravaa joka sekunti ees taas. Vielä on aika paljon liikennettä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan niille joiden ei 'oikeasti' tartte tehdä mitään muuta kuin valua toimistolla. Nyt ei sitten sitäkään.
Harmi kun piti itse kouluttautua tuottavalle ja tulosvastuuliselle alalle. Olisi vaan pitänyt älytä lihoa kunnan tätien käsienheilutteluviroissa...
Kyllä mun töitä pitää tehdä ihan yhtä niska limassa kuin toimistollakin. Jos päikkärit kutsuu niin ei mulla työaikakello päällä silloin tietenkään ole.
-ap
Ja kotona ei tarvitse maskeja pitää.
Mulla on vielä pakkotahtisempaa. Istun päivän kiinni luurissa 8h.
Meillä jatkuu etätyöt koronan jälkeenkin 1-4 jaolla eli 1 päivä toimistolla ja loput etänä. Jatkan varmaan näissä hommissa lopun uraani, tämähän on melkein kuin lomalla olisi!
Kysy niiltä kymmeniltä tuhansilta työttömäksi jääneiltä.