Keuhkot "rahisevat"
Voiko tämä liittyä refluksiin, vai onko mulla keuhkosyöpä tai keuhkoahtauma? Sellaista pientä köhää, mutta ei yskitä. On myös limaa kurkussa tavallista enemmän ja sydän pompottaa öisin.
Pitäisikö refluksin takia mennä joka tapauksessa tutkimuksiin?
Kommentit (24)
Mulla aiheuttaa refluksi joskus tuota keuhkojen rahinaa. Luulin jossain vaiheessa että astmani on pahentunut, mutta rahina lähtikin pois kun hoidin refluksia. Nykyään erotan aika helposti kummasta on kyse kun tunnen omat oireet paremmin.
Leppä tekee nyt kurkkua limaiseksi ja nuhaiseksi.
Allergiat voi puhjeta myöhemmälläkin iällä.
Minulle tuli kolmekymppisenä koivuallergia. Enää en ole koivulle allerginen ellei ole oikein paha siitepölyvuosi. Leppä ja pähkinäpensas aiheuttaa nyt oireita.
Loppu kesästä joku heinä tekee kurkulle limaisuutta. En tiedä mikä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla aiheuttaa refluksi joskus tuota keuhkojen rahinaa. Luulin jossain vaiheessa että astmani on pahentunut, mutta rahina lähtikin pois kun hoidin refluksia. Nykyään erotan aika helposti kummasta on kyse kun tunnen omat oireet paremmin.
Hyvä kuulla. Miten hoidat? En ole oikein varma, mitkä ruoka-aineet esim. mulla vaikuttavat.
ap.
Siitepölyä alkaa olla ilmassa jo ainakin E-Suomessa. Siitepölyallergia voi iskeä myös aikuiselle ihan noin vain. Mulle tuli joskus 45-vuotiaana. Se laittaa yskittämään.