Ihana vatsakuva Maisan instassa!
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin ettÀ tulee tarkempaan syyniin solvaaminen av:llÀ, missÀ sitten voi vapaasti haukkua ja kÀyttÀÀ ÀÀnioikeuttaan jos ei tÀÀllÀ?
Meinaat, ettÀ pelkkÀ hehkutus kÀy, mutta totuuksista ei saa puhua? Pari ekaa sivua oli teille ihan fine, kun ylistettiin, mutta jo muuttui ÀÀni kellossa, kun kirjoitettiin haukkumatta potkuista. Te olette kyllÀ ihan sekaisin. Sananvapaus tarkoittaa sitÀ, ettÀ kaikista tosiasioista saa puhua. Diktatuuri on sitÀ, ettÀ saa vaan kehua ja ylistÀÀ. Totuuden puhuminen kun ei ole kiusaamista. Maisa ei voi tehdÀ nÀitÀ instaklikkien kalastusaloituksia, jos ei kestÀ sitÀ, ettÀ ei vain kehuta ja valehdella mukana.
Tarkistapa vielÀ kerran tuo sananvapauden mÀÀritelmÀ. Ja jatko-opintoina sitten kÀytöstapoja.
Hei mimmit nyt ÀkkiÀ toiseen ketjuun siel haukutaan sofiaa ja sitÀ ei oo vielÀ poistettu, jes jes, hyvÀ me kiusaajat kyl me nÀytetÀÀn muille ettÀ meillÀ on ÀÀnioikeus!
Vierailija kirjoitti:
Jaa Maisa tullut tÀnne taas riehumaan, noloa :(
Ensin tekee aloituksen, koska pitÀÀ saada klikkejÀ Elloksen mainokselle, mutta sitten alkaa riehumaan, kun otsikot kertovat taas ikÀiÀ totuuksia. Sitten raivotaan ja haukutaan kaikki ja kaikki on taas muka kiusaamista. Hohhoijaa. YllÀpito sais bannata nÀÀ Maisan omat mainosaloitukset aina alkuunsa, kun ei tÀmÀ ole mikÀÀn ihkutus mainosalusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin ettÀ tulee tarkempaan syyniin solvaaminen av:llÀ, missÀ sitten voi vapaasti haukkua ja kÀyttÀÀ ÀÀnioikeuttaan jos ei tÀÀllÀ?
Meinaat, ettÀ pelkkÀ hehkutus kÀy, mutta totuuksista ei saa puhua? Pari ekaa sivua oli teille ihan fine, kun ylistettiin, mutta jo muuttui ÀÀni kellossa, kun kirjoitettiin haukkumatta potkuista. Te olette kyllÀ ihan sekaisin. Sananvapaus tarkoittaa sitÀ, ettÀ kaikista tosiasioista saa puhua. Diktatuuri on sitÀ, ettÀ saa vaan kehua ja ylistÀÀ. Totuuden puhuminen kun ei ole kiusaamista. Maisa ei voi tehdÀ nÀitÀ instaklikkien kalastusaloituksia, jos ei kestÀ sitÀ, ettÀ ei vain kehuta ja valehdella mukana.
Tarkistapa vielÀ kerran tuo sananvapauden mÀÀritelmÀ. Ja jatko-opintoina sitten kÀytöstapoja.
Niin ei ole sananvapauden vastaista kirjoittaa, ettÀ Maisa on saanut potkut. LehdessÀkin oli juttua. Sen toteaminen ei ole myöskÀÀn huonoa kÀytöstÀ. Niin tyhmÀ et kai sinÀkÀÀn ole, ettÀ pistÀt kaikki kirjoitukset samaan nippuun ja jokaisen syyksi. MinÀ puhuin nyt vain tosiasioiden esiinnostamisesta, en haukkumisesta eli mulle sun on turha tulla siitÀ huutelemaan.
Jos tÀÀllÀ niinistöÀ solvattaisi ja tulisin v...uilemaan millasia kiusaajia olette te luulisitte mua niinistöksi :-D mÀ kuolen nauruun teidÀn kanssa.
Pistettiinkö Maisa raskauden takia Norralta pihalle? IlmiselvÀ laiton irtisanominen, joten Maisan kannattaa tehdÀ tÀstÀkin rikosilmoitus, kun kerran niitÀ vÀsÀilee.
Vierailija kirjoitti:
porukka nÀyttÀÀ harmistuvan kun kiusaamista kutsutaan kiusaamiseksi!
porukka nÀyttÀÀ harmistuvan kun valehtelua kutsutaan valehteluksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, se on taas Törppö otsikoissa valehteluistaan. HyvÀ Seiska!
Tuskin tunnistin hÀntÀ kuvasta...enkÀ olisikaan, ellei olisi ollut nimi mainittu.
Aika hurja muodon muutosđ€€
MissÀ ne kuvat nÀkee, siis muuallakin kuin painetussa lehdessÀ?
Vierailija kirjoitti:
Pistettiinkö Maisa raskauden takia Norralta pihalle? IlmiselvÀ laiton irtisanominen, joten Maisan kannattaa tehdÀ tÀstÀkin rikosilmoitus, kun kerran niitÀ vÀsÀilee.
Ei pistetty. Norralla osataan kyllÀ vÀlttÀÀ laittomat potkut eikÀ Maisan kohdalla ole varmaan ollut puutetta syistÀ miksi potkut voi ja on tarpeen ihan laillisestikin antaa. Lue aiheesta kirjoitettu juttu.
Vierailija kirjoitti:
Jos tÀÀllÀ niinistöÀ solvattaisi ja tulisin v...uilemaan millasia kiusaajia olette te luulisitte mua niinistöksi :-D mÀ kuolen nauruun teidÀn kanssa.
SÀ olet kyllÀ ihan vajaa. Mun kÀy jo ihan sÀÀliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, se on taas Törppö otsikoissa valehteluistaan. HyvÀ Seiska!
Tuskin tunnistin hÀntÀ kuvasta...enkÀ olisikaan, ellei olisi ollut nimi mainittu.
Aika hurja muodon muutosđ€€MissĂ€ ne kuvat nĂ€kee, siis muuallakin kuin painetussa lehdessĂ€?
Panu Hörkön insta
Vierailija kirjoitti:
Kuka hi ton Maisa?
Lasu maisađđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SÀ olet kyllÀ ihan vajaa. Mun kÀy jo ihan sÀÀliksi.
Ei sun kÀy. SÀ vaan just tajusit olevasi nettikiusaaja.
Miksi av-mamat kiusaavat ja ovat kateellisia kauniile Maisalle. No sehÀn on naisille niin tyypillisÀ, kauniimat ja menestyneemmÀt ovat aina saaneet kÀrsiÀ.
Mun omanarvontunto olis about 0 jos olisin ihminen joka haukkuu, kiusaa ja solvaa jotakuta.
Vierailija kirjoitti:
Mun omanarvontunto olis about 0 jos olisin ihminen joka haukkuu, kiusaa ja solvaa jotakuta.
MitÀ haluat tÀllÀ sanoa??
Kiusaaminen on vaan ihan sitÀ itteÀÀn. Se ei muuksi muutu vaikka peilin kÀÀntÀisi pysyvÀsti kohti seinÀÀ.
mikÀÀn nÀissÀ ketjuissa ei ole "fine" eikÀ musta muutu valkoiseksi
kiusaaja on kiusaaja ettekÀ voi selittÀÀ sitÀ millÀÀn