Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia? Joudun syödä yli 3000 kaloria päivässä, että pysyn jota kuinkin normipainossa.

Vierailija
25.03.2021 |

Olen mies 183cm/60kg.
Heti jos jää liharuuat pois tai sokerimehut niin alan laihtua.
Mitään vikaa ei muka ole missään.
Ikää 25v

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin en liiku edes paljoa.

Vierailija
2/21 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minusta tuntuu, että monet ylipainoisetkin syövät minua vähemmän.

T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan laskenu kalorit ihan oikein?

Vierailija
4/21 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jos teet fyysistä työtä ja liikut paljon.

Sen sijaan pidän epänormaalina sitä, että kirjoitat noin huonoa suomea. "Joudun syödä", mitä ihmettä?

Vierailija
5/21 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sinussa matoja? Ne vissiin laihduttaa tehokkaasti.

Vierailija
6/21 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että av mammoja ei kiinnosta aihe :D. Jos otsikossa ois et en voi syödä 100 kaloria enempää tai muuten lihon niin paikalla olisi lauma innokkaita keskustelijoita!

Vierailija
7/21 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos painoa haluat nostaa, ala nostaa painoja. Tosin joudut syömään kahta kauheammin. Käy ravintoterapeutilla, jos asia vaivaa.

Vierailija
8/21 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset voivat syödä enemmän. Minä kuulun siihen porukkaan joka lihoo vaikka juoksen viidesti viikossa kympin ja kolmena päivänä voimistelu yhteensä 4h. Noin 10h viikossa liikuntaa ja silti kevyesti ylipainoinen.

Syön puolet tuosta määrästä.

Minulla on lihavuusgeenit.

Vierailija
9/21 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tuollainen pitkälle nelikymppiseksi. Mitä tahansa voi syödä ja silti on alipainoinen.

Nyt voin syödä max 2000 kaloria, tai lihon. Ja siis liikkuminen ei ole vähentynyt, vaan aivan päinvastoin lisääntynyt. Hormonitkin vaikuttavat.

N54

Vierailija
10/21 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu nuoruuteen tuo. Odota vain. Kohta et voi syödä mitään ja silti lihot. Aloin lihomaan tolkuttomasti  kolmeviiden jälkeen, vaikka liikun aktiivisesti.

Sitä läskijunaa ei vaan saa pysähdyksiin mitenkään. Joka vuosi tulee salaa parisataa grammaa lisää painoa.

Vierailija
11/21 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se joskus lakkaa, usko pois.

Vierailija
12/21 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama, pitää syödä ihan tolkuttomia määriä että saan pidettyä painoni edes nykyisessä.

Erityisesti ärsyttää, että monet kuvittelevat minun syövän tyyliin porkkanan ja omenan päivässä jotta pysyn laihana, vaikka oikeasti tuntuu että syön enemmän kuin suurin osa naispuolisista tutuistani ja saman verran kuin 75-kiloinen mieheni. 1-2 lämmintä ateriaa päivässä ja 3-4 väliateriaa eikä paino silti nouse kuin max. pari kiloa.

Ja jos jonain päivänä jää syömiset vähemmälle niin paino putoaa heti. 

t. N35 165/45

13/21 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä tarkistuttamassa kilpirauhasarvot. Mä heräsin yöllä syömään nälissäni 400 g juustoa ja litran tuoremehua ja välipalaksi söin aina melkein puoli kiloa suklaata ja normaalit ruoat päälle. Paino oli koko ajan 50 kg. Lopulta kun maha ei kestänyt enää niin paljoa syömistä ja oli levoton olo koko ajan niin menin lääkäriin. Mulla oli kilpirauhasen liikatoiminta päässyt pitkälle. Siihen voi myös kuolla, jos aineenvaihdunta kiihtyy niin paljon, ettei elimistö enää jaksa.

Vierailija
14/21 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön noin 3000 kcal päivässä.3000 kaloria on naurettavan vähän.

Vierailija
15/21 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriarvot on kunnossa.

T.ap

Vierailija
16/21 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veriarvot on kunnossa.

T.ap

joo joo niin varmasti joo! Mutta onko veriarvot kunnossa?

T. Lääkäri

Vierailija
17/21 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

18/21 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veriarvot on kunnossa.

T.ap

Kilpirauhasarvoja ei oteta pienessä eikä isossa verenkuvassa. Ne otetaan tarvittaessa erikseen, jos on syytä epäillä kilpirauhasongelmaa. Muitakin syitä varmaan löytyy. Lääkäri osaa paremmin selvittää, mistä on kyse.

Vierailija
19/21 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreilua, koska mä oon nainen ja mä saisin syödä joku 1400 kaloria tyyliin ja jos syön yhtään enemmän niin paino pysyy todella paljon paino-indeksin mukaan ylipainossa. Ja oon vielä liikunnallisesti aktiivinen ollu jne. Ei auta mikään. :D

Vierailija
20/21 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oota 5 vuotta niin alat lihoa. Olin tosi laiha 25-vuotiaaksi asti (pituus 180cm ja paino silloin 64kg lihaksilla). Toki liikuin paljon enemmän kuin nykyään, koska harrastin n. 10h viikossa liikuntaa. Ei mitään mummojumppaa vaan ihan kunnolla treeniä. Nykyään 30-vuotiaana en voi syödä mitään herkkuja koskaan tai lihon. Ennen pystyin syömään joka päivä jotakin herkkua lihomatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi