Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetyydytys salassa kumppanilta vai ei?

Vierailija
25.03.2021 |

Kerro tietääkö kumppanisi kun harrastat itsetyydytystä, ja jos jaksat perustella miksi niin aina parempi.

Heteronormatiivinen galluppi, sori. Mut en jaksanut kaikkia yhdistelmiä listata.

Itsetyydytys salassa kumppanilta vai ei?

Vaihtoehdot

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten ei tarvitse edes kertoa, kun tyydyttelen itseäni ihan vaimon vieressä sängyllä pötkötellessä. Jos on reissun päällä, niin sitten voi vaikka tekstarilla raportoida.

Ei mulla mitään syytä sitä salata ole, jos siitä on avoin niin tavallaan siitä tulee osa yhteistä seksielämää, eikä mitään salaa vessassa nuhjaamista. Ja varsinkin reissussa ollessa tavoitteena on tietysti saada vaimokin hieman lämpenemään ja vaikka liittymään mukaan. Huonolla menestyksellä tosin, koska hän ei itsetyydytyksestä piittaa.

Vierailija
2/21 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies ei runkkaa, ei ikinä. Minä kyllä satisfyeriä käytän, ja sen mies tietää, kun vekotin on ihan mun pöydällä näkyvillä. En kyllä ilmoita siitä erikseen. Joskun nähnytkin kun suristan menemään, eipä tuo ole haitannut.

Kaikki lelut meillä minun, vaimon hankkimia, mies ei hirveeesti niistä innostu.Olen aika lailla aktiivisempi kuin mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mies ei runkkaa, ei ikinä. Minä kyllä satisfyeriä käytän, ja sen mies tietää, kun vekotin on ihan mun pöydällä näkyvillä. En kyllä ilmoita siitä erikseen. Joskun nähnytkin kun suristan menemään, eipä tuo ole haitannut.

Kaikki lelut meillä minun, vaimon hankkimia, mies ei hirveeesti niistä innostu.Olen aika lailla aktiivisempi kuin mies.

Mies ei voi runkata naisen tieten, koska naisen itsetunto murenee: enkö minä riitäkään kysymys nousee esiin.

Vierailija
4/21 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei voi runkata naisen tieten, koska naisen itsetunto murenee: enkö minä riitäkään kysymys nousee esiin.

Voi olla, mutta meillä ON näin, sillä ollaan aina yhdessä, aina. Jos ei sitten runkkaa kun käy maski naamalla K-kaupassa, niin ei. Saunomme yhdessä, naimme päivittäin parikin kertaa, lisäksi nuolee kerran mulle orgasmin joka päivä. Vessassakin kun käy niin ovi on usein auki, eikä ainakaan lukossa. Tästä keskenämme myös puhuttu. Yöllä nukutaan yhdessä ihan viekuttain...että missähän hän runkkais, ja millä mälliä riittäs?! Meillä on aivan ideaali parisuhde, siis oikeasti seksiä paljon, en tajua miten älle enää riitttäs paukkuja mihinkään muuhun. Erittäin pitkä parisuhde meillä. Saisi tehdä jos haluaisi, ei ole mun itsetunto kiinni siitä. Intohimoa riittää meillä paljon yhä vaan.

Vierailija
5/21 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro, sillä on vaikea nähdä, kuinka kumppania kiinnostaisi onko ja milloin tyydyttänyt itseään. Vaikuttaa erikoiselta keskustelunavaukselta tai arkisen raportin aiheelta.

Vierailija
6/21 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerro, sillä on vaikea nähdä, kuinka kumppania kiinnostaisi onko ja milloin tyydyttänyt itseään. Vaikuttaa erikoiselta keskustelunavaukselta tai arkisen raportin aiheelta.

No ei kai se nyt IHAN sillä tavalla menekään, että ”mää tos runkkaan enste pikasest ja sit käy siä kaupas” 😀 Tarkoitus on tietysti saada toinenkin vähän syttymään ja kiihottumaan ajatuksesta. Antaa vaikka seisokin pullottaa tai käden käydä puolihuolimattomasti jalkovälissä, ja siitä sitten pikku hiljaa eteenpäin toisen reaktioiden mukaan. Tai tekstareilla alkaen pienestä vihjailuista siitä että nyt taitaa käydä pieni kihelmöinti tuolla alakerrassa, mitähän sille vois tehdä...

Tää on sellaista pientä kivaa mielikuvapeliä ja toisen sytyttämistä eroottiseen tunnelmaan, eikä seksin banalisoimista arkiasioiden tasolle. Tietenkin.

T: #1

Vierailija
7/21 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mikään raportointiasia tosiaan saisi olla. Vaan parhaimmillaan vois aiheuttaa jotain säpinää siihen suhteeseen? 

Vierailija
8/21 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erikseen raportoi, mutta kerron jos kysytään.

Vierailija
9/21 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se nyt IHAN sillä tavalla menekään, että ”mää tos runkkaan enste pikasest ja sit käy siä kaupas” 😀 Tarkoitus on tietysti saada toinenkin vähän syttymään ja kiihottumaan ajatuksesta. Antaa vaikka seisokin pullottaa tai käden käydä puolihuolimattomasti jalkovälissä, ja siitä sitten pikku hiljaa eteenpäin toisen reaktioiden mukaan. Tai tekstareilla alkaen pienestä vihjailuista siitä että nyt taitaa käydä pieni kihelmöinti tuolla alakerrassa, mitähän sille vois tehdä...

Tää on sellaista pientä kivaa mielikuvapeliä ja toisen sytyttämistä eroottiseen tunnelmaan, eikä seksin banalisoimista arkiasioiden tasolle. Tietenkin.

T: #1

Tätä olen yrittänyt viljellä meilläkin, mutta eipä vaimoa paljoa kiinnosta lähtä tuollaiseen mukaan.

Vierailija
10/21 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta meillä ON näin, sillä ollaan aina yhdessä, aina. Jos ei sitten runkkaa kun käy maski naamalla K-kaupassa, niin ei. Saunomme yhdessä, naimme päivittäin parikin kertaa, lisäksi nuolee kerran mulle orgasmin joka päivä. Vessassakin kun käy niin ovi on usein auki, eikä ainakaan lukossa. Tästä keskenämme myös puhuttu. Yöllä nukutaan yhdessä ihan viekuttain...että missähän hän runkkais, ja millä mälliä riittäs?! Meillä on aivan ideaali parisuhde, siis oikeasti seksiä paljon, en tajua miten älle enää riitttäs paukkuja mihinkään muuhun. Erittäin pitkä parisuhde meillä. Saisi tehdä jos haluaisi, ei ole mun itsetunto kiinni siitä. Intohimoa riittää meillä paljon yhä vaan.

Miksi pitäisi runkata jos pannaan päivittäin?

Itse joudun hanskaamaan kun akasta tullut vastenmielinen pihtari.

Vierailija
11/21 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi runkata jos pannaan päivittäin?

Itse joudun hanskaamaan kun akasta tullut vastenmielinen pihtari.

Entä jos toinen ei jaksa sitä seksiin liittyvää vaivannäköä, vaan pelkkää itsetyydytystä?

Vierailija
12/21 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos panettaa, niin yleensä sormetan mielummin yksin kuin harrastan seksiä. Saan itsetyydytyksestä paljon suuremman ja nopeamman fyysisen nautinnon. En kerro miehelle. Ei ole kyllä kysynytkään.

Vierailija
13/21 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos panettaa, niin yleensä sormetan mielummin yksin kuin harrastan seksiä. Saan itsetyydytyksestä paljon suuremman ja nopeamman fyysisen nautinnon. En kerro miehelle. Ei ole kyllä kysynytkään.

Onko sun mieskin yhtä tyytyväinen teidän seksielämään? Ootko kysynyt että haluaisko se seksiä?

Vierailija
14/21 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaimo Ei halua seksiö, niin runkkaan yleenaä vaimon pakaroille tai rinnoille.

Vierailija
15/21 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein teen makkarissa ja "jään kiinni" kun puoliso sattuu paikalle. Ei siis haittaa onko hän kotona vai ei.

Vierailija
16/21 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet asian ytimessä!

Vierailija
17/21 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut, kun ei ole kysynyt. Jos vaimo kysyisi niin voisin kertoa eli en touhua mitenkään salassa. Ei vain ole mitään tarvetta raportoida runkkauksia, kuten ei myöskään vaikkapa paskallakäyntejä.

Vierailija
18/21 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En raportoi mutta ei se salaisuus ole.

Vierailija
19/21 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En raportoi mutta ei se salaisuus ole.

Lisään vielä että läheskään aina kun runkkaa en halua seksiä toisen kanssa. Joten ei ole tarvetta kiihottaa toista ihmistä sillä omalla runkkaamisella.

Vierailija
20/21 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" elämässä PitääOlla run***ua eikä VaanPunkkua " lauletaan laulussakin. Hyvin puhuttu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi