Paras Juicen biisi?
28 levyä.365 sävellystä.Sanoitus 544.Juice lauloi itse 347 laulua.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Juice on yksi artisteista joita suuresti inhoan !! Ainoa biisi jonka saatan jaksaa kuunnella on se villapaitabiisi ja vain siksi että siitä tulee yks jäbä mieleen.
Ylimielinen yliarvostettu ketjupolttaja.
Opettele ymmärtämään lukemasi. Ketään ei kiinnosta angstisi.
En kykene nimeämään. Lyriikat toimii, samoin sisällöt. Esim. Kaksoiselämää on hyvä, mutta tykkään miltei kaikista. Juicen persoona ja tapa v***uilla esim. toimittajille taas oli todella raivostuttava.
Vierailija kirjoitti:
Paperitähdet. (Käännösbiisi, mutta kuitenkin.)
Ehdottomasti, kun kuuntelee sanoja.
Tykkäsin varhemmista Juicen kappaleista, sitten iän alkaessa kerääntyä niistä tuli yhä synkempiä.
Einarin polkupyörä
Eesti on my mind
Juankoski, here I come
Jyrki boy
"En ilosta itke en surusta jos itken niin itken muuten vaan ja muualla oon ennenkuin huomaatkaan..."
Vierailija kirjoitti:
Syksyn sävel
Ehdottomasti paras Juice biisi.
Juicen tuotanto oli enemmän sellainen "oman aikansa lapsi". En jaksa nykyään kuunnella noita suurimmaksi osaksi.
Sietämätön mies pitää nostaa esille Juicen myöhemmästä tuotannosta. Se miten paljon Juice mullisti Suomimusiikkia, niin sitä ei yksikään 1990-luvun lopun jälkeen syntynyt pysty varmaan koskaan tajuamaan, kun syntyi niin erilaiseen valmismusakulttuuriin.
Kun ymmärtää (tai ehkä pikemminkin luulee ymmärtävänsä) jotain sanottamisen niin sanoakseni teknisestä puolesta niin ei voi olla arvostamatta, vaikkei sen enempää tekstit kuin musiikki itseäni juuri henkilökohtaisesti kosketakaan. Käsitteli kieltä erittäin taitavasti ja hallitsi sanojen ja lauseiden rytmiikan erinomaisesti.
Jos nyt joku kappale pitää mainita, niin sanotaan vaikka Musta aurinko nousee.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä pitää olla runkkua.
Varsinkin silloin, kun laulaja osoittautuu Mustajärven Pateksi.
Huvitti kun Popeda ja P.M. lauloi "Varsinkin silloin, kun ..." :)
Teininä olin 'diinari'; Nuokkarilla bändi tai solisti lauloi: ".. ei leipää eikä Cavania ...." :)
(Crazy Cavan oli silloin "hip" )
Ei, ei minua loukannut millään lailla, ymmärsin huumorin :)
Do the stönö ja Puhelinpylvään henkinen elämä puhuttelevat jossain mielentilassa.
Pervers runoilija ja nimenomaan Mikko Alatalon laulun ansiosta.
"En ilosta itke en surusta itke jos itken niin itken muuten vaan ja muualla oon ennen kuin huomaatkaan."
Juicen levyjä on myyty vähän yli 405000.
Juice on yksi artisteista joita suuresti inhoan !! Ainoa biisi jonka saatan jaksaa kuunnella on se villapaitabiisi ja vain siksi että siitä tulee yks jäbä mieleen.
Ylimielinen yliarvostettu ketjupolttaja.