Vaimo menossa hierojalle
Onko muita miehiä joita kiihottaa ajatus omasta vaimosta nuoremman hierojan käsissä? Vaimoni 35v laittaa aina pienimmät pikkarit mitä omistaa kun on menossa hierojalle ja luonnollisesti alaselkä ja reidet on jumissa. Itseäni kyllä kiihottaa ajatus siitä mitä hieroja näkee ja miten hän hieroo vaimoani.
Kommentit (722)
Nyt en kerkee..olen lähdössä vaimoni kanssa aamulenkille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatsalihakset on kyllä tykänny tästä ketjusta :), tuo pieruverkkariheittokin oli mainio... :DDD. Mutta ne jumit...ne on ja pysyy!!! ;))
Kyllä😀 on joutunut ääneen välillä nauramaan..tätä in huomioitu muissakin ketjuissa
Niimpä..tässähän nämä pyhät kivasti kuluu :D.. mutta jos nyt loputaki päästäis siihen varsinaiseen asiaan...eli ajan varaamiseen!! :DD
😂😂 no se järjestyy...taidan tehdä uuden ketjun kunhan arki koettaa..eipähän tarviis kenenkään ainakaan potee että on varastettu oma ketju..seuraileppa palstaa😉
Hyvä idea, tee uusi ketju.. sä se vanhempana hoksaat kaiken ;).... ja minähän olen täällä klo 7-23 ;DDD
Vierailija kirjoitti:
Kivaa lenkkeilyä teille, äläkä unohda kirittämistä tai maisemien katselua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa lenkkeilyä teille, äläkä unohda kirittämistä tai maisemien katselua :)
Kiitos! 😂 en tietenkään
Vierailija kirjoitti:
Näyttää palstapoliisitkin vielä nukkuvan ;) eli aamuajat parhaita... ;)
Ei nukuta. Me harrastetann seksiä kumppaneiden kanssa tai tehdään jotain muuta järkkevää. Kaikilla ei ole halua oikeasti roikkua täällä 24/7 niinkuin sinulla.
onkohan täällä kaikki ok? otsikossa jotain vaimo hierojalle ja jengi kinastelee keskenään jonnin joutavasta. Antakaa ihmisten kiihottua jutuistaan ja jättäkää kiukku taskuun. Pusu. Älkää kivittäkö, tuli vaan mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Kun tulette takaisin niin otappa vaimo mukaan tähän ketjuun. Tulee jännempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai siitä vois tulla vielä jännempää, jos mä pyytäisin hierojan vaimoa lenkille ;). Voitais yhdessä nauraa TEILLE! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai siitä vois tulla vielä jännempää, jos mä pyytäisin hierojan vaimoa lenkille ;). Voitais yhdessä nauraa TEILLE! :)
Sä se tykkäät kaikkien vaimojen kanssa kaveerata. Hanki oma elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos veisit oman miehesi joskus lenkille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä se tykkäät kaikkien vaimojen kanssa kaveerata. Hanki oma elämä.
Muista verenpaineesi... ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilenkin oltiin vähän pidemmällä, päivän kestävällä hiihtolenkillä ja tehtiin jotain muutakin kivaa siinä sivussa.. ;). Mites sinä? Saitko ahteriasi irti sohvalta :)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatsalihakset on kyllä tykänny tästä ketjusta :), tuo pieruverkkariheittokin oli mainio... :DDD. Mutta ne jumit...ne on ja pysyy!!! ;))
Kyllä😀 on joutunut ääneen välillä nauramaan..tätä in huomioitu muissakin ketjuissa
Niimpä..tässähän nämä pyhät kivasti kuluu :D.. mutta jos nyt loputaki päästäis siihen varsinaiseen asiaan...eli ajan varaamiseen!! :DD
😂😂 no se järjestyy...taidan tehdä uuden ketjun kunhan arki koettaa..eipähän tarviis kenenkään ainakaan potee että on varastettu oma ketju..seuraileppa palstaa😉
Tässä vaiheessa mietit ketjun varastamista kun tekstiä on 28 sivun verran! No ei se mitään, kiva ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilenkin oltiin vähän pidemmällä, päivän kestävällä hiihtolenkillä ja tehtiin jotain muutakin kivaa siinä sivussa.. ;). Mites sinä? Saitko ahteriasi irti sohvalta :)?
Ei ole ahterissani mitään vikaa. Ja nämä tarinasi ei uppoa. Eilenkin päivystit täällä. Ja kuka kesken hiihdon tekee "mukavia". Tietty lumihankikin on luonnossa peuhaamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä vaiheessa mietit ketjun varastamista kun tekstiä on 28 sivun verran! No ei se mitään, kiva ketju.
Juu ne pilasi tämän ketjun ja muutaman muunkin. Muuten ihan kiva, mut ei ole kiva joka otsikon alla lukea näiden kahden pehmo pokea kun haluaisi pysyä asiassa.
Onko muita miehiä joita kiihottaa ajatus omasta vaimosta nuoremman hierojan käsissä? Vaimoni 35v laittaa aina pienimmät pikkarit mitä omistaa kun on menossa hierojalle ja luonnollisesti alaselkä ja reidet on jumissa. Itseäni kyllä kiihottaa ajatus siitä mitä hieroja näkee ja miten hän hieroo vaimoani.
Olkaa hyvä! TÄSSÄ aihe. Tuo mies voi toki kertoa fantasiastaan jos se oma vaimo menee hierrojalle. Mutta kyse ei ollut siitäkuka haluaa hieroa jotain random netti misua!
Vierailija kirjoitti:
Olkaa hyvä! TÄSSÄ aihe. Tuo mies voi toki kertoa fantasiastaan jos se oma vaimo menee hierrojalle. Mutta kyse ei ollut siitäkuka haluaa hieroa jotain random netti misua!
Mistähän sellaisen "hierrojan" löytäisi??
Vierailija kirjoitti:
onkohan täällä kaikki ok? otsikossa jotain vaimo hierojalle ja jengi kinastelee keskenään jonnin joutavasta. Antakaa ihmisten kiihottua jutuistaan ja jättäkää kiukku taskuun. Pusu. Älkää kivittäkö, tuli vaan mieleen.
Joillakin käy niin kovasti kateeksi, niin pitää kiukutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin käy niin kovasti kateeksi, niin pitää kiukutella.
Ei, ei käy kateeksi. En halua netti petturia kumppanikseni enkä myöskään ihmistä joka ei osaa lukea ja pysyä asiassa.