Mies petti, ja koko elämä romahti. Miten rakennan identiteettini uudelleen?
Kommentit (30)
Petä takasin.. Ja kahden miehen kanssa!
Nyt vaan ilmoitusta sexitreffeille ja kunnolla rantu rullalle.
Miten pettäminen on sinulta pois?
Ja lapset taas aikuisten mokien takia kärsii
Minua petti poikakaveri nuoruudessa, löysin toisen kanssa sängystä. Tapasin uuden ihanan miehen, 8 vuotta kärsin luottamuspulasta, mutta pääsin yli. Nyt 40 vuotta yhdessä. Olen ikuisesti kiitollinen, että suhde petturin kanssa päättyi. Tsemppiä AP, sinä selviät♥️
Nyt sinulla on aika tutustua itseesi. Minulla on juurikin samankaltainen tilanne. Tähänastinen elämä on ollut pääasiassa muiden ihmisten kanssa olemista ja hyppäämistä. Nyt Minä teen asiat ja suunnitelmat kuten itse tahdon ilman kompromisseja.
Ota sinäkin tilanteesi kasvamisena!
Teet asioita mistä sä tykkäät. Miten tykkäät ja millon tykkäät. Hoidat lapset ja teet itselle tärkeitä juttuja. Alota joku harrastus mikä ehkä jäänyt sivuun lasten kanssa. Oma mielipide on että muutatte erilleen ja sä keskityt vaan omaan elämääs. Katotte sit myöhemmin hommaa uudelleen kunhan olet omat jutut saanut selvitettyä ilman sen toisen mielipiteitä tai vakuutteluita. Siihen pettämiseen liittyy aina kaikkea muutakin joten sellaset pitää selvittää ennen kun mistään jatkoista puhutaan.
Itse jäin suhteeseen, mutta se suhde ei milloinkaan ollut sitä mitä se oli ollut ennen pettämistä. Anteeksi voi antaa, mutta unohda en ikinä. Läheisyys ja "me" hävisivät sillä sekuntilla. Olen elänyt sisälläni yksin sen jälkeen.
Voimia ja olen pahoillani puolestasi.
Minäkin tein sen virheen, että jäin suhteeseen. Pettämisestä (miehen puolen vuoden mittaisesta suhteesta toiseen) on aikaa kuusi vuotta ja vähitellen mun tunteet miestä kohtaan ovat hiipuneet kokonaan. En ole alkanut luottaa häneen enkä ole päässyt pettämisestä yli. Ollaan vähän kuin kämppiksiä nykyään. En käynyt missään asiasta puhumassa, en edes parhaalle (itse asiassa ainoalle) kaverilleni ole kertonut, koska en halua omista asioistani muille puhua. Edelleen on tunne, että olen niin huono ihminen, että ansaitsin tämän, vaikka miten yritän itselleni tolkuttaa, että mieshän se petti ja teki väärin.
Meinasitteko jatkaa vielä yhdessä?