No hemmetin raskaustesti..... Mitä mieltä olette?
Tein juuri testin. Ei selvää plussaa, mutta ei se ole kyllä tyylipuhdas negagaan.
Eli toi voi olla kumpi vaan. Joku hailakka juuri ja juuri paljaalla silmällä havaittava viiva siihen ilmestyi.
Epätietoisuus jatkuu. Mä en jaksa viikkoa odottaa uutta testiä. Milloin olisi hyvä testata? Vai miten täs pitäisi nyt toimia?
Olis nyt tullut vaan kunnon plussa, tai kunnon nega. Kunhan olisi saanut tietää.
Tää epätietoisuus on kamalaa
Kommentit (9)
Testaat muutaman päivän päästä uudestaan, niin silloin viiva on jo varmasti selkeämpi.
sisällä, on tulos luotettava plussa. Kannattaa kuitenkin testata uudestaan parin päivän kuluttua, koska silloin hormonimäärä on tuplaantunut (?) ja viivan pitäisi olla selvempi. Tosiaan et olisi ensimmäinen ja viimeinen joka on saanut suuren joukon haamuja ja ihan oikea raskaus ja loppuunmennyt raskaus se on ollut kuitenkin...
Mutta siis: testiajan puitteissa huomattu haamu on positiivinen vastaus, eli olet raskaana, onnea! :)
en päässyt aiemmin lukemaan vastauksianne. Kiitos niistä.
Juu, ihan testiajan sisällä se viiva siihen ilmestyi, vaikka olikin tosi tosi hailakka. En ensin uskonut silmiäni että siinä mitään olisi mutta vaikka sitä kuinka kieputteli niin siinä näkui joku viivantapainen.
Kiitos. Ehkäpä tässä on sitten vielä toivoa raskautumisesta. Ei auta muutakuin odotella paripäivää ja testata sitten uudestaan.
Pitäkää peukkuja
Onnitteluita en taida ihan vielä uskaltaa ottaa vastaan. Katsotaan nyt ensin miten tässä käy.
t: ap jolla jännitys säilyy.
Kyllä se plussa on, jos jotain näet!!
tuli ihan viime hetkillä vai oisko jopa 10 min jo mennyt mut raskaana siis olin!
Sitä viivaa ei voi tulla vähääkään ilman että on raskaana.
on tullut ihan haalea viiva, vaikka en sitten ollut raskaana. Oli kp 24/28. Ollut varmaan kemiallinen raskaus. Menkat alkoi sitten kp 28.
Siis joka näkyy joka tapauksessa.
Eli muiden ohjeiden mukaan parin päivän päästä (itse en varmaan jaksaisi odottaa yhtä yötä enempää) uusi testi. Ehkä oli liian aikaista vielä.
Tai jos kovasti ahdistaa, niin neuvolassahan voidaan tutkia asia verikokeesta.
Se RFSU-testi antaa aina haalean viivan, olit raskaana tai et. Samaten Acon-kasettitesti.
Mutta esim. Apteekin oman haaleista haalein viiva on varmasti raskaushormonin aiheuttama ja itse tässä raskaudessa testasin Apteekin omalla haalean roskishaamun jo 11 päivää ovulaatiosta.
Eli onnea! Tee testi uudelleen muutaman päivän kuluttua, niin näet vahvistuuko viiva. Jos kuukautisten myöhästymisestä ei vielä ole montaa päivää, voi raskaushormonin määrä olla vielä varsin vähäinen. Toisaalta toki kyseessä voi olla ns. kemiallinen raskaus, ja menkat alkaa myöhässä. Plussa se kuitenkin on se haaleakin plussa :)