Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aki Manninen tänään Päivärinnan vieraana

Vierailija
24.03.2021 |

Mitä mieltä olette? Vaikka omasta mielestäni Aki on jo saanut liikaa vihaa niskaansa, olkoonkin, että hänen puheensa Selviytyjät Extrassa olivat tosi mauttomia, tämä haastattelu ei kyllä hänen asemaansa ainakaan paranna. Aki taitaa olla aika tyhmä. Hän ei ymmärrä Susannen kysymyksiä eikä sitä, mistä hänelle on suututtu, vastaa asian vierestä ja puheissa ei noin muutenkaan ole päätä eikä häntää. Voi voi.
https://www.iltalehti.fi/iltv-paivarinta/a/dd44bb12-e867-4bdb-8e64-aedb…

Kommentit (174)

Vierailija
61/174 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan nyt ilmaiset neuvot, Rita ja Aki (olen ruokatunnilla ja tämä ritaki-keissi kiinnosraa mua ammatillisesti): 1) yritystoiminnan some erikseen henk.koht.-somesta. Yrityskuvaan ei kuulu donnan kakkavaipat 2) jatkuva 50 % ale lopetetaan, se on teeveeshop-meininkiä, halpaa ja ei-uskottavaa. Hinta on mikä se on nyt. 3) kirkastus mikä on teidän visio ja strategia 4) päätetään luopua kaikesta siitä joka ei palvele strategiaa 5) viestintäkonsultointia/apua hankitaan

Vierailija
62/174 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois mielenkiintoista nähdä Aki Veitolan vieraana :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/174 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on teillä vihaajilla paha pakkomielle Akista 

En minä mitään Akia vihaa vaan harmittaa kuinka pilaavat koko ajan saumojaan kehittääkseen yrityskuvaansa uskottavaksi ja vaikutusvaltaiseksi hyvinvointiyritykseksi. Kredittiä täytyy antaa siitä kuinka ovat saaneet Ritakin pystyyn ja sen toiminnasta mutta nyt tosiaan pitäisi ihan oikeasti miettiä strategiaa ja visiota ja niiden vaatimaa julkisuuskuvaa. Hattu nöyrästi käteen ja fiksun mentorin puheille.

Lässynlässyn. 

Koko selviytyjät-kohuakaan ei kukaan muu enää edes muista, kuin te pakkomielteiset jankkaajat 

Aki oli _eilen_ Päivärinnan haastattelussa tuomassa asiaa esiin. Molemmat ovat julkaisseet aiheesta ig-tileillään. Itse nostavat sitä koko ajan että saavat lisää julkisuutta

Vierailija
64/174 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan nyt ilmaiset neuvot, Rita ja Aki (olen ruokatunnilla ja tämä ritaki-keissi kiinnosraa mua ammatillisesti): 1) yritystoiminnan some erikseen henk.koht.-somesta. Yrityskuvaan ei kuulu donnan kakkavaipat 2) jatkuva 50 % ale lopetetaan, se on teeveeshop-meininkiä, halpaa ja ei-uskottavaa. Hinta on mikä se on nyt. 3) kirkastus mikä on teidän visio ja strategia 4) päätetään luopua kaikesta siitä joka ei palvele strategiaa 5) viestintäkonsultointia/apua hankitaan

Toi yksinäinen alapeukku joka viestissä on jotenkin liikuttava😇

Vierailija
65/174 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä mitään Akia vihaa vaan harmittaa kuinka pilaavat koko ajan saumojaan kehittääkseen yrityskuvaansa uskottavaksi ja vaikutusvaltaiseksi hyvinvointiyritykseksi. Kredittiä täytyy antaa siitä kuinka ovat saaneet Ritakin pystyyn ja sen toiminnasta mutta nyt tosiaan pitäisi ihan oikeasti miettiä strategiaa ja visiota ja niiden vaatimaa julkisuuskuvaa. Hattu nöyrästi käteen ja fiksun mentorin puheille.

Lässynlässyn. 

Koko selviytyjät-kohuakaan ei kukaan muu enää edes muista, kuin te pakkomielteiset jankkaajat 

Aki oli _eilen_ Päivärinnan haastattelussa tuomassa asiaa esiin. Molemmat ovat julkaisseet aiheesta ig-tileillään. Itse nostavat sitä koko ajan että saavat lisää julkisuutta

Ja te niitä sitten jaksatte vihaseurata. 

Annatte ilmaista mainosta vihaamillenne ihmisille 

Vierailija
66/174 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Eikö tuo sönkkö-ukko nyt voisi jo lopettaa? Ampuu itseensä nilkkaan uudestaan ja uudestaan. itsehän tuo kaivelee samaa asiaa esille koko ajan, vaikka varmasti toivoisi jo tuon loppuvan.

Vierailija
67/174 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti Veitolalla ei riitä rahkeet tuollaisiin haastatteluihin. Sara Siepille ja Johanna Tukiaiselle osaa kyllä piikitellettä, kun ovat helppoja kohteita.

Vierailija
68/174 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Eikö tuo sönkkö-ukko nyt voisi jo lopettaa? Ampuu itseensä nilkkaan uudestaan ja uudestaan. itsehän tuo kaivelee samaa asiaa esille koko ajan, vaikka varmasti toivoisi jo tuon loppuvan.

Ja te sönkkö-akat ette osaa lopettaa? 

Vierailija
69/174 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti Veitolalla ei riitä rahkeet tuollaisiin haastatteluihin. Sara Siepille ja Johanna Tukiaiselle osaa kyllä piikitellettä, kun ovat helppoja kohteita.

piikitellä*

Vierailija
70/174 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muka ole lukenut itsestään vihakirjottelua... Joopajoo, miten ihmeessä hän sitten on noin tietoinen mitä hänestä kirjoitetaan ja täällä käy alapeukuttamassa joka kommentin? Ja tuo tekoitku.. nolouden huippu!

Vierailija
71/174 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lopettaa, kun kiiltokuvatkin on jo ehditty vaihtaa tälle päivälle. :)

Vierailija
72/174 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muka ole lukenut itsestään vihakirjottelua... Joopajoo, miten ihmeessä hän sitten on noin tietoinen mitä hänestä kirjoitetaan ja täällä käy alapeukuttamassa joka kommentin? Ja tuo tekoitku.. nolouden huippu!

Kuvitteletkohan nyt hiukan liikaa itsestäsi ja teistä muista paskamaalittajista? 

Vierailija
73/174 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet saanut päivän töröhuulipersekuvat Instaan? 

Vierailija
74/174 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässynlässyn. 

Toi akihan sitä kohua näköjään haluaa ylläpitää, kun muulla ei huomioo saa.

Tämä oli jo menneen talven lumia, mutta piti vaan taas mennä asiasta lässyttämään.

Vierailija
75/174 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akilla on oikeus olla oma itsensä, ei se muille kuulu.

Vierailija
76/174 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopokerhon nimeksi:

kiilto kuva poika,  -ei siis kiiltokuvapoika

ja sit viel

toi seksi,  - ei siis toiseksi

sälli ei vaan tajuu.

Vierailija
77/174 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häneltä kysyttiin lopuksi mitä hän on oppinut kohusta, mutta ainoa asia jonka sai suollettua oli vain paasaus "nuoremmille" jotka pyrkivät someen. "Some on ääääärettömän hyvä renki, mutta äääärimmäisen huono isäntä" :'D OMG, anna mun kaikki kestää. Luulis että olis oppinut nimenomaan nyt itse jotain. Esimerkiksi sen mitä sinne someen kannattaa jakaa.. mutta kun on lusikalla annettu.

Vierailija
78/174 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet saanut päivän töröhuulipersekuvat Instaan? 

Mitä sekoilet? Eiköhän tuo kropalla pullistelu ole enemmänkin jonkun toisen heiniä?

Vierailija
79/174 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässynlässyn. 

Toi akihan sitä kohua näköjään haluaa ylläpitää, kun muulla ei huomioo saa.

Tämä oli jo menneen talven lumia, mutta piti vaan taas mennä asiasta lässyttämään.

Ja te itse annatte Akille ilmaista mainosta 

Vierailija
80/174 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi äijä noin tyhmä oikeesti? Antaisi jo olla, kun kaikki muut unohtaneet tän kohun. Itse jankkaa samasta varmaan vielä ensi keväänäkin.