Oletko ihastunut johonkin henkilöön, kun olet kuullut hänen olevan ihastunut sinuun, vaikka et aikaisemmin ollut kiinnostunut?
Itselle kävi näin. Kuulin, että eräs mies oli ihastunut minuun ja aluksi hieman hämmästyin, mutta en positiivisesti. Jonkin ajan kuluttua ihastuin kuitenkin itsekin tähän henkilöön, vaikka en häntä juuri tuntenut.
Kommentit (13)
On! Tosin olin silloin kyllä jo "huomannut" tämän ihmisen.
Minulle tulee tuollaisessa tilanteessa usein "lämmin ja hellyttävä olo."
Siltikin, tunne on kummallinen.
Kyllä, ja sitten myös rakastuin. Yhdessä nyt 3 vuotta.
Olen ihastunut, vielä sellaiseen mikä ei yhtään ollut tyyppiäni ja kenet tapasin erittäin ikävissä olosuhteissa! Itse asiassa oli niinkin merkillinen tapaus että hän alkoi tapella silloisen poikaystäväni kanssa.
Ihmismieli on kerrassaan kummallinen.
Itse olin ihastunut työkaveriin. Sitten rohkaistuin kertomaan ihastumisestani. Mies oli hämmentynyt aluksi, mutta alkoi suhde. Kohta yhdessä oltu jo neljä vuotta.
Minua on se lähinnä ärsyttänyt. Mutta muistan, kun kuusitoistavuotiaana Jenkeissä sanoin yhdelle tytölle, että olen kiinnostunut yhdestä tyypistä, niin se tyttö sanoi, että hänenkin mielestään sinä olet kuuma. Se oli ihan kivaa. Siitä tuli sellainen kesäsuhde.
Ja sellainen, että ihastus yhtäkkiä on ottanut selville numerosi ja soittaa, on tosi ihanaa.
Ei. Tämä homma ei toimi niin. Ihmiseen ihastuu tai ei ihastu ihan muuten riippumatta siitä mitä tämä toinen tuntee sinua kohtaan.
Tavallaan joo, olin ajatellut, että mulla ei ole mitään mahkuja juuri häneen, niin en uskaltanut edes miettiä ihastuvani. Kunnes...
Yläasteella kaveri kovasti "paritti" mua luokkakaveriin ja tästä painostuksesta tunteeni heräsivät poikaa kohtaan. Lopuksi en enää muistanut, olinko ihastunut ennen vai jälkeen kun kaverini alkoi höpötellä. Joskus myöhemmin ihastuksen ollessa jo ohi, kysyin mistä kaveri keksi alkaa puhella että olisin poikaan ihastunut. Kaverini sanoi että oltaisiin oltu söpö pari, kun kummallakin oli punainen tukka. Että sellainen ensirakkaus täällä🤣
On mulle joskus käynyt niin. En tiedä olisinko ihastunut häneen jossain vaiheessa joka tapauksessa, mutta lähinnä hän "tartutti" sen iastumisensa minuun katsomalla silleen ujon ihastuneesti. Siitä tuli ensin hämmentynyt olo, sitten aloin itsekin ihastua siihen mieheen.
Ei kyllä ole ikinä käynyt niin. Pikemminkin on ärsyttänyt jos on tiennyt jonkun, josta ei ole kiinnostunut, olevan kiinnostunit minusta varsinkin jos nämä tuijottelevat aivottomina.
On käynyt. Käsittääkseni se on yleisempää kuin molemminpuolinen ihastus heti alussa.
Minuun ei ole ikinä kukaan ihastunut.