Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko imetysaikana ilman menkkoja tulla raskaaksi?

Vierailija
11.08.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se on mahdollista?

Vierailija
2/7 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun et todennäköisesti tiedä, koska se eka ovulaatio tapahtuu, saatat tulla raskaaksi, vaikka omasta mielestäsi kuukautiset ei vielä olisikaan alkaneet. En ole mikään alan ammattilainen, mutta näin minä olen tämän järkeillyt. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/7 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli valtaosa siis ei tulisi raskaaksi, tietenkin voit kuulua juuri niihin joilla kuukautiset alkaa aikaisemmin...

Vai?

Vierailija
5/7 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin se menee kuten nro 5 kertoi. Me emme ole kummankaan raskauden jälkeen luottaneet ehkäisyssä imetyksen voimaan, vaikka kuukautiset eivät olekaan alkaneet. Esikoisen jälkeen meitä neuvolassa varoiteltiinkin asiasta kun kyseisellä terveydenhoitajalla oli yksi perhe asiakkaana, jolla oli lasten ikärona 10kk! Oli kuulemma tärpännyt ensimmäisellä yhdyntäkerralla ja kuukautiset eivät tosiaankaan olleet alkaneet vielä silloin..

Vierailija
6/7 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) kuukautiset eivät ole alkaneet

2) lapsi on alle 6 kk

3) lapsi ei saa mitään lisäravintoa

4) äiti asuu kehitysmaassa

että sillä viissiin. Kuten aikaisemmin todettu, munasolu voi irrota. Toisilla kuukautiskierto palautuu imetyksen aikana, itselläni vasta imetyksen lopettamisen jälkeen (yli 1v synnytyksestä), mutta en silti luottanut imetyksen ehkäisytehoon.

Vierailija
7/7 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetyksen ehkäisevälle vaikutukselle on tosi tarkat kriteerit. en muista niitä ihan tarkkaan mutta ovat tyyliin vauvan on oltava täysimetyksellä, yölläkin on imetettävä ja vauvan ikä on alle 6kk tms.

abortteja tehdään yllättävän usein pienten lasten/vauvojen äideille juuri siksi kun on luotettu imetyksen ehkäisevään vaikutukseen. itse ne ole siihen ikinä uskaltanut luottaa vaikka täytinkin nuo kriteerit, aina on käytetty kumia lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi