Sivusuhde ja sen perustelu
Te joilla on parisuhteen ulkopuolinen suhde, miten te perustelette sen? Onko se jotain jännityksen hakua? Jotain mitä kotoa ei saa? Muuttuisiko elämä liian paljon eron myötä?
Kommentit (17)
Inhimillistä kirjoitti:
Halusin kokea seksiä toisen miehen kanssa. Aviomies oli siis ainoa kokemus. Suhde teki hyvää minulle, tajusin paljon hyvää itsestäni ja avioliitostani. Ja oli ihan hauskaakin sen miehen kanssa.
Miten suhtautuisit jos miehesi pettäisi?
Inhimillistä kirjoitti:
Halusin kokea seksiä toisen miehen kanssa. Aviomies oli siis ainoa kokemus. Suhde teki hyvää minulle, tajusin paljon hyvää itsestäni ja avioliitostani. Ja oli ihan hauskaakin sen miehen kanssa.
Tuosta tulee nimi kevytkenkäinen. Perusteena se, että ukko ei suostu seksiin tai edes koskettamaan sinua vaikka vuoteen, olisi paljon parempi peruste.
Joo, jotain mitä kotoa ei saa. Minulla on puolisoni kanssa todella hyvä ja aktiivinenkin seksielämä, mutta semmoiset kinkymmät tarpeet ei kyllä kohtaa ja niitä varten on sitten upea sivusuhde.
Ja totta hemmetissä elämä muuttuisi liian paljon eron myötä! Meillä on ihana perhe ja rakastan vaimoani valtavasti, haluan elää hänen kanssaan ihan sinne kunnes kuolema erottaa. Eli en ymmärrä miten se ero tähän liittyy mitenkään? Ei meistä kumpikaan pidä pientä epäsuhtaa seksuaalisuudessa syynä erota.
Oon kerran käynyt siviraiteella. En seksin takia, vaan jonkin muun, jota en kotona saanut. Mukavaa, kaunista ja kilttiä huomiota. Sitä, että joku näyttäisi edes hetken, että tykkää minusta ja on minulle mukava.
Niin surullista, että tuota ei kotona saanut siltä, jolta sitä eniten halusi. Ei minkään keskustelun tai terapian tuloksena. Lopulta vuosien kuluttua tuli ero.
T. N40
Vierailija kirjoitti:
Oon kerran käynyt siviraiteella. En seksin takia, vaan jonkin muun, jota en kotona saanut. Mukavaa, kaunista ja kilttiä huomiota. Sitä, että joku näyttäisi edes hetken, että tykkää minusta ja on minulle mukava.
Niin surullista, että tuota ei kotona saanut siltä, jolta sitä eniten halusi. Ei minkään keskustelun tai terapian tuloksena. Lopulta vuosien kuluttua tuli ero.T. N40
💗
no jos kotona ei saa laskea mälliä suuhun niin mielellään sitä irroittaa lastin jonkun toisen naisen kitalakeen sama homma b rapun kanssa
Kotona ei ollut pitkään aikaan oikein halut kohdanneet. Tein tunnuksen varattujen sivulle. Siellä tuli vastaan useampikin varattu vastapuoli. Joidenkin kanssa olen harrastanut seksiä, joka on ollut enimmäkseen oikein hyvää ja joskus aivan mahtavaa. Vieraan ihmisen kanssa sekstaillessa voi ikään kuin aloittaa tyhjältä pöydältä eikä tarvi ujostella samalla tavalla. Osa kaipaa toista ihmistä, joka kuuntelee, jotain joka oikeasti häntä haluaa. Osa haluaa olla edes hetken se haluttu ja himoittu aikuinen ihminen, muutakin kuin itsestäänselvä perheen äiti tai isä. Osa haluaa parempaa seksiä. Nämä kaikki voivat olla ihan tavallisia ihmisiä. Naapurisi, harrastuskaverisi, sisaresi, työkaverisi jne. Kunnollisia ihmisiä eri tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, jotain mitä kotoa ei saa. Minulla on puolisoni kanssa todella hyvä ja aktiivinenkin seksielämä, mutta semmoiset kinkymmät tarpeet ei kyllä kohtaa ja niitä varten on sitten upea sivusuhde.
Ja totta hemmetissä elämä muuttuisi liian paljon eron myötä! Meillä on ihana perhe ja rakastan vaimoani valtavasti, haluan elää hänen kanssaan ihan sinne kunnes kuolema erottaa. Eli en ymmärrä miten se ero tähän liittyy mitenkään? Ei meistä kumpikaan pidä pientä epäsuhtaa seksuaalisuudessa syynä erota.
Eli toisin sanoen vaimosi tietää tästä sivusuhteesta? Kuuluuko tähän sivusuhteeseen yhdyntä myös? Ihan mielenkiinnosta kyselen. Itsellä vaimon lupa hieman kinkympään juttuun toisen naisen kanssa, mutta se ei saa sisältää yhdyntää. Suuhoidolla mennään siis lopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Kotona ei ollut pitkään aikaan oikein halut kohdanneet. Tein tunnuksen varattujen sivulle. Siellä tuli vastaan useampikin varattu vastapuoli. Joidenkin kanssa olen harrastanut seksiä, joka on ollut enimmäkseen oikein hyvää ja joskus aivan mahtavaa. Vieraan ihmisen kanssa sekstaillessa voi ikään kuin aloittaa tyhjältä pöydältä eikä tarvi ujostella samalla tavalla. Osa kaipaa toista ihmistä, joka kuuntelee, jotain joka oikeasti häntä haluaa. Osa haluaa olla edes hetken se haluttu ja himoittu aikuinen ihminen, muutakin kuin itsestäänselvä perheen äiti tai isä. Osa haluaa parempaa seksiä. Nämä kaikki voivat olla ihan tavallisia ihmisiä. Naapurisi, harrastuskaverisi, sisaresi, työkaverisi jne. Kunnollisia ihmisiä eri tavoin.
Mille varattujen sivulle? Kiinnostunut myös kokeilemaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli toisin sanoen vaimosi tietää tästä sivusuhteesta? Kuuluuko tähän sivusuhteeseen yhdyntä myös? Ihan mielenkiinnosta kyselen. Itsellä vaimon lupa hieman kinkympään juttuun toisen naisen kanssa, mutta se ei saa sisältää yhdyntää. Suuhoidolla mennään siis lopuksi.
Tietää, tämä järjestely on yhdessä sovittu. Tietenkin hänelläkin on oikeus toimia samoin, mikäli joskus niin haluaa ja hyödylliseksi kokee. Yhdyntään on lupa ja etenkin anaaliseksi on asia jota toteutan vain tässä sivusuhteessa. Oikeastaan ihan kaikki käy, paitsi rakastuminen ja laittomuudet eikä kumpaankaan ole aikomusta. Kumia olen luvannut käyttää ja siitä lupauksesta pitänyt myös kiinni. Paneminen on kinkyilyssäni siinä määrin toissijaista, että tässä en menetä yhtään mitään.
Minulla sivusuhteen alkamiseen riitti se, että vaimo lopetti sukupuoliyhteyden kanssani kokonaan. Syynkin ymmärsin, se oli lapsuuden trauma. En kerro sitä tarkemmin tässä, mutta se ei ollut raiskaus. Noin vuoden päästä tapasin ihanan sinkkunaisen ja suhde alkoi. Vaimo sai sen selville ja keskusteltuamme asian perinpohjin, hän ilmoitti, että saamme jatkaa tietyin ehdoin. Yksi niistä oli, että en ota avioeroa. Nyt tätä sivusuhdetta on jatkunut yli 10 vuotta. Vaimo ei edelleenkään halua sukupuoliyhteyttä kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietää, tämä järjestely on yhdessä sovittu. Tietenkin hänelläkin on oikeus toimia samoin, mikäli joskus niin haluaa ja hyödylliseksi kokee. Yhdyntään on lupa ja etenkin anaaliseksi on asia jota toteutan vain tässä sivusuhteessa. Oikeastaan ihan kaikki käy, paitsi rakastuminen ja laittomuudet eikä kumpaankaan ole aikomusta. Kumia olen luvannut käyttää ja siitä lupauksesta pitänyt myös kiinni. Paneminen on kinkyilyssäni siinä määrin toissijaista, että tässä en menetä yhtään mitään.
Asian ohi, mutta miten pystyt pitämään tunteet poissa kuvioista? Ettet rakastu tähän sivusuhteen naiseen myös?hän on kuitenkin se joka antaa sen jonkin ns. Puuttuvan osan. Upeaa että pystytte puhumaan asioista ja olemaan noinkin avoimia
Vierailija kirjoitti:
Inhimillistä kirjoitti:
Miten suhtautuisit jos miehesi pettäisi?
Hyväksyisin jos se tuottaisi miehelleni onnellisuuden tunnetta. Haluan hänen kokevan niitä asioita joita hän haluaa kokea.
Väärällä nimellä ja ghostaamisella saa vaihtelua tylsään arkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asian ohi, mutta miten pystyt pitämään tunteet poissa kuvioista? Ettet rakastu tähän sivusuhteen naiseen myös?hän on kuitenkin se joka antaa sen jonkin ns. Puuttuvan osan. Upeaa että pystytte puhumaan asioista ja olemaan noinkin avoimia
Sitä ihmettelen joissain hetkissä itsekin. Mutta asiaa auttaa erityisesti ihan puhdas järki. Ensinnäkin pikkulutkallani (tämä on hellittelynimeni hänelle) on oma avioliittonsa ja perheensä jonka hän haluaa pitää ehjänä ihan samoin kuin minä omani. Sopimus siitä ettei rakastuta on siis paitsi vaimoni ja minun, myös leikkikaverini, hänen vaimonsa ja minun välinen.
Lisäksi niin upeasti kuin kinkyt toiveemme kohtaavatkin, niin se on lopulta varsin kapea siivu elämää. Jos rakkauden tunteita onkin joskus, ne kohdistuvat yhteisiin hetkiin ja tekemisiin, ei ihmiseen. Ikävöin häntä joskus jos tapaamisajat venyvät, mutta se ikävä on sitä bdsm hommaa kohtaan vähintään yhtä paljon kuin ihmistä itseään.
Ja sitten aidosti rakastan vaimoani niin syvästi ettei siihen muuta vaan mahdu. Onhan hän ihan uskomaton nainen kun sallii minulle tämänkin osan itseäni vaikka ei itse voi siihen vastata.
Kotona ei saa aina kun haluaa,olen siis itse syytön että juodun väkisin meneen vieraisiin