Tinderfraaseja ja kliseitä - nämä saavat jo pyyhkimään vasemmalle
Olen insinööri/Raisiosta/jne., muuten terve.
Huono huumorin taitaja
Kysymällä selviää
Puhun ja pussaan
Alko ei ole ongelma (jos sinulla on sille lempinimi, se on ongelma)
Kainalopaikka vapaana
En näe tykkäyksiä
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään viinistä ja matkustelusta.
En malta olla kysymättä, että onko nyt ongelmana se, että
a) ihminen ilmaisee tämän profiilissaan (= klisee), vai
b) hän tykkää viinistä ja matkailusta?
Jos B, niin eikö se ole vain hyvä, että asia käy ilmi jo profiilista? Säästyy molempien aikaa, kun pyyhit vasemmalle.
Molemmat seikat ovat ongelma minulle. Mutta oikeassa olet kyllä tuossa, että toisaalta parempi että asia tulee esille heti. Jotenkin masentavaa vain, että niin moni nainen on samasta puusta veistetty.
Von näin anonyymisti tunnustaa, että tykkään viinistä ja matkustelusta. Musta olisi ihanaa, että miehen kanssa voisi silloin tällöin avata viinipullon, tehdä ruokaa, pelata vaikka lautapelejä tai katsoa leffaa yhdessä ja rakastella lopuksi. Olen tulkinnut itse, että "tykkään viinistä" -fraasi tarkoittaa monella oikeasti vain sitä, että tykkää viettää aikaa toisen kanssa rennosti jutellen ja oleillen.
Tykkään matkustelustakin, vaikka olen melkoinen introvertti. Joku road trip -tyylinen reissu Euroopassa tai Amerikassa olisi mahtavaa jonkun toisen kanssa. Taiwanissa on kaunis luonto, sinne olisi kiva mennä vaeltamaan. Matkustelen kerran tai joskus kaksi kertaa vuodessa ja pitäisin siitä, että mies haluaisi lähteä mukaan. Olisi aika ärsyttävää, ettei toinen haluaisi poistua kotoa mihinkään 30km kauemmas.
Jaha, taas miehen ja naisen ero tässä. Miehenä luen asiat sellaisina kuin ne on sanottu, enkä rönsyile ties minne. Viiniä kun ei tarvita mihinkään noista mainituista asioista välttämättä. Minusta on ihan perusodotus suhteessa, että tykkää viettää aikaa toisen kanssa rennosti jutellen ja oleillen. Sellaista kaipaisin, joten pitäisiköhän nyt ruveta tulkitsemaan että tuo viinijuttu meinaakin sitä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä salikuvissa niin ahdistaa?
Itse ainakin haluaisin käydä salilla yhdessä, joten se kuvastaa sitä harrastusta. Yksi oleellinen kriteeri itsellä onkin, että myös toinen harrastaa treenausta.
No jos ei itsellä ole samanlainen elämäntyyli, ja sitten moni myös aavistaa tuon, minkä sinäkin sanoit, että salikuvan laittaja haluaa toisen salilla kävijän. Onhan se olennaista, että elämäntyylit kohtaavat. Joten ei niissä tarvitse mikään ahdistaa, mutta ihminen vaan tajuaa, ettei salikuvatyyppi ole itselle sopiva, vaikka muuten ihan hyvältä tyypiltä olisi vaikuttanutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Negatiiviset profiilit. Eli korostetaan sitä mitä ei halua kumppanissa sen sijaan, että kerrottaisiin mitä halutaan.
Joo, nää on kyllä uskomattomia. Raksia välittömästi.
Onneksi ei tarvitse enää Tinderissä roikkua, löysin sieltä lopulta upean miehen. Molemmat olemme vikojemme summa, mutta silti maailman ihanimmat toisillemme :-)
Nainen, joka joutuu etsimään miestä Tinderistä on äärimmäisen nolo:D
Yli puolet suomalaista parisuhteista alkaa nykyään netissä ja nämä ovat myös kestävimpiä parisuhteita. Suosituin nettitreffisovellus on Tinder. Tervetuloa nykyaikaan.
Näinhän se tekee, kun ihmisten sosiaaliset taidot heikkenevät samassa suhteessa koko ajan. Nettiprofiilin taakse on yhtä helppoa piiloutua, kuin laulajalla mikrofonin.
Pöh, kyse on tehokkuudesta ja kätevyydestä. Sama kuin ihmiset, jotka etsivät käytettyä autoa netistä sen sijaan, että lähtevät ajelemaan autoliikkeisiin tai ihmisten pihoille sattumanvaraisesti. Onnistuuhan se varmasti niinkin, mutta menee pirusti enemmän aikaa. Lisäksi Tinderin käyttö ei poissulje sitä että voi tavata jonkun myös ihan vanhanaikaisella tavalla. Verkkoja voi heitellä moneen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Hipsuttaminen tarkoittaa silittelyä.
En tiedä miksi se on niin vihattu termi. Minä ainakin tykkään siitä, että oma kulta hipsuttelee.
Minäkään en ymmärrä sitä valtavaa vihaa, tuo sanahan on niin harmiton ja positiivinen kuin olla ja voi.
Ehkä suomalaiset eivät silittele? Routakansa ja ruisleipä.
"Hyvä ruoka ja viini"
Siis kuka hemmetti tykkää pahasta ruuasta ja viinistä?
maaseudun mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Hipsuttelu”
”Sarkasmi”
”Kainalopaikka”
”Itsestään huolta pitävä”
”VIP-jonoon pääset, jos”Ethän-listaukset
Näillä kaikilla suoraan vasemmalle.
Kattava listaus, josta olen täysin samaa mieltä - vasemmalle menee.
Myös ketjussa mainittu "hitaat aamut" kuuluu samaan kategoriaan (on muuten miehillä yllättävän yleinen). Fraasista tulee mielikuva ihmisestä, jolle ei tuota vaikeuksia maata sängyssä tyyliin puoleen päivään asti. Tätä ihmistyyppiä en ole aamuihmisenä koskaan sisäistänyt, enkä sellaista kumppanikseni haluaisi. Pidän tärkeänä, että päivärytmit ovat suht samanlaiset.
Mutta eikö ole hyvä että asia tulee heti ilmi? Päinvastaista ei kumma kyllä kukaan tunnu ilmoittavan, että "herään joka aamu seitsemältä, niin arkena kuin vapaalla". Olisi kiva tietää sekin, eihän tuollaisen kanssa pystyisi elämään rennosti.
On hyvä että tulee ilmi. Hermot menis jos eukko makoilis sängyssä puoleen päiviin ja siitä pikkuhiljaa liikkeelle; asun maaseudulla ja meillä kyllä aletaan heti aamusta touhuamaan, oli pyhä taikka arki.
Kiinnostavaa, että monelle erilaiset vuorokausirytmit on ongelma. Itse taidan olla aika rento ihminen, ja minua ei haittaa yhtään se, jos joku nukkuu, herää tai valvoo eri aikaan kuin itse. Ajattelen, että jos ihminen on juuri oikeanlainen minulle, on vuorokausirytmi vaan sellainen asia, jonka hyväksyy ja jonka kanssa tulee toimeen. Mutta tottakai, jos itselle juuri se samanlainen vrk-rytmi on tärkeä, kannattaa aika alkuvaiheessa selvittää sellaiset asiat.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin säilynyt ja viriili mies
Kauniisti sanottu että on vanha, panettaa ja kulli seisoo jotenkuten.
Sisustustarrat ja hokemat "carpe diem, live love laugh, eat sleep train-repeat" jne.
Salikuvat.
Kuvat kaveriporukassa.
Kuvat dokausreissulta
Kuvat lemmikeistä.
Kuvat eräreissuista ja vaelluksesta.
Näistä huolimatta, viimeksi kun tinderissä olin, +200 matchia.
Kasvokuvat alaikäisistä lapsista. Eikö voi vain kirjoittaa on lapsia.?
salikuvat, ilman paitaa kuvat, alkoholituotteet kuvissa, savukkeita kuvissa, aurinkolasit päässä, kuvat eksien ja naisten kanssa, kuvat naama norsun €&#@&€#, kuvat 200metrin päästä, noin kuusitoista vuotta vanha kuva profiilissa. Peppu tai dildo kuvassa,
joku muka kinky soperrus tekstinä, kuva-arvoituksia hymiöden muodossa, Hyvin varustettu, Kielitaitoinen, sportti, hyvin säilynyt, viini ja matkustelua, komeaksikin haukuttu. Kertoo työasiotansa, kertoo olevansa rehellinen ja ahkera pitkä jännitteinen ja säästäjä.. hakeeko se työtä itelleen vai?
Toivottavasti olet terve, Mielellään ei hulluille. Mitä jos kun sairastuu itse tai toinen sairastuu heivaa heti mäkeen?
Kuvia eläin raadoista, meysästyksestä, kalatuksesta. Kummin kaiman koirista.
Kutsuu itteään taiteilijaksi viimeksi yläkoulun alaluokalla tehnyt jotain ja opettaja oli kehaissut.. siinä meriitit titteliin. Tai sitten muuten vaan latvakakkonen ja yrittää peitellä sitä kutsumalla itseensä taiteilijaksi.
Ei tekstiä, pelkkä emojijono.
Ehdoton no go.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä salikuvissa niin ahdistaa?
Itse ainakin haluaisin käydä salilla yhdessä, joten se kuvastaa sitä harrastusta. Yksi oleellinen kriteeri itsellä onkin, että myös toinen harrastaa treenausta.
Yleensä niissä salikuvissa on ideana pelkästään oman kropan esittely, mitä pidän luotaantyöntävänä. Huokuu sellainen "katsokaa nyt kuin täydellinen vartalo mulla on"-meininki. Tiedän tutustumattakin että tuollaisia kuvia laittava ihminen ei ole minua varten. Ja todennäköisesti hakevat naista jolla on myös täydelliset muodot ja paljasta pintaa esillä, ja minä en sellainen ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos B, niin eikö se ole vain hyvä, että asia käy ilmi jo profiilista? Säästyy molempien aikaa, kun pyyhit vasemmalle.
Molemmat seikat ovat ongelma minulle. Mutta oikeassa olet kyllä tuossa, että toisaalta parempi että asia tulee esille heti. Jotenkin masentavaa vain, että niin moni nainen on samasta puusta veistetty.
Von näin anonyymisti tunnustaa, että tykkään viinistä ja matkustelusta. Musta olisi ihanaa, että miehen kanssa voisi silloin tällöin avata viinipullon, tehdä ruokaa, pelata vaikka lautapelejä tai katsoa leffaa yhdessä ja rakastella lopuksi. Olen tulkinnut itse, että "tykkään viinistä" -fraasi tarkoittaa monella oikeasti vain sitä, että tykkää viettää aikaa toisen kanssa rennosti jutellen ja oleillen.
Tykkään matkustelustakin, vaikka olen melkoinen introvertti. Joku road trip -tyylinen reissu Euroopassa tai Amerikassa olisi mahtavaa jonkun toisen kanssa. Taiwanissa on kaunis luonto, sinne olisi kiva mennä vaeltamaan. Matkustelen kerran tai joskus kaksi kertaa vuodessa ja pitäisin siitä, että mies haluaisi lähteä mukaan. Olisi aika ärsyttävää, ettei toinen haluaisi poistua kotoa mihinkään 30km kauemmas.
Moi, missä sä olet piileskellyt? Ja mistä sinut löytää, oot aika jees. Just sinunlaisesta naisesta haaveilen.
Tykkään viinistä (ja/tai viina/kaljalasit profiilikuvissa):
Lipitän siis joka ilta, joka tapauksessa koko viikonloppu menee lasi kädessä. Tissuttelija, jolle alkoholi on jo ongelma tai joka on liusumassa alkoholismiin.
Olen rehellinen yhden naisen mies:
Eikös se ole lähtökohta, että ihminen on rehellinen ja pitää yhtä kumppania kerrallaan. Aina kun jotain itsestäänselvyyttä pitää korostaa, se on juurikin sen kyseisen puutteen peittelemistä. Todettu on. Yksikin rehellisyyttään korostava osoittautui pahimman luokan narsistiksi.
Suhteessa erotiikka on tärkeää ja muut seksiin viittaavaat lauseet:
No joo, aika harvalla erotiikka ei ole suhteessa tärkeää. Toisinsanoen tämä kaveri alkaa lääppiä heti ensitapaamisella ja kaikki viestit ja keskustelut sivuavat seksiä. Tulee vähän vaikutelma jalkaa nylkyttävästä spanielista. Seksi on tärkeää, totta, mutta seksistä joka välissä lässyttävä mies on ihan hiton väsyttävä.
Etsin hoikkaa, sopusuhtaista jne. ulkomuotoon viittaavat:
Omaa silmää pitää miellyttää. Ja aina voi laittaa vaatimuksena urheilullisuuden, jos sitä on itsekin. Mutta nämä röllit, jotka ilmoittelevat painorajoja profiilissaan...peilin kautta kiitos, ja sitten tilaamaan tyttöystävää kaalimato.comista.
Lasten ja lastenlasten kuvat ja korostaminen profiilissa:
Joo hyvähän se on tietää, millainen perhekuvio on vastassa. Mutta tästä saa sen käsityksen, että et ole saamassa parisuhdetta vaan sinut ollaan paiskaamassa keskelle perhekuviota. Minulla on itsellänikin lapsia, mutta en halua uusioperhettä vaan sen kahden aikuisen parisuhteen.
Etsin emäntää omakotitalooni/mökilleni/karavaanarin kaveriksi:
Nämä kaverit eivät etsi tasavertaista kumppania, jolla on oma elämä. Näille nainen on yksi huonekalu muiden joukossa, joka sovitetaan omaan valmiiksipureskeltuun elämään. Näihin kuvioihin ei koskaan kunnolla sovi naisen työ tai lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi se on niin vihattu termi. Minä ainakin tykkään siitä, että oma kulta hipsuttelee.
Minäkään en ymmärrä sitä valtavaa vihaa, tuo sanahan on niin harmiton ja positiivinen kuin olla ja voi.
Sana kyllä tarkoittaa silittelyä.
Naiset haluavat asiat tietyssä järjestyksessä. Ensin miehen kuukluu demonstroida maskuliinisuutta korostamalla osaamista, kyvykkyyttä, rohkeutta, jne. Tästä miehestä siten löytyy se hellä puoli.
Mies joka korostaa jo alussa hellyyttä on naiselle ällötys, koska liskonaivot kertovat miehen olevan nössö ja epänormaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärtänyt pointtia. Mä ja moni muu tykätään silittää ym sitä omaa miestä kyllä joo. Mutta se että jo esittelytekstissä mainitaan että jos kaipaat hipsuttelua/sxxiä, tms niin siitä herää inho ajatus että ompa päällekäyvä mies. Ja se pervoleima tulee tuosta itselleni ainakin heti ja estää yhteydenoton.
Tilannetajua miehet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hypätään suoraan siihen rakasteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärtänyt pointtia. Mä ja moni muu tykätään silittää ym sitä omaa miestä kyllä joo. Mutta se että jo esittelytekstissä mainitaan että jos kaipaat hipsuttelua/sxxiä, tms niin siitä herää inho ajatus että ompa päällekäyvä mies. Ja se pervoleima tulee tuosta itselleni ainakin heti ja estää yhteydenoton.
Tilannetajua miehet!
Juuri näin. Ehkä pelkkää seksiä hakeville naisille tuo voi toimia, mutta on täydellinen turn off meille, jotka etsimme jotain muutakin. Ja tämä siis siitä huolimatta, vaikka se toimintana mukavaa onkin.
No ehkä tuolla just onkin tarkoitus karsia meidät.
Pöööh kirjoitti:
Tykkään viinistä (ja/tai viina/kaljalasit profiilikuvissa):
Lipitän siis joka ilta, joka tapauksessa koko viikonloppu menee lasi kädessä. Tissuttelija, jolle alkoholi on jo ongelma tai joka on liusumassa alkoholismiin.
Olen rehellinen yhden naisen mies:
Eikös se ole lähtökohta, että ihminen on rehellinen ja pitää yhtä kumppania kerrallaan. Aina kun jotain itsestäänselvyyttä pitää korostaa, se on juurikin sen kyseisen puutteen peittelemistä. Todettu on. Yksikin rehellisyyttään korostava osoittautui pahimman luokan narsistiksi.
Suhteessa erotiikka on tärkeää ja muut seksiin viittaavaat lauseet:
No joo, aika harvalla erotiikka ei ole suhteessa tärkeää. Toisinsanoen tämä kaveri alkaa lääppiä heti ensitapaamisella ja kaikki viestit ja keskustelut sivuavat seksiä. Tulee vähän vaikutelma jalkaa nylkyttävästä spanielista. Seksi on tärkeää, totta, mutta seksistä joka välissä lässyttävä mies on ihan hiton väsyttävä.
Etsin hoikkaa, sopusuhtaista jne. ulkomuotoon viittaavat:
Omaa silmää pitää miellyttää. Ja aina voi laittaa vaatimuksena urheilullisuuden, jos sitä on itsekin. Mutta nämä röllit, jotka ilmoittelevat painorajoja profiilissaan...peilin kautta kiitos, ja sitten tilaamaan tyttöystävää kaalimato.comista.
Lasten ja lastenlasten kuvat ja korostaminen profiilissa:
Joo hyvähän se on tietää, millainen perhekuvio on vastassa. Mutta tästä saa sen käsityksen, että et ole saamassa parisuhdetta vaan sinut ollaan paiskaamassa keskelle perhekuviota. Minulla on itsellänikin lapsia, mutta en halua uusioperhettä vaan sen kahden aikuisen parisuhteen.
Etsin emäntää omakotitalooni/mökilleni/karavaanarin kaveriksi:
Nämä kaverit eivät etsi tasavertaista kumppania, jolla on oma elämä. Näille nainen on yksi huonekalu muiden joukossa, joka sovitetaan omaan valmiiksipureskeltuun elämään. Näihin kuvioihin ei koskaan kunnolla sovi naisen työ tai lapset.
En miehenä ymmärrä, mikset saisi profiilissa olla, että etsii hoikkaa naista eikä edes sitä, että etsijän pitäisi olla itse hoikka. Usein ylipainoisekin naiset etsivät hoikkaa miestä ja minusta se on ihan ok. Jos toinen pitää pyöreämmästä muodosta ja toinen hoikemmasta, niin sehän on hyvä match. Itse olen suht lihaksikas ja about 10kg ylimääräistä, silti olen kiinnostunut vain hoikista naisista ja onneksi olen aina löytänyt sellaisia, jotka ovat pitäneet minun fyysisestä olemuksesta sanomalla, ettei haluaisikaan mitään rimppakinttua.
No siellä varmaan ei autakaan makoilla, se on eri elämäntapa.