Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty mainosten takia enää katsomaan televisio-lähetyksiä lainkaan.

Vierailija
24.03.2021 |

Nykyään elokuva keskeyttää mainoksen, eikä päinvastoin. Mainokset alkavat mistä tahansa kohtaa leffaa, täysin yllättäen. Vastenmielistä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää mainosten yli.

Vierailija
2/35 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kesken elokuvan kanava pistää ruudun ylänurkkaan oman mainoksensa, joka istuu siinä loputtomiin. Luoja miten junttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoskatkojen kesto ja määrä lisääntyivät rajusti pari vuotta sitten. Liikenne ja viestintäministerin alaisuudessa,,kukahan olikaan silloin ministerinä: BERNER.

Vierailija
4/35 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Tallentavan digiboksin avulla mainoksia ei tarvitse sietää, mutta valitettavasti mainostajat ovat keksineet tähänkin pilaamiskeinon. Olen monta kertaa katsellut elokuvaa ja ihmetellyt äkillistä juonenkäännettä tai henkilövaihdosta, ennen kuin olen huomannut, että menossa onkin mainos. Ennen oli Maikkarin pöllö tai muu pimpelipompeli ilmoittamassa mainoskatkosta, mutta nyt elokuvasta liu'utaan saumattomasti mainoksiin ja takaisin. Olen siirtynyt pitkälti suoratoistopalvelujen pariin ja katson vain satunnaisesti televisiota. Maksan ihan mielelläni siitä, että minun ei tarvitse nähdä mainoksia.

Vierailija
5/35 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Tallentavan digiboksin avulla mainoksia ei tarvitse sietää, mutta valitettavasti mainostajat ovat keksineet tähänkin pilaamiskeinon. Olen monta kertaa katsellut elokuvaa ja ihmetellyt äkillistä juonenkäännettä tai henkilövaihdosta, ennen kuin olen huomannut, että menossa onkin mainos. Ennen oli Maikkarin pöllö tai muu pimpelipompeli ilmoittamassa mainoskatkosta, mutta nyt elokuvasta liu'utaan saumattomasti mainoksiin ja takaisin. Olen siirtynyt pitkälti suoratoistopalvelujen pariin ja katson vain satunnaisesti televisiota. Maksan ihan mielelläni siitä, että minun ei tarvitse nähdä mainoksia.

Sikamaista. Onneksi en tallenna elokuvia, vaan lähinnä sarjoja, ja niissä on "oikeat" mainostauot joille lähtiessä ja joilta palatessa on jotain tiettyjä maneereita.

6/35 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainoskatkojen kesto ja määrä lisääntyivät rajusti pari vuotta sitten. Liikenne ja viestintäministerin alaisuudessa,,kukahan olikaan silloin ministerinä: BERNER.

Ennen vanhaan mainokset sovitettiin ihjelmaan hienosti.Nykyään saattaa mainos katkaista melkeen lauseen eli syytän että kompetensi alalla on laskenut huomattavasti.ja todella väsyttää mainokset. 

7/35 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystä tai toisesta mainokset on myös todella ärsyttäviä.Niin tolloja että pahaa tekee. Huomaa että olemme menneet kehitysessä taaksepäin. Mistähän se johtuu? Ei ole vaikea arvata. 

Vierailija
8/35 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mainosten kohdalla myös yleensö volyymi nousee. SIetämätöntä.

9/35 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ComViqin mainos ärsyttää eniten. 

Vierailija
10/35 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan välittömästi äänen pois kun tulee niitä kauheita mainoksia.

Äänensäätelyä pitää tehdä muutenkin koko ajan.

Vierailija
11/35 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson Teeman elokuvia - ei mainoksia!

Vierailija
12/35 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso maikkaria ollenkaan suorana. C morea tarvittaessa; areenaa; netflix; HBO, viaplay jne. Mainoksettomuudesta pitää maksaa. Ylehän maksetaan veroissa.

Vierailija
13/35 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut nyt 4 kuukautta DNA-tv-boksi.

Ei tarvitse katsella mainoksia kun tallentaa katsottavat sille 

Vierailija
14/35 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä otan yhteyttä mainostajiin ja maahan tuojiin seuraavina päivinä. sanon vaan kiitos hyvästi. luullaanko että suomi on joku usa tai entinen neukkula jossa kaikki menee läpi. onko nua kaverin kyhäilemät mainokset 100% vero vähennys kelpoisia vai miten niitä kannattaa julkaista. minulla ainakin on tullut anti reaktio. nyt kun mainostajat vähenevät on kanavienkin pakko pudottaa hintoja. 

Vierailija
15/35 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mainokset alkavat laitan äänen pois ja menen Teksti-tv sivuille neljäksi minuutiksi.

Vierailija
16/35 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainostus mennyt jo siihen pisteeseen ettei kanava pakettejakaan osta kukaan. harva tuohon pystyy suomen kanava paketit karkoittivat  samalla ostajat ja maksajat

Vierailija
17/35 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksia aiva sairaasti, ja ne on yleensä vielä törkeen kovalla verrattuna siihen ohjelmaan mitä katselee - aina saa säätää volyymia alaspäin.

Lisäksi mainoksissa sairaan ärsyttävää musaa, kiljumista ja häiritsevää ”sykettä”..

Paras mainos oli aikoinaan se, missä ei kuulunu kuin kuikan huuto järvellä. Joku kaljamainos.

Onneks voi katsoa suoratoistokanavia.

Vierailija
18/35 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo muuten ostanut (enkä osta) mitään Vallilan tuotteita Bernerin takia.

Vähin mitä voin tehdä.

Vierailija
19/35 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä.  Jollei kanavat saisi myytyä mainoksia, niin moni ohjelma jäisi näyttämättä.  Yle pyörii kun joudumme maksamaan (kallista) Yle veroa.  Mainoksilla pyörivät kanavat joutuvat myös  maksamaan Yle:lle myös jotain maksuja. Olen joskus lukenut siitä, mutta en muista tarkemmin, sorry.  Enemmän mua ärsyttää, kun mainosten alkaessa Hintikka käy vääntelehtimässä ja sormella osoittamassa suoraan kotikatsomoon.  Olen tulkinnut hänen vääntelynsä ja osoittelunsa wc-tauoksi.  Hintikalla on todennäköisesti kova hätä ja kiire vessaan.  🧻                                                               

Vierailija
20/35 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama radiokanavien kanssa. Tykkään kuunnella radiota autossa, mutta niissä on nykyään niin paljon mainoksia, ettei oikein enää huvita. Ja vielä kun ovat synkronoineet mainostauot muiden kanavien kanssa, niin kanavan vaihtaminenkaan ei auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi