Olen mieluummin ruma kuin sellainen, jonka mies on hänen kanssaan vain siksi, että nainen näyttää hyvältä.
Olen laihduttanut 50kg. Tissit roikkuu, raskausarpia käsivarsissa, vatsassa, reisissä, tisseissä. Löysää ihoa, ei varsinaisesti roikkuvia osia (pl.tissit) mutta sellaista pehmeää, ei kiinteää. Vaatteet päällä olen kyllä ihan hyvännäköinen. Nyt olen hoikka, bmi 20.
Ja olen siis kolmekymppinen, tatuoimaton, kasvoista kaunis, lapseton, en nipota turhista enkä nalkuta, omaan perinteiset arvot ja pidän luonnossa liikkumisesta. Rauhallinen, ystävällinen, lapsirakas, eläinrakas. Jne jne. Eli perinteinen naapurintyttö.
Minäkö saisin valita miehistä, vain koska olen HOIKKA? Salli mun nauraa. Hoikan lisäksi sitten alkaakin nousta esiin monenmoisia lisäkriteereitä.
Mutta en haluaisi ollakaan miehelle vain vartalo, jota saa käyttää. Olen mieluummin ruma kuin sellainen, jonka mies on hänen kanssaan vain siksi, että nainen näyttää hyvältä. Kauneus on katoavaista.
Kyllähän tämä välillä surettaa ettei ole kaunista kroppaa antaa, mutta olen yksin mieluummin kuin näkisin inhon rakastamani miehen katseesta.