Joudun etsimään uudet ystävät:(
Kun on niin yksinäistä etten jaksa tätä.
Ihmisen elämään kuuluu myös sosiaalinen elämä.
Ei viestit korvaa sitä.
Muistan kun nuorena tavattiin päivittäin montakin kertaa ystävän kanssa, nyt ei.
Kommentit (14)
Olen miettinyt ihan samaa. Olen ollut liian kauan yksin. Masennus on mennyttä, mutta silti tuntuu että elämä valuu hukkaan.
Kokeile vaikka kaverihaku.net -palvelua. Olen itse sitä välillä selaillut ja siellä on paljon mukavankuuloisia ihmisiä, mutta jokin vain estää minua ottamasta yhteyttä. Ehkä se olisi helpompaa laittaa oma ilmoitus? :)
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt ihan samaa. Olen ollut liian kauan yksin. Masennus on mennyttä, mutta silti tuntuu että elämä valuu hukkaan.
Kokeile vaikka kaverihaku.net -palvelua. Olen itse sitä välillä selaillut ja siellä on paljon mukavankuuloisia ihmisiä, mutta jokin vain estää minua ottamasta yhteyttä. Ehkä se olisi helpompaa laittaa oma ilmoitus? :)
Oli hyvä jos olisi sellaisia kuten tinder on deittaamiselle, joissa mennään ja puhutaan ihan vaan sattumanvaraisten ihmisten aiheesta joka kiinnostaa. Olen ymmärtänyt, että clubhouse olisi sellainen, mutta minua ei hyväksytä sinne jäseneksi.
En jaksa, enkä halua kirjoitella, vaan haluaisin puhua ihmisten kanssa ja tavata heitä. Nykyisin vaan ei enää vastata puhelimeen, eikä ketään haluta tavata kasvotusten ja uusiin ihmisiin tutustuminen on todella vaikeaa.
Harva aikuinen ehtii/jaksaa/haluaa olla ystävä 24/7 teinityyliin.
Aikoinaan löysin ystävän ilmaislehden kautta eli oli hyvä ystävä kauan, tosin taukoja välillä.
Eli jos mitään ei yritä, ei voi tapahtuakaan.
En näe järkeä tässä pohjattomassa yksinäisyydessä.
Miksi mun pitää olla kuin vanki?
Vierailija kirjoitti:
Harva aikuinen ehtii/jaksaa/haluaa olla ystävä 24/7 teinityyliin.
Tästä ei ole kyse.
On kyllä todella vaikeaa löytää ystäviä ja varsinkin sellaisia, jotka olisivat oikeasti kiinnostuneita, kykeneviä antamaan tukea ja lojaaleja :/. Mistäpäin olet? Mitä, jos etsisit facebookista oman alueen ryhmän ja laittaisit sinne, että haluaisiko joku tutustua? Käydä kahvilla, kävelyllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli hyvä jos olisi sellaisia kuten tinder on deittaamiselle, joissa mennään ja puhutaan ihan vaan sattumanvaraisten ihmisten aiheesta joka kiinnostaa. Olen ymmärtänyt, että clubhouse olisi sellainen, mutta minua ei hyväksytä sinne jäseneksi.
En jaksa, enkä halua kirjoitella, vaan haluaisin puhua ihmisten kanssa ja tavata heitä. Nykyisin vaan ei enää vastata puhelimeen, eikä ketään haluta tavata kasvotusten ja uusiin ihmisiin tutustuminen on todella vaikeaa.
Älä sano noin. Ei oo pitkä aika siitä kun tuli juteltua yhden ihmisen kanssa jonossa.
Oli hyvin luontevaa jutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omegle videochätin kautta. Varaudu että siellä on sitten oudompaakin sakkia.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä todella vaikeaa löytää ystäviä ja varsinkin sellaisia, jotka olisivat oikeasti kiinnostuneita, kykeneviä antamaan tukea ja lojaaleja :/. Mistäpäin olet? Mitä, jos etsisit facebookista oman alueen ryhmän ja laittaisit sinne, että haluaisiko joku tutustua? Käydä kahvilla, kävelyllä?
Joo. Hki.
Olen useassa ryhmässä.
Sama. Olisi kiva löytää ystävä, jonka kanssa viettää aikaa. Käydä kahvila, kävelyillä jne. Muutama kaveri minulla on, mutta toinen peruu aina tapaamiset vaikka itse niitä ehdottaa ja toinen on liian kiireinen kun on pienet lapset. Läheisin ystävä muutti toiselle puolelle Suomea, hänen kanssaan nähtiin niin lasten kanssa kuin ilman. Samanlaista ystävyyttä toivoisin vielä löytäväni uudelleen.
Mä myös haluaisin tavata vaikka kävelyn merkeissä, jutella niitä näitä.
Voihan sitä lähestyä ihmisiä siellä kävellessäkin. Ei sitä tiedä koskaan jos tärppää ja on toinen samalla lailla ystävää kaipaava.
Ainakin yksi ihminen on niin koronauskovainen että tässä menee elämä pilalle tuommoisen takia.
Onnea etsintään!