Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAMPEREEN ROCKFEST PERUTTU

Vierailija
24.03.2021 |

Sinne meni meiltä sitten koko kesän huvit sivuun.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festarit on mennyttä maailmaa, alkoholin kanssa läträtään ja muutenkin eletään kuin pellossa.

Vierailija
22/29 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Festarit on mennyttä maailmaa, alkoholin kanssa läträtään ja muutenkin eletään kuin pellossa.

Kyllä, nyt alkaa huumeiden maailma ja mun bisnekset kukoistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomeri festit saakinnperua kunhan vaan flow ja blockfestari onnistuu 400 egee menny lippuihin mutta luotto on kova 💪

Vierailija
24/29 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein. Oli röyhkeää viedä Rockfestit Hyvinkäältä Tampereelle. Olisi kiinnostavampaa, jos festareita olisi enemmänkin pienissä kaupungissa eikä kaikki aina samoissa, suurissa kaupungeissa. Olin Hyvinkäällä Rockfestien vakikävijä, mutta Tampereelle en olisi Rockfesteille mennyt. (Pidän kyllä muuten Tampereesta eli ei mitään kyseistä kaupunkia vastaan)

Itsekin harmittelin Rockfestin muuttoa Tampereelle. Niin helppoa oli matkata sinne, kun hyvinkääläinen oon. Jonnekin kauemmaksi itselläni ei ole yksin mitään motivaatiota lähteä.

Vierailija
25/29 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tämä kaikki pitää kieltää asenne.

Kaikki on vain keski-ikäisille oikeutettuja ja nykynuoret saavat vain tylsässä harmaassa paskassa vain elää.

Vierailija
26/29 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että on peruttu!! Nämä festarit on pahuuden ja huumeiden pesiä. Lisäksi myös eläimet häiriintyy kovasta musiikista.

Tälläisiä festarit on mutta on niissä varmaan jotain huonojakin puolia, ei nyt vaan tule äkkiseltään mieleen.

Vierailija
27/29 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää tämä kaikki pitää kieltää asenne.

Kaikki on vain keski-ikäisille oikeutettuja ja nykynuoret saavat vain tylsässä harmaassa paskassa vain elää.

Festareiden ja huvien kieltäminen ovat osa ilmastonmuutoksen torjuntaa.

Tätä nuoret haluavat.

Vierailija
28/29 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmasto pelastuu pienillä teoilla <33

Vierailija
29/29 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brasiliassa. 3250.päivä kuolemaa koronasta. Sitäkö tänne halutaan. Missään maassa ei näitä virusliko ja järjestetä. Toivon että kakki tämän ymmärtäisi

kesäkuuhun mennessähän ollaan jo rokotettu kaikki vanhat ja riskiryhmäläiset, jonka jälkeen kuolleita ei enää tule juuri yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi