Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä paikalla entisiä DEMITTÄJIÄ?

Vierailija
24.03.2021 |

RIP! Minulle selvisi eilen, että Demi.fi lopettaa ja lehtikin lopetti. En ole demittänyt vuosiin mutta voi kuinka paljon joskus notkuinkaan demittämässä! Haikeaa.

PS miten tehtiin samponaama?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja olin aika tunnettukin, omalla naamallani demitin 

Vierailija
22/27 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten vitutti, että hauskoihin ja asiallisiin ketjuihin muutamat tyypit tulivat spämmäämään niitä loppuunkuluneita "SANPO!!!" "anuroin!1"-juttujaan. 

Minulle jäi "loppuajoista" mieleen hyvin mystinen käyttäjä Royyyy. Ainakin ensin hän oli hyvin narsistinen ja itsekeskeinen homomies, jossa pilkkasi ja dissasi muita käyttäjiä, valitti, ettei palstalla voinut käydä syvällistä keskustelua kenenkään kanssa, ja heittäytyi marttyyriksi heti, kun joku kritisoi häntä. "Ettekö ymmärrä kuinka paljon olen tänäänkin itkenyt kiusaamisen takia?" Ja pickme-tytöt tulivat kuorossa puolustamaan... Jossain vaiheessa tapahtui jotain, ja sama käyttäjä alkoi syytää täynnä kirjoitusvirheitä olevia viestiä, jossa ei ollut oikein mitään järkeä. 

Royyyy oli yksi syy miksi koko paikka meni pilalle, ylläpidon typerien uudistusten lisäksi... Huomaa ettei sulla muutenkaan ole käsitystä kunnon kulttuurista. </3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, syksyllä 2002 olin 17v ja meille tuli tietokone ja netti!

Demissä jatkuvasti. Ihastuin Damiem Thorn demittäjään <3 Muistaako kukaan häntä?

Puhelin lasku oli hirveän iso netin vuoksi.

Koneessa ei toiminut kopio - liitä toiminto, joten kaikki linkit kirjoitin itse... Eipä nykyään jaksaisi :D

Vierailija
24/27 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan siellä vietettyä yläaste-vuodet. Ihan hauskaa, että pääsi olemaan osa tuollaistakin yhteisöä :D

Vierailija
25/27 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi vanha demittäjä. Hassua kyllä, mutta Demi oli yksi parhaitta paikkoja (suomenkielisessä) netissä käydä järkeviä keskusteluita, siellä Syvälliset-osiossa. Paljon fiksuja ihmisiä ja aika vähän sellaista huonoa trollausta.

Vierailija
26/27 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/27 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duvoo on menehtynyt. 

On kyllä ikävä Demi.fi:tä. Kävin siellä aktiivisesti 2004-2013. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän