Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän persoonallisuus muuttunut äitiyden myötä?

Vierailija
24.03.2021 |

Tai tunnetteko ihmisiä joilla olisi?

Mä ite koen, että sama vanha ketku olen kun ennen lapsiakin (2 kpl). Samat mielenkiinnon kohteet ja tyhmät jutut. Lapset vaan tuli osaksi mun elämää, tohon mukaan pyörimään ja ihmettelemään maailmaa meidän kanssa.

Siksi on niin vaikeaa ymmärtää kun monet naiset muuttuvat ihan tyystin. Otetaan esimerkiksi eräs nainen temppareista. Ennen oli aivan toisenlainen, mut nykyään pidetään mammalivejä (!) ja puhutaan siitä, kuinka MEILLÄ tehdään hampaita ja tai meillä kontataan.
Siis miten edes saa niin paljon juttua aikaiseksi lapsista? Ei sillä, mäki tykkään lapsista, työskentelenkin niiden kanssa, mutta en ikinä jaksaisi tunteja höpötellä vain ja pelkästään niistä.

Lisäksi myönnän, että on oma lehmä ojassa myös. Olen yksinäinen ja haluaisin kavereita, mutta en vaan löydä mitään yhteistä säveltä näiden mammakerhojen äitien kanssa. Olisi ihana tutustua toisiin äiteihin joille se äitiys ei ole maailman keskipiste vain yksi osa elämää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe, että nuo mainitsemasi asiat kuvaavat varsinaisesti muutosta persoonallisuudessa.

Vierailija
2/6 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuttunut, mutta olen kyllä sopeutunut tilanteeseen ja kasvanutkin henkisesti jonkin verran. 

Osa naisista menee hetkeksi äitiyskuplaan, kyllä ne sieltä joskus palaavat takaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen väsyneempi ja kyllästyneempi nykyään.

Vierailija
4/6 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muuttunut, mutta olen kyllä sopeutunut tilanteeseen ja kasvanutkin henkisesti jonkin verran. 

Osa naisista menee hetkeksi äitiyskuplaan, kyllä ne sieltä joskus palaavat takaisin. 

Tämä oli hyvin sanottu, että sopeutunut tilanteeseen. Niin minäkin juuri koen äitiyden.

Ap

Vierailija
5/6 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun persoonallisuus ole muuttunut. Moni muu asia kyllä, esim. ajattelutavoissa ja arvoissa.

Vierailija
6/6 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli hyvin sanottu, että sopeutunut tilanteeseen. Niin minäkin juuri koen äitiyden.

Ap

Ehkä näin ajattelee jokainen itsestään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme