Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tainnut hoikistua

Vierailija
24.03.2021 |

En käy vaa’alla... mutta tammikuussa kinnanneet ulkohousut lötköttävät nyt päällä. Näin eilen yhden kaverini pitkästä aikaa ja hän sanoi että oletpas hoikistunut. Hitsi, kai sitä on viitisen kiloa tippunut vuoden alusta... ja ainakin olo tuntuu kiinteämmältä, kiitos ahkeran hiihtelyn.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Oletko tehnyt ruokavalioon muutoksia, vai pelkällä liikunnalla? Itsekin pitäisi saada muutama kilo pois.

Vierailija
2/14 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt n.3vk katsonut syömisiä ja kävellyt. Vyötäröltä lähti 8cm! :O Kiloja vain 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole kauheasti muuttanut syömisiä... nyt olen kyllä yrittänyt minimoida hiilareita. Hiihtokelit on nyt ohi ja jotain urheilua pitäisi keksiä tilalle... olen miettinyt että ostan maastopyörän. Viisi minuuttia kun polkee pyörätietä pääsee hyville metsäpoluille.

Tavoite on kesällä koko 38/40... nykyiset koon 42 ulkohousut lötköttää tosiaan lupaavasti ☺️

Ap

Vierailija
4/14 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja itselläni liikunta tekee sen että mitä enemmän liikun, sitä mieluummin syön terveellisesti.

Ap

Vierailija
5/14 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin on tippunut jotain hiihtoladulle - ihanaa kun on päässyt monen vuoden jälkeen suksille. Pari kolme kertaa viikossa. En ole vaakaillut, mutta vähän littanampi olen ja kevyempi olo.

Kurjaa kun se on loppu nyt :(

On nimittäin tosi helppo tapa saada hiki irtoamaan ja kyljet venymään. :)

Vierailija
6/14 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja itselläni liikunta tekee sen että mitä enemmän liikun, sitä mieluummin syön terveellisesti.

Ap

Joo, tämän olen minäkin huomannut, että lenkkeilyn jälkeen ei tee mieli syödä yhtä paljon, eikä ainakaan mitään epäterveellistä. Ja tietenkin ennen lenkkiä myös pari tuntia syömättä, jäänyt napostelu vähemmälle.

Vierailija
7/14 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, hiihto on kyllä kokonaisvaltaisesti kuormittava laji... tunnin lenkki ja oikein tuntuu että rasva palaa ☺️ Olen ollut joskus kova spinnaamaan ja toisaalta tykkään myös tosi paljon luonnosta, sen takia mietin että ostan seuraavaksi maastopyörän ( juu, tiedän että maastopyöräily ja spinning ovat kaksi ihan eri asiaa )... harmi vaan että monet maastopyöräkaupat myyvät ei-Oota 🥺

Ap

Vierailija
8/14 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla liikunta-syöminen -korrelaatio sellainen että mitä enemmän liikkuu, sitä terveellisemmin haluaa syödä ? 🙂

Vierailija
9/14 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla liikunta-syöminen -korrelaatio sellainen että mitä enemmän liikkuu, sitä terveellisemmin haluaa syödä ? 🙂

Kyllä mulla ainakin toimii just noin. Harmittaa aina kun yrittää panostaa liikuntaan niin aina tulee joku kommentoimaan että ei sillä liikkumisella ole niin paljon väliä, vaan sillä mitä suuhunsa työntää... onhan se noin, mutta kun itselläkin se liikunta nimenomaan helpottaa ruokavalion hallintaa niin kyllä sillä liikunnalla on silloin enemmän kuin vaan vähän merkitystä. Ja tietysti terveysvaikutukset jotka tuntuu monelta unohtuvan, luullaan että ihmiset liikkuu vain laihtumisen takia.

Vierailija
10/14 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap, hyvin tehty. Miten on, nieletkö mällit?

Vierailija
11/14 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin toimii just noin. Harmittaa aina kun yrittää panostaa liikuntaan niin aina tulee joku kommentoimaan että ei sillä liikkumisella ole niin paljon väliä, vaan sillä mitä suuhunsa työntää... onhan se noin, mutta kun itselläkin se liikunta nimenomaan helpottaa ruokavalion hallintaa niin kyllä sillä liikunnalla on silloin enemmän kuin vaan vähän merkitystä. Ja tietysti terveysvaikutukset jotka tuntuu monelta unohtuvan, luullaan että ihmiset liikkuu vain laihtumisen takia.

Juuri noin on itselläkin.

Vierailija
12/14 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen hiukan keskittynyt siihen mitä suuhun on mennyt vuoden vaihteen jälkeen ja siihen lisäksi hiihto ja hangessa kävely.

Tärkein asia on ollut päästä sokerista eroon, nyt ei edes tee mieli kovastikaan.

Mittailin tuossa niin kropasta on sulanut 5-7,5cm paikasta riippuen. Nyt innostuin tekemään kotona lihaskuntoa, jospa saisin vielä lihasta käsiin ja jalkoihin.

Hyvä idea oli hommat painohula, sillä suli kyllä vatsa ja jenkkakahvat, harmi etten osaa pyörittää sitä persuksen kohdalla.

Vierailija
13/14 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi, ankaran metsästyksen jälkeen onnistuin ostamaan itselleni maastopyörän. Ensimmäinen 15 km lenkki tehty ( pääasiassa maantiellä ) ja olipa kivaa! Kesäkunto, here I come 😅 ap

Vierailija
14/14 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi, ankaran metsästyksen jälkeen onnistuin ostamaan itselleni maastopyörän. Ensimmäinen 15 km lenkki tehty ( pääasiassa maantiellä ) ja olipa kivaa! Kesäkunto, here I come 😅 ap

Ja tänään 13 kilsan lenkki 💪🏻 Kyllä on iloa polkea kun on kunnon pyörä alla. No, pääsiäisenä on tullu syötyä liikaa... takaisin ruotuun huomenna ja lisää kilsoja 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi