Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ihastunuti ihminen pyrkii tällaisella käyttäytymisellä..?

Vierailija
07.08.2008 |

Eli välillä ei ole sinua huomaavinaan, saattaa tahallaan näyttää ettei muka huomaa (ei tervehdi, ei puhu sulle mitään vaikka olisi vieressä) mutta sitten taas toisella kertaa voi olla ihan päinvastoin..??! Eli vilkuilee/tuijottaa, tekee tikusta asiaa, moikkailee, hymyilee...

Ja kyse ihmisestä jota en varsinaisesti tunne.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ette varmaan tykkää.. mutta kun joku ratkaisu pitäis saada tähän ja helpottais jos sais toisten mielipiteitä ja mielellään asiallisia semmosia..

Vierailija
2/15 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..yleensä silloin, jos en itsekään ole aivan sinut ihastukseni kanssa. Eli ihastuksen kohde varattu tai muutoin "väärä" ihminen. Tällöin välillä yritän laittaa tunteitani jäähylle (ei puhetta, katsekontaktin välttelyä, vetäytymistä), välillä taas kuvittelen pystyväni normaaliin käytökseen, jolloin lipsun ylenpalttiseen rupatteluun ja yksipuoliseen silmäpeliin. Kulkee sykleissä: olen kiva ja flirttaan -> morkkis -> vetäytyminen -> ikävä -> huijaan itseäni ja luulen osaavani olla vaan kaveri -> olen mukava -> ihastus ottaa tulta alleen ja alan flirtata -> morkkis... ja kierros jatkuu. Toisinaan olen ihastuksen kohteelle etäinen myös siksi, että tietyt ystävät tunnistavat kilometrien päästä ihastuskäytökseni, ja pyrin välttämään sinänsä aiheelliset saarnat.

Jos ap:en ihastunut ihminen on lesbo, ja ap ilmeisesti ei, ymmärrän oikeinkin hyvin. Hän tietää, ettei ihastus tule johtamaan mihinkään, muttei oikein osaa luopuakaan siitä. Välillä yrittää sammuttaa tunteitaan, välillä antaa palaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi hän oli suorastaan tyly mua kohtaan... jotenkin ikään kuin yritti näyttää selvästi etten kiinnosta häntä (vaikka toisaalta silti vilkuili kun luuli etten huomaa)... toisinaan on sitten ihan päinvastoin.

ap

Vierailija
4/15 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi..?

ap

Vierailija
5/15 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli välillä ei ole sinua huomaavinaan, saattaa tahallaan näyttää ettei muka huomaa (ei tervehdi, ei puhu sulle mitään vaikka olisi vieressä) mutta sitten taas toisella kertaa voi olla ihan päinvastoin..??! Eli vilkuilee/tuijottaa, tekee tikusta asiaa, moikkailee, hymyilee...

Ja kyse ihmisestä jota en varsinaisesti tunne.

Vierailija
6/15 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mielissään sun tuijotuksista. Ei kannata.

Vierailija
7/15 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänkin on nainen.. ja tiettävästi siis lesbo.

Mutta älkää pliis takertuko siihen.

ap

Vierailija
8/15 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada muut nauramaan, jos tietää toisen olevan kiinnostut. Tyhmää käytöstä anyway.

Vierailija
9/15 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tää sama juttu. Me ei edelleenkään voida osata vastata tohon. Ap tietää kyllä mitä tarkoitan.

Vierailija
10/15 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen just tuollainen jos olen olllut ihastunut tulisesti johonkin ihanaan naiseen, mutta välillä meen totaalisesti paniikkiin hänen lähellään ja sitten olen kuin en huomaisikaan. (etten mokaisi itteeni kokonaan) :)

Vierailija
11/15 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko sitä mieltä että hän tahallaan tekee kiusaa mulle? En tod halua olla mikään hölmö sentään.

ap

Vierailija
12/15 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on se jos on jo "liian" ihastunut ja tuntuu vaan että sisällä kuohuu kun toinen on yhtään lähellä. Ja tuntuu että kaikki huomaa ihastuksen jos vain vilkaiseekin toista kohti... Joskus rentoina hetkinä voi olla luontevampaa, jos on itsevarmempi päivä, sopiva tilanne tai vaikka parin siiderin jälkeen.

Vierailija
13/15 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen just tuollainen jos olen olllut ihastunut tulisesti johonkin ihanaan naiseen, mutta välillä meen totaalisesti paniikkiin hänen lähellään ja sitten olen kuin en huomaisikaan. (etten mokaisi itteeni kokonaan) :)

ap

Vierailija
14/15 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on se jos on jo "liian" ihastunut ja tuntuu vaan että sisällä kuohuu kun toinen on yhtään lähellä. Ja tuntuu että kaikki huomaa ihastuksen jos vain vilkaiseekin toista kohti... Joskus rentoina hetkinä voi olla luontevampaa, jos on itsevarmempi päivä, sopiva tilanne tai vaikka parin siiderin jälkeen.

On tää vaan niin hankalaa..! Mulle varsinkin kun ei ole kokemusta naisista.. Ajattelin vaan että jos hän onkin jo kyllästynyt minuun.. kun en uskalla tehdä siirtoa mihinkään suuntaan ja tätä on jo viime syksyltä jatkunut..

ap

Vierailija
15/15 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en silti viitsi kertoa tarkemmin. Ei kuitenkaan pääkaupunkiseudulla.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme