Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leijonamies vs. skorpionimies- kokemuksia?

Vierailija
23.03.2021 |

Olen nyt tällaisen valinnan edessä. Onko kokemuksia, kumman kanssa on parempi olla parisuhteessa? Leijona voi olla egoistinen, mutta skorpioni piikikäs. Kumpi on parempi kumppani, entä rakastaja?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu mies on ihana ja PARAS. <3

Vierailija
42/50 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapu mies on ihana ja PARAS. <3

Siskolla on myös rapumies ja on ollut tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään ongelmaa sen suhteen, että jotkut uskovat horoskooppeihin mutta onko tällainen valinta pelkästään horoskoopin perusteella ihan tervettä?

Vierailija
44/50 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen skorpionimies, ja suhteessa leijonamiehen kanssa. Hyvin toimii. Välillä naureskelemme typerille ä m m i l l e, jotka ottavat huuhaan kuten horoskoopit todesta.

Tässä sen skorpionin ilkeyden taas näkee.

Aivan niin.

Skorpionimies on myös arvaamaton kusipäisyydessään. Jos esim häntä kehuu, saattaa hän huvikseen sanoa ilkeästi takaisin _vain nauttiakseen yllätyksellisyydestä_. Esim. pyöreä nainen on hieman ihastunut skorp.mieheen ja sanoo tälle että jotakin positiivista, skorpionimies irvistää siihen hampaiden välistä ja sanoo "ei kiinnosta, painonvartijat on vasemmalla." 

Pysyisin erossa skorp.miehistä. 

Poikkeuksellista jos pystyvät poistamaan ilkeyden tyyppigenomistaan. Jalostunut skorpionimies voi olla mies paikallaan.

Tuohan kuulostaa täsmälleen oinasnaiselta. Eli tämän perusteella skorpparimies ja oinasnainen olisivat täydelliset toisilleen. Vittuilijoiden aatelia molemmat.

Vierailija
45/50 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapumiehet ovat petollisia

Vierailija
46/50 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään ongelmaa sen suhteen, että jotkut uskovat horoskooppeihin mutta onko tällainen valinta pelkästään horoskoopin perusteella ihan tervettä?

Miksi ei olisi? Ulkonäkö rapistuu iän myötä, suhde muuttuu ajan saatossa, mutta horoskooppi on ja pysyy.

Vierailija
47/50 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu tai hårkä. T, vaaka

Vierailija
48/50 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinta on helppo.

Leijonamies sopii veden ja tulen merkeille: kaksoselle, vaa'alle ja vesimiehelle, sekä oinaalle ja jousimiehelle.

Skorpionimies sopii maan ja veden merkeille: härälle, neitsyelle ja kauriille sekä ravulle ja kaloille.

Vierailija
49/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tylsä, ja sanon että horoskooppimerkillä ei ole mitään väliä, luonteella on. Ja se ei riipu horoskooppimerkistä.

Vierailija
50/50 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä tai rapu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi