Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kylkilihakset on jumissa koko ajan?

Vierailija
23.03.2021 |

Tai nuo selän puolella lähellä kylkeä olevat lihakset. Tuntuu ettei hierontalaitekaan auta, vaan pitää hieroa rystysellä rintakehän luiden välistä. Miksi nuo lihakset jumii? Yleensähän se on niska joka jumii.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa. Yritän venytellä. Mutta välillä lavan alla olevat lihakset, lavan nostajat, ovat niin kipeät että kipu säteilee toiselle puolelle päätä.

Vierailija
2/13 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska laiskottelet liikaa.

Aloita treenaaminen ja laihdutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko hieronta ja venyttely?

Vierailija
4/13 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaskivut,selkäkivut, aikalailla aina johtuu liian vähästä liikkumisesta. Toki voi olla ergonomia kans pielessä, mutta hyvä lihaskunto paikkailee pitkään huonoaki asentoa.

Mutta eihän tällä palstalla hyväksytä liikuntaa koskaan.

Vierailija
5/13 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike on lääke.

Vierailija
6/13 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku selättänyt jatkuvat kylkijumit? Itselläni on vuosi takana näiden kanssa, nyt taas yrittänyt pari viikkoa treenata, ei oikein selvää auttaako kun treenikin jumittaa lisää. :D

Vierailija
7/13 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Mulla ainakin menee paikat jumiin puhelimen jatkuvasta näpräämisestä.

Vierailija
8/13 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jumitti kyljet kun oli reumaperäistä tulehdusta selässä... Meni hetki lääkäriltä toiselle juostessa, aika montaa fysioterapiayritystä välissä.

Vierailija
9/13 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus tuo vaivoja, vaikka kuinka oltas positiivisia.

Vierailija
10/13 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hengität liian pinnallisesti. Kylkiluunvälilihakset osallistuvat hengitykseen pallean lisäksi.

Vierailija
11/13 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

reuma?

Vierailija
12/13 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ne kivuttaa kun on stressaantunut ja seisoo. Syys tuntematon.

Jos niitä on treenannut tai muuten rasittaa, niin ne voi krampata, että lihasjännitettä, joka esim. olkapäässä luo suurtakin kipua joissain liikeissä, ja voi olla puristusotteessakin, johon auttoi nunzatreeni, kun taas olkapäähän, en tiedä, ehkä kipuvenytys; kerran oli toisella lailla ja treenikaveri repi sitä vahingossa ja revittyi auki suuren kivun säestämänä. Yläselkälihaksiin auttaa mulla istuminen, kun se siten rauhoituu. Mutta noin usein painonnostosta saadut hermostilliset kiristykst kipuineen, niitä on vaikea saada pois ilman fysioo. Alaselkäkipuihin auttaa alaselkälinkkarit hyvin nopesti ja pysyvästi, kun jokin siellä siten menee kohdalleen. Voi kokeilla venyttelyjä yläselkälihaksiin, ja se ei välttämättä ole nopea juttu, vaan viikkojen, jos ei kuukausien juttu.

Vierailija
13/13 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samaa. Yritän venytellä. Mutta välillä lavan alla olevat lihakset, lavan nostajat, ovat niin kipeät että kipu säteilee toiselle puolelle päätä.

Lavan kohtottaja on kylläkin lavan ja niskan välillä, ei lavan alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi