Joku mies tunki kassajonossa ihan selkään kiinni, tuuppasin perseelläni kauemmas
Minulla on iso perse ja lapsuuskodissa asuessa tuupittiin aina veljen kanssa toisiamme istumalihaksilla pois tieltä, vanha refleksi iski päälle. En tiedä oliko tyyppi joku pervo vai eikö ole kuullut että tässä on vähän niinkuin pandemia menossa ja pitäisi olla turvavälit! Inhottavaa joka tapauksessa
Kommentit (15)
Vauuutsi, ite olsin imarreltu tollasesta vaikka vahingossa tapahtuisi ja arvostaisin tuollaista käytöstä naiselta että naisessta löytyy poweria.
Aloittaja on tyypillinen suomalainen nainen.
AP. voisin makustella sun takamusta.
Vierailija kirjoitti:
Sama minulla, mutta miehellä olikin täysi seisokki päälläni itselläkään ei jostain syystä housuja, niin miehen mela upposi suoraan sisääni.
Asutteko Ankkalinnassa kun kaikki pyörii kaupassakin ilman housuja?
Mahtanut ukko yllättyä :D Takamuksella saa kieltämättä tuuppaistua yllättävän kovaa ja näin korona-aikaan varmaan fiksumpaakin kuin työntää käsin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama minulla, mutta miehellä olikin täysi seisokki päälläni itselläkään ei jostain syystä housuja, niin miehen mela upposi suoraan sisääni.
Asutteko Ankkalinnassa kun kaikki pyörii kaupassakin ilman housuja?
Ei asuta. Se oli täysi sattuma ja huonoa tuuria vain.
Hot.
Tapahtuisipa noin minullekin.
Haisevalla paskareiällä kimppuun käyminen on seksuaalista väkivaltaa ja raiskaus
saako mies tökkiä kaupassa kullillaan naisia?
Vierailija kirjoitti:
Se on eri asia.
feministi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on eri asia.
Feministiklassikko. Miten se on eri asia?
Mulla ei onnistuisi tuo pyllistys tönäisy. Ehkä lonkan heilautus toimisi mutta se takapuoli vain tömähtisi vähän.