Gallup: Ketä Tyttökultaa muistutat eniten?
Alta nelikymppiset ei ainakaan Tyttökuktia muista. Mutta kasarilla aikuisuutta, nuoruutta ja lapsuutta eläneet voi muistaa.
Noilla kaikilla oli ihan erilainen luonne. 🧡💚🖤💛
Kommentit (26)
Me kaveripiirissä löydettiin kaikki itsemme tuosta sarjasta 🙂
Mä olin se Dorothy.
Rose. Yhtä luonnonlapsi ja kaheli uskomaan hyvää ja näin olen toisten naureskelun ja vähättelyn aihe nostaen siten ilkeämielisten itsetuntoa. Mutta Rose olen silti ylpeästi.
Naurattaa se miehen äänellä puhuva.
Blanche täällä terve, samanlainen flirtti ja estetiikkaan taipuvainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Blanche täällä terve, samanlainen flirtti ja estetiikkaan taipuvainen olen.
Blanchen itsetuntoa täytyy kyllä ihailla.
Eikä häpeile luontoaan. Sellanen naispuolinen pelimies.😁
T. Äksy ja sarkastinen mutta aina oikeamielinen Dorothy
Toivottavasti muistutan eniten Sophiaa, ainakin sen mukaan äänestin.
Olen ehkä vähän yllättynyt Dorothyn suosiosta. Sopiikohan se jotenkin suomalaiseen mielenlaatuun, vai?
Dorothy ja Sophia, tytär ja äiti, ovat molemmat sarkastisia äksyjä, mutta heissä on se ero että Sophia voi huoletta pelata "likaista peliä" mutta Dorothylle rehellisyys ja sivistys on tärkeitä asioita. 😄
Mutta samasta puusta selvästi ovat veistetty, kuten ovatkin. Söpö pari.
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä vähän yllättynyt Dorothyn suosiosta. Sopiikohan se jotenkin suomalaiseen mielenlaatuun, vai?
No eiköhän se ole noista se normaalein.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Dorothy on sarkastinen mörökölli, mutta osaa olla myös lempeä. Ihan kuin suomalaiset usein ovat..
Vierailija kirjoitti:
Dorothy ja Sophia, tytär ja äiti, ovat molemmat sarkastisia äksyjä, mutta heissä on se ero että Sophia voi huoletta pelata "likaista peliä" mutta Dorothylle rehellisyys ja sivistys on tärkeitä asioita. 😄
Mutta samasta puusta selvästi ovat veistetty, kuten ovatkin. Söpö pari.
Mäkin miellän itseni eniten Dorothyksi, mutta voin myös nähdä, miten reilun 40:n vuoden päästä hyvinkin saatan muistuttaa enemmän Sophiaa. Silloin viimeistään voi jo ihan rehellisesti olla juuri sitä mitä huvittaa ja haistattaa pitkät kaikelle ja kaikille.
Kunpa Tyttökullat vielä joskus tulisi uusintana. Oli ihan lempparisarjoja ja se tunnusbiisi oli mahtava!
Doro selkeesti, en oo naisellinen, en oo suloisen höpsö, enkä mukavan piikikäs.
Ilkikurinen Sophia täällä 👋. Kyylään ja nauran ihmisille samanlailla ja tulistun myös.
Thank you for being a friend...🎶Mä HALUAN nähdä tän uusintana!
Pitääkin katsoa klippejä, oli muistaakseni hauska sarja, vaikka silloin kun sarjaa ensi kertaa näytettiin olin vielä lapsi enkä ymmärtänyt kaikkea. Nykyään muistutan kai lähinnä Rosea, vaikka olenkin keski-ikäinen äijänketale.
Vierailija kirjoitti:
Sperman polttama ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sperman polttama ääni.
Miksi alapeukut? Jos naiset eivät niele Suomessa, niin ei se tarkoita etteivätkö he tekisi niin muualla.
Täällä Dorithy, moro. 🧓🏻