Missä iässä bilettäminen ja viihteellä käynti alkaa olla noloa?
Kommentit (68)
Missä iässä tajuaa, että mikään ei ole noloa? Mulla tais olla 30
Sanoisin siinä 18 kohdalla
- raivoraitis
Sellainen joka viikonloppuinen perseiden vetäminen on on aina noloa,oli ikä mikä tahansa.
Ainakin se nyt riippuu siitä, millaisessa seurassa bilettää. Periaatteessahan jokainen saa tehdä miten tykkää jos ei aiheuta pahaa muille, mutta kyllä minun on pakko sanoa, että häpesin aivan hirveästi kun ystäväni suostutteli minut nuorison suosimaan baariin kanssaan. Olemme nelikymppisiä. En itse käy ikinä baareissa ylipäänsä, mutta menin kun en raaskinut sanoa tälle ihmiselle, että en halua moiseen paikkaan lähteä. Tämä kaveri on hirveästi kiinni teini-iässään muutenkin ja kokee aikuisen elämän jotenkin ahdistavaksi, enkä halunnut loukata häntä. Mutta kun olimme jonossa ainoat joilta ei kysytty papereita ovella, niin kyllä minusta tuntui, että olisin toivonut maan nielevän minut, niin paljon nolotti. Toista kertaa en tuohon enää suostu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama minkä ikäinen niin kännääminen ja muu ruokkoamaton käytös on noloa. Ulkona käyminen ja sosialisointi ja parin kaljan ottaminen ei ole noloa missään iässä, paitsi alaikäisenä.
Juuri näin. Viihteellä käyminen tarkoittaa joillekin sitä, että vedetään känni päälle ja kompuroidaan, huudetaan ja ehkä nuokutaan loppuillasta pöydässä. Tuo jos mikä on noloa kaiken ikäisiltä naisilta ja miehiltä. Tulee lähinnä mieleen alkoholiongelmainen tai ihminen joka ei ole osannut aikuistua. Valitettavasti tiedän tällaisia keski-iän kynnyksellä olevia naisia. Ulkopuolisista tuo näyttää lähinnä säälittävältä. He ehkä kuvailisivat itseään räväkäksi. :D
Mutta sellainen viihteellä käyminen, että nautitaan niistä juomista (ilman kännihakuisuutta) ja rupatellaan mukavia ei todellakaan ole noloa.
Ei kauheasti kiinnosta käydä baareissa, kuuntelemassa siideripissisten typeriä juttuja. Daa.
Höpö höpö. Olen 42v ja oma bileporukkani koostuu 28-56 - vuotiaista naisista.
Niinhän nuo 40+ "nuorekkaat"(ainakin omasta mielestään) miehet haluaa olla niiden teini/parikymppisten kanssa samalla aaltopituudella ja yrittää pokailla niitä siellä bailupaikoissa.
Fiksummat kun latoo tarpeeks rahaa tiskiin ja tarjoo koko illan niin voi käydä flaksi.
Tyhmemmät ja köyhemmät yrittää saada ilmaseks, ja sitten tulee tänne haukkumaan kuinka suomalaiset naiset on rumia ja läskejä, kun ei ilmaseks muita saa.
Vierailija kirjoitti:
Fiksummat kun latoo tarpeeks rahaa tiskiin ja tarjoo koko illan niin voi käydä flaksi.
Meilläpäin tätä kutsutaan huoraamiseksi.
Kun 5-kymppinen puhuu bilettämisestä, kyllä se on noloa. Taantunut teinien tasolle.
Minä biletin 34v asti. Sitten sain 2 lasta. Kaipaan vieläkin bilettämistä.
N39.
Itse kyllä biletän ja naisseurassa. Pitkän kaavan mukaan neljä kertaa vuodessa. Alkaa syömisellä ravintolassa, sieltä vuokrattuun mökkiin ym ja sieltä baariin. Nyt korona - aikana on jääty vain mökkiin. Joskus joku tuo miehensä ja se on ok. Kivaa on ja noita bileitä odotetaan. Porukkaa 6-15 henkeä kerrallaan.
En enää käy baareissa.. Mutta. Hmm, riippuu paikasta jo reilu 20v. Tuntui 18v. Discot vähän nololta. Varmaan siinä 30v alkoi yökerhot tökkiä..
No oma musiikkimaku erilainen ja joku tekno/mikälie hittimesta valoineen ei vaan enää kiinnostanut.
Siirtyminen enemmän baareihin kuin yökerhoihin tuossa reilu 30v. Paikkeilla. 🤷♀️
Vierailija kirjoitti:
Kai se riippuu bilettämisestä ja viihtelläkäymisestä.
Minusta 35-vuotias alkaa olemaan vähän vanha samoille festarireissuille joita teki 20-vuotiaana. Tai viisikymppiset suunnittelemassa illan juomia ja baarikierrosta näyttävät lähinnä alkoholisteilta.
Ruisrockiinhan pääsi synttäreiden kunniaksi joku vuosi muistaakseni yli 70-vuotiaat ilmaiseksi, en todellakaan pitänyt sinne menneitä nolona vaan toivoin että itsekin tulisin vanhempana tekemään saman.
No ei kai se satunnaisesti ole noloa missään iässä. Tai siis jos se on sillä tavoin tolkullista viihteilyä ettei vedä nelivetona ja vonkaa jokaiselta vastaantulijalta huikkaa, röökiä ja/tai munaa/pllua..
Tuollainen on teinimeininkiä. Kuten myös joka viikonloppuinen biletys.
No jotain joka viikonloppuista biletystä ei kai kukaan jaksa kovin kauaa vaan mitta alkaa sitä olla täynnä viimeistään joskus 25-vuotiaana. Sinkkuna toki on pakko jaksaa pidempään kuin vakiintuneena varsinkin jos on itselläkin se tulevan puolison löytäminen haaveena.
Sittemmin sitä viitsii käydä viihteellä muutaman kerran vuodessa. Ei se määrä vaan laatu.
Ei siinä ole noloa missään iässä.