Tuleeko muilla ripuli kurkkupastilleista?
Tykkään syödä terva-, salmiakki-, menttooli yms. sisupastilleja ja muita vastaavia. Sopivat hyvin näin etätyöhönkin, mukava jauhaa jotain suussa, ei tee edes tupakkia mieli.
Ikävä puoli on kuitenkin askin syömisestä seuraava ripuli ja vatsanväänteet. Käykö muille pastillinystäville näin, vai johtuuko tämä vain minun mahastani?
Kommentit (23)
Löytyi hengenheimolainen, nro 16. Mulla suu söis mämmiä, mutta sitten kouraisee mahasta kerran tai pari ja sitten onkin jo kiire. Tulee todellinen suolenpuhdistus ilman lääkkeitä. Olen lopettanut mämmin syönnin jo monta vuotta sitten.
Pastilleista tulee mieleen vuosien takainen koulutustilaisuus. Minulla on vähän yskää ja kurkku karhea, joten otin mukaan Pax-askin ja napsin pastilleja pitkin iltaa koko rasiallisen. Kun sitten lähdin kotiin tilaisuuden jälkeen, alkoi mahassa möyriä ja jännitti, ehdinkö kotiin ajoissa vai tuleeko huonot housuun. Huh, juuri ja juuri ehdin heittää takin lattialle ja ampaista pytylle, kun varpusparvi alkoi lentää. Sitä röpöttelyä sitten jatkui koko loppuillan. Ja taas puhdistui suoli!
Pitikö pestä pöksyt?