Kohta se on muutto edessä t. Ammattivalittaja
Olen asunut viimeksi yksin joskus 26 vuotta sitten.
Kommentit (52)
Nythän sä juuri jankutat samaa.
Mutta vastaa siihen edellä esitettyyn kysymykseen.
Onko muutto uuteen kämppään yhtä totta kuin loma Aruballa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko tavannut miehen uuden naisen?
Joo, olen. Tuttu ihminen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpöti höpsistä. Ei sillä sun ukkokullalla ole aavistustakaan, että "muuttelet" edestakaisin milloin mihinkin.
Kun oikeasti siellä mörskässä viihdyt hälle kokkaamassa päivästä ja vuodesta toiseen. :D
Nytpä ei olekaan noin. Ap
Nytpä ei ole noin. Mutta edellisissä "muutoissa" on ollut...? :)
Vai että muutto. Milloinkas se sun muuttopäivä koittaa?
Kumma kyllä, lapsi ei ole huomannut mitään muutto- tai eroaikeita sen paremmin kuin mieskään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuttu?
Aivan kuin ammattivaleh...valittajan nenä olisi pidempi kuin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuttu?
Miehen entinen koulukaveri. Ap
Kukas sen muuton tekee? Mies tietenkin, kuten ne edellisetkin. On se avulias, kun kolmanteen kerrokseen yksin kantaa kaiken...
Vierailija kirjoitti:
Kukas sen muuton tekee? Mies tietenkin, kuten ne edellisetkin. On se avulias, kun kolmanteen kerrokseen yksin kantaa kaiken...
Muuttomiehet tietenkin. Ap
AInakin sain naurut, en olekkaan hymyillyt viikkoon.
Kuinka sä aiot hoitaa vuokranmaksun ja laskujen maksamisen?
Kun et osaa käyttää nettipankkia etkä maksuautomaattia ja lähin pankkikonttori on sadan kilometrin päässä?
Veikkauksia, kunka kauan valis jaksaa pyörittää tätä juonikuviota? Veikkaan 2 kuukautta, sitten hän toteaa, ettei ole varaa/ei pysty asumaan yksin ja "palaa" mörskään lapsen edun vuoksi.
Se on kuule kallista lystiä tilata muuttofirma. Sun olis nyt parempi säästää vähiä rahojasi ja lennättää ne tavarat uuteen kämppään vaikka Helinä-keijun selässä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia, kunka kauan valis jaksaa pyörittää tätä juonikuviota? Veikkaan 2 kuukautta, sitten hän toteaa, ettei ole varaa/ei pysty asumaan yksin ja "palaa" mörskään lapsen edun vuoksi.
Ei todellakaan jaksa kahta kuukautta. Hyvä jos kaksi viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sä aiot hoitaa vuokranmaksun ja laskujen maksamisen?
Kun et osaa käyttää nettipankkia etkä maksuautomaattia ja lähin pankkikonttori on sadan kilometrin päässä?
Mä olen selvittänyt ne asiat. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ai sä luulet että mä olen joku sisarvaimo? Että viitsisin asua vaikka on toinen akka. Ap
Tämmösiä juttuja sitten tänään.