Kohta se on muutto edessä t. Ammattivalittaja
Olen asunut viimeksi yksin joskus 26 vuotta sitten.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Lopeta nyt se valehtelu.
Ai miehen pettäminen on mun vikani? Ap
Mä tiedän! Valittaja ihastuu siihen miehen uuteen naiseen ja niistä tulee pari!
Sen jälkeen ne alkaa elää yhteistä elämää mörskässä, ja ukko katsoo myrtsinä vierestä ylimääräisenä kolmantena pyöränä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia, kunka kauan valis jaksaa pyörittää tätä juonikuviota? Veikkaan 2 kuukautta, sitten hän toteaa, ettei ole varaa/ei pysty asumaan yksin ja "palaa" mörskään lapsen edun vuoksi.
Ei todellakaan jaksa kahta kuukautta. Hyvä jos kaksi viikkoa.
Noh noh. Kyllähän hän jaksoi monta kuukautta esittää kuolleensa koronaankin. Teki kyllä aloituksia mutta ilman allekirjoitusta ja vain yleisistä aiheista, köyhän perheen kesälomanvietto yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta nyt se valehtelu.
Se mitään ole pettänyt. Sä olet lukenut liikaa Harlekiini-kirjoja, niissä akat kynsii miehen selän verille intohimon pyörteissä.
Se ukko saa vaikka vaihtaa uskontoa ja tuoda torppaan kolme uutta sivuvaimoa, mutta Valittajaa ei saa sieltä ulos kirveelläkään. Niin lujaa se pitelee ovenkarmeista kiinni, ettei riitä komppania miehiä irrottamaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta nyt se valehtelu.
Se mitään ole pettänyt. Sä olet lukenut liikaa Harlekiini-kirjoja, niissä akat kynsii miehen selän verille intohimon pyörteissä.
Joo, jännä sitten, että on itse asian myöntänyt. Ap
Onko miehen pettäminen yhtä totta kuin teidän Aruban reissu?
Vierailija kirjoitti:
Mun rohkea veikkaus on, että koko muutto peruuntuu syystä tai toisesta just ennen h-hetkeä.
Sitä syytä tai toista odotan kyllä innoissani, sehän voi tällä kertaa olla vaikka kuinka yllättävä. :)
Sehän on tietenkin korona ja karanteeni.
Tai ehkä vaaleanpunainen yksisarvinen, joka on parkkeerannut mökin pihaan niin leveästi, että siitä ei muuttoauto mahdu ohi.
Siis onks tää mies tässä ketjussa sama, jonka kanssa Valis on tälläkin hetkellä?
Mun rohkea veikkaus on, että koko muutto peruuntuu syystä tai toisesta just ennen h-hetkeä.
Sitä syytä tai toista odotan kyllä innoissani, sehän voi tällä kertaa olla vaikka kuinka yllättävä. :)