G:Miten saatte pimpistä sileän ja pitkään karvattoman?
Höylällä pehmeä ja sileä lopputulos on yhden illan ilo...Depilaattorilla saa pitkään siistin ja sileän mutta sillä kärsii ottaa vain bikinirajat kun muuten sattuu niin sairaasti.
Käytättekö vahaa tms. aineita? Millä saa pitkäkestoisimman lopputuloksen?
VAI ajeletteko alapäätänne ollenkaan??? Onko posliini parempi kuin viidakko?
Kommentit (32)
siis siitä sokerivahasta, millaisia puuvillalappuja käytitte? täytyykö niitä ostaa jostain vai??
-höylän armoilla, ei kuitenkaan täysin posliiniksi aikova-
Puuvillalaput myös ostan B/S-myymälästä. Pieniä kaistaleita käyttäen onnistuu ottaa ihan kaikki pois, myös häpyhuulien viereltä.
Kauankos teillä karvat pysyy pois kun tuolla omatekoisella sokerimömmöllä poistelee? Tai sitten tuolla BS:n vahalla?
Muutamat sitkeämmät sitten lopuksi pinseteillä nyppästen pois.
Vahaus väli on ollut 3-4 viikoa jo vuosien ajan, joten tää äippä on ikiposliini.
Enkä vois kuvitellakaan jotain vahaa... Kuulostaa kyl lupaavalta, et kai täytyy uskaltaa. Tähän asti olen pärjänny pinseteillä. Ei siihen nyt niin kauaa mene. Tietty sekin on eräänlaist kidutusta nyppii yksitellen, kun samalla karjasulla sais vahalla monta kerralla. Mene ja tiedä... Mut mulla on välillä sellanen äitin terapia-ilta. Meen saunaan, heitän naamiot naamaan ja lakkaan kynnet ja sen sellasta ja nypin sitten tuonkin osuuden, joten kai se on jotenki kai terapeuttistakin...
tuntuu kuulemma hyvältä miehestä... ja tuntuu muuten hyvältä jos miehellä on pieni sänki, kannattaa kokeilla ;-) Täytyy kyllä kokeilla silti tota sokerijuttua, tää sänkinen pimpsa kun ei näytä kovin sexyltä...
..ja jos posliinina aikoo pitää niin eihän sitä kukaan halua välillä mikään sänkikarvapehko olla.
Itse sekä nypin että ajelen ladyshaverilla että omistan myös BS:n sokerivahan.
-N38
Vierailija kirjoitti:
ja pikkuisen tulitikulla avittaa
oma posliini hoituu höyläten, ja vielä niin että mun mies sheivaa sen 3 kert viikossa. Tykkään kyllä. Suuseksi tuntuu paremmalta ilman karvoitusta =)
Veet-vahalla ja liuskoilla repäsee vain. Niistä repäistä vastakarvaan ja pitää ihosta kiinni. Viimeistely pinsetein. Ei mene kovin kauan kuin uusii riittävän usein...
Pari vinkkiä tiedän, mutta vaikea selittää. Onnistuu paremmin kädestä pitäen.
Oletteko niin varmoja, ettei enää ikinä karvoja, kiitos? Aiemminhan oli muotia nyppiä kulmakarvat kokonaan pois ja piirtää kynällä viivat tilalle, mutta nykyisin muoti on ihan toinen. Itse en voi hirveästi edestä höyläillä/nyppiä, kun aina tulee niitä tulehtuineita näppylöitä ja sisäänkasvaneita karvoja. Häppärit kyllä höylään, eikä sinne tule muuta kuin seuraavana päivänä sänki : )