Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kukaan lukenut Tractatus Logico-Philosophicusta?
Kommentit (2)
En heidän älystään tiedä vielä.
Kirja eksyi minulle kirjastosta. Katsoin sen kuuluvaksi yleissivistykseen ja nappasin mukaani.
On siinä myös osia, jotka on helppo ymmärtää, kuten:
6.4311 Kuolema ei ole elämäntapahtuma. Kuolemaa ei koeta.
tai
7 Mistä ei voi puhua, siitä on vaiettava.
Mutta sitten nuo eräät kohdat kuten kohta 4.442 menevät täysin yli.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mites lapsesi, ovatko he älykkäitä? ja miten tämä opus on eksynyt hyllyysi?
e-m