Millaiset 3 kuvaa tekisit aiheesta HIDAS?
Kysymys otsikossa. Millaiset kolme eri kuvaa jotka luovat yhtenäiset kokonaisuuden aiheesta Hidas tekisit ja millä tekniikalla?
Suunnittelen yhteishakuun kuuluvien ennakkotehtävien luonnosteluja
Kommentit (66)
Raskaus ja synnytys.
Ensin hedelmöittyminen,
sitten jatkuva oksentamisodotusaika
ja lopulta viikon kestävä kauhea synnytys.
Tuntuu että aika ei kulu millään. Käytä tummanpunaista ja mustaa, paitsi ihan synnytyksen jälkeen kirkasta valoa.
Koska en ole nainen, vaan mies, niin autan ap:tä. :) Kaikki vittuilijavastaajat ovat naisia, päivänselvä homma.
AP, mieti mitkä asiat ovat hitaita. Esimerkiksi: kilpikonna, etana, kellonviisarien tuijottelu, iso traktori tiellä, asfalttijyrä, vanhus kaupassa, jne. Mieti näitä lisää itse, mitä enemmän sitä parempi. Tämän jälkeen etsi joko googlesta, tai vielä parempi elävästä elämästä, visuaalista materiaalia mikä liittyy näihin hitaisiin asioihin. Sen jälkeen poimi niistä kuvista/ videoista/ esitteistä jne. visuaalisia seikkoja. Värejä, muotoja, tilankäyttöä, jne. Käytä näitä elementtejä luodessasi omia teoksiasi aiheesta "hidas".
t. mies, joka on työllistynyt hyvään duuniin kulttuurialan tutkinnolla (toisin kuin monet ketjuun vastanneet naiset)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauhtiraiidat juoksijallla ja hymysssä suin, hikitipat ja suuupieet neutraalisti niin että joutuu pusertamaaan, suupielet alaspäin lyyhistyneeenä lätäkösssä.
Ja viiimeisenä maaalissa.
Ja tosssa keskikohdassa että useat juokseee ohi hymyssä suin ja itsellä erilainen ilme.
SIttten ekstrakuvasssa tuuleettaa kuitenkin etttä on voittanut itsensä ja pääässyt maaliiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauhtiraiidat juoksijallla ja hymysssä suin, hikitipat ja suuupieet neutraalisti niin että joutuu pusertamaaan, suupielet alaspäin lyyhistyneeenä lätäkösssä.
Ja tosssa keskikohdassa että useat juokseee ohi hymyssä suin ja itsellä erilainen ilme.
SIttten ekstrakuvasssa tuuleettaa kuitenkin etttä on voittanut itsensä ja pääässyt maaliiin.
SIttten puhekuplassa teksi "voitttajat on kaikki narsisteja, minä olen hyötyliikkuja".
Kilpikonna, etana ja kotilo. Jokainen tekee jotain hidasta. Esmes. etana kiipeämässä ison kivenmurikan yli jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SIttten puhekuplassa teksi "voitttajat on kaikki narsisteja, minä olen hyötyliikkuja".
Ei koskaan puhekuplia! Ei tekstiä! Kuvan pitää kertoa asia ilman niitä. Muuten se ei ole hyvä.
Tv kuvisope
Piirtäisin vanhusta nauttimassa eläkepäivistään puiston penkillä, toiseen jonkun autojonoruuhkan, joka jatkuu silmänkantamattomiin
Vierailija kirjoitti:
Koska en ole nainen, vaan mies, niin autan ap:tä. :) Kaikki vittuilijavastaajat ovat naisia, päivänselvä homma.
AP, mieti mitkä asiat ovat hitaita. Esimerkiksi: kilpikonna, etana, kellonviisarien tuijottelu, iso traktori tiellä, asfalttijyrä, vanhus kaupassa, jne. Mieti näitä lisää itse, mitä enemmän sitä parempi. Tämän jälkeen etsi joko googlesta, tai vielä parempi elävästä elämästä, visuaalista materiaalia mikä liittyy näihin hitaisiin asioihin. Sen jälkeen poimi niistä kuvista/ videoista/ esitteistä jne. visuaalisia seikkoja. Värejä, muotoja, tilankäyttöä, jne. Käytä näitä elementtejä luodessasi omia teoksiasi aiheesta "hidas".
t. mies, joka on työllistynyt hyvään duuniin kulttuurialan tutkinnolla (toisin kuin monet ketjuun vastanneet naiset)
Googlesta vaan kaikki pahimmat kliseet ja sieltä kuvista ja videoista muoto- ja liikekielen kopsaaminen. Oujee. Nyt on luovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan puhekuplia! Ei tekstiä! Kuvan pitää kertoa asia ilman niitä. Muuten se ei ole hyvä.
Tv kuvisope
Ai tänne tullut televisio kuvismaikka kommentoimaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv kuvisope
Kyllähän joissain teoksissa on tekstiä ja kuvaa. Ei nyt toki puhekuplia, joissa selitetään mitä tapahtuu, mutta muuta tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehtävässä on kyse sinun luovuudestasi, ei meidän muiden.
Olen kerran aiemmin hakenut. Ideani eivät uponneet ennakkotehtävissä raatiin ja en päässyt valintakokeeseen. Tuolloin aiheena taisi olla elämä ja teknologia jolloin käsittelin aihetta kenties liian rajulla ideoilla. Tekniikat hallussa joihin ideoita en kysele ja tatuointialalla työllistynyt, yhä halu siirtyä kuvataideopettajaksi. Puntaroin ennakkoaiheideni osuvuutta että pääsisi edes valintakoeosioon näyttää osaamiset
-apMitä olivat nämä liian rajut ideat? Jos on luovuutta ideoihin, jotka ovat aivan liikaa, niin kuvittelisi että tämä tehtävä on helppo.
Mm. Viiltelevä syömishäiriöinen pää painuksissa viikatemiehen vieressä ja taustalla englanniksi teksti "Arvosta elämääsi", toisessa kuvassa oli kyborgi jolla kaksi raajaa aseena ja taustalla tuhoutunut kaupunki
-ap
Elämä ja teknologia? Olit siis ymmärtänyt tehtävän väärin. Ideoiden ”rajuus” oli tuskin hylkäämisen syy. Hakijoille ei ilmeisesti annettu mitään palautetta?
Räystäältä roikkuva jääpuikko, joka valuttaa tippa kerrallaan hitaasti sulaessaan. Kolme kuvaa. Ilma ei saa olla liian aurinkoinen, ettei sulamisprosessi ole liian nopeaa. Myös lumi sulamisveden alla katoaa pikkuhiljaa, missä alkaa hiljakseen näkyä maata. Oisko tästä mitään iloa. Olen nainen, joka ei ole katkera kuten joku väitti, vaan olisin iloinen mikäli joku pääsisi avullani eteenpäin jossakin asiassa. Onnea yritykseesi päästä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Räystäältä roikkuva jääpuikko, joka valuttaa tippa kerrallaan hitaasti sulaessaan. Kolme kuvaa. Ilma ei saa olla liian aurinkoinen, ettei sulamisprosessi ole liian nopeaa. Myös lumi sulamisveden alla katoaa pikkuhiljaa, missä alkaa hiljakseen näkyä maata. Oisko tästä mitään iloa. Olen nainen, joka ei ole katkera kuten joku väitti, vaan olisin iloinen mikäli joku pääsisi avullani eteenpäin jossakin asiassa. Onnea yritykseesi päästä eteenpäin.
Tästä tuli mieleen tippukiviluolat, joissa veden kuljettamasta kalkista muodostuu tuhansien vuosien aikana tippukiviä.
etana tai kilpikonna olisivat aika tavanomaisia vastauksia. Voivatko olla omaperäisiä? Ehkä jos Etana matkustaa kilpikonnan selässä tai vastaavaa.
Sanna Marin, Krista Kiuru ja Pekka Haavisto miettimässä Suomen taloudellista tilannetta.
Tuollaisia ideoita 18-vuotiaan ideoinneista kehittyi, näkökulmia aiheisiin tullut iän myötä lisää itse kullekin
-sp