Spotifyn kuunnelluimmissa nyt, katso minkälaista musiikkia nuoriso tekee ja kuuntelee!
Steppasin partyy, minä ja mun Malis (Ahh)
Nää bad Hoes on mun saaliin
Mä scoreen sen pilluu niiiku maalii
Nää hoes mua vaanii
Mul on staminaa niiku Cavanii
Tää ämmä ei kestä mun banaanii
Mä teen tälle muijalle kawaalis
Tää muijja fiilaa Jareers ja Malis
Verse:
(YB)
tääl on veija (muija) jol on Twenty bodies
Se imi mun dikkii ku mä olin Ladis
She fell in love with me Koska mä en oo Stadist
Tän ämmän kaikki frendit on vaa Thottiees
Mul on Glocki mun taskus, Näist negeist ei oo vastust
Mä nään Opp nege Mä runuppaa sen taskut,
Tykkään olla pilves enkä laskuis,
Mul on 5k mun Balmainin Farkuis
Big 026 Niggas know me
Big governor (kuvernööri)
Hook
(YB & Nuteh Jonez)
Nää hoes mua vaanii
Verse 2
(Nuteh Jonez)
Steppasin partyy, minä ja mun mali
En voi cuffaa veija (muijja) joka on aina vaan baaris
Oot aina posted Up Kaivohuonees tai Laadis
Et oo enää Bad, en mä enää sua panis.
No Ouuh, Ku mä tarjoon sulle SHOOTSS,
Näätsä noi äijjät tuol, Noi äijjät on OPPS
Jos mä kosken niihin, ne soittaa mulle COPPSS
Oot tän paikan kaunein, kyl sä varmaa oot.
Tervetuloa 026, meil on blue flaagss mut me ei olla Crippss
Miks teet mulle näin, sorry baby mä en tiiä miks?
Jos sä lähet tänään, huomen mul on uus bitch
HOOK
(YB&NUTEH JONEZ)
Nää hoes mua vaanii
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Olisin pettynyt nuorisoon, elleivät saisi järkytettyä entisiä nuoria.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Jotain rajaa, silti?
T: entinen punkkari
Free the robots kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauankohan noi on asuneet Suomessa, kun ei ole oppineet edes puhumaan...
Tiiän ton tyypin seo täysin suomalainen niiku syntyny. Toi on vaa slangii ja te boomerit ootte madeis ku ette ymmärrä. Ite ymmärrän joka sanan. Miks väitätte et nuoriso on pilal ku toi on vaan musiikkia. Musiikin kuuluu just ollaa tommost hämmentävää ja menevää ei nuoret kuuntele jotai klassist ku ollaa nuorii. Tää on tän hetken kuumint musaa hyväksykää se. Nykyää o muuteki paljo vapaampi meno ku enne ja meiä tulevaisuus tulee olee nii paljon parempi ku teil ku ei olla tommosii konservatiivisii va ollaa paljo enemmä open minded. Herätkää ! 👁️
Teidän tulevaisuus on tukehtua roskaan keskellä tätä tuhoutuvaa planeettaa. Paetkaa vaan seksiaddiktioihinne ja sotapeleihinne. Jotain lohtua sentään. Älkääkä vaan missään nimessä yrittäkö tehdä mitään tän planeetan hyväksi, karttaa esim. Mäkkärin roskaruokaa.
Joskus ennen nuoret oli kapinallisia ja torjui vanhempiensa elämäntavan. Teidät on ostettu vaarattomiksi, tuollainen musa ei kritisoi yhtään ketään eikä mitään eikä myöskään laajenna tajuntaa vaan supistaa sitä sen iankaikkisen seksin ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko me järkyttyneitä? Mä olen huvittunut ja lievästi kyllästynyt. Aika kulahtanutta ajastaan jälkeen jäänyttä lyriikkaa. Mutta ehkä tämä on moni kulttuurisuuden lahja Suomelle. Ettei naisten arvostus pääsisi liian korkealle.
"Miks teet mulle näin, sorry baby mä en tiiä miks?"
Sit kuitenkin ruikuttaa sen muijan perään...?
Hahhaha kirjoitti:
Voin kuvitellaki ku nää boomerit kattoo tätä videoo ahahah h #LsUP STEPPASIN PARTY MINÄ MUN MALIS
En usko että täällä suomessa kovin moni noin 57-75 vuotias keski-ikäinen JENKKI katsoo tätä videota. Nuorilla psykoosit päällä kun nähdään tätä vanhempaa amerikkalaista väkeä täällä vähän väliä lol.
Onko yllätys että nämä koko ihmishistorian mätäpaise ikuisesti paapottavat sukupolvet tykkäävät tuollaisesta kuonasta?:D Meidänkin aikana oli paskaa räppiä mutta joku raja siinäkin oli.
Muistakaa älykkyyden lasku ja lisääntynyt aggressiivinen simpanssimainen käytös huoh..
Nuoret luulee elävänsä Jenkeissä, kun niiden pään täyttää amerikkalainen skeida.
Mitä v***n vajaamielistä paskaa tuo oli? Sain aivovaurion noiden ”lyriikoiden” lukemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret luulee elävänsä Jenkeissä, kun niiden pään täyttää amerikkalainen skeida.
Laillistetaan pilvi, niin kaikilla on aivot pehmeetä höttöä.
Mustassa nuorisokulttuurissa naista halveksitaan noin avoimesti? Tarttisko kotouttaa lisää?
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ei järkytä mikään muu kuin ilmiselvä vajaaälyisyys.
:) kirjoitti:
Milloin ihmiset tajuaa että näillä biiseillä on tarkoitus luoda kaaosta ja herättää huomioita, koska tää on viihdettä. Ei nää jutut välttämättä liity todellisuuteen millään lailla ja nää artistit on yleensä ihan perustyyppejä, jotka vaan rakastaa tällasta niinku esim mä. Älkää ottako taidetta liian tosissaan. Tässä esimerkiksi Playboi Carti josta ihmiset puhuu kaikenlaista, mutta loppujen lopuksi hän on aika ujo perustyyppi joka vain rakastaa Punk ja Rap kulttuuria ja musiikkia ylipäätään.
Tämä! Varsinkin suomalaiset on ihan liian tosikkoa kun tulee viihteeseen ja taiteeseen. Tätä menoa ei kuulu ottaa tosissaan tää on viihdettä, näyttelyä. Ei tätä voi mitenkään estää. Tää on loputon kierre hyväksykää se.
Huoh :) kirjoitti:
:) kirjoitti:
Milloin ihmiset tajuaa että näillä biiseillä on tarkoitus luoda kaaosta ja herättää huomioita, koska tää on viihdettä. Ei nää jutut välttämättä liity todellisuuteen millään lailla ja nää artistit on yleensä ihan perustyyppejä, jotka vaan rakastaa tällasta niinku esim mä. Älkää ottako taidetta liian tosissaan. Tässä esimerkiksi Playboi Carti josta ihmiset puhuu kaikenlaista, mutta loppujen lopuksi hän on aika ujo perustyyppi joka vain rakastaa Punk ja Rap kulttuuria ja musiikkia ylipäätään.
Tämä! Varsinkin suomalaiset on ihan liian tosikkoa kun tulee viihteeseen ja taiteeseen. Tätä menoa ei kuulu ottaa tosissaan tää on viihdettä, näyttelyä. Ei tätä voi mitenkään estää. Tää on loputon kierre hyväksykää se.
Ehkä simpansseille viihdettä..hienoa,mahtavaa. Isänmaantoivot. Onko kukaan oikeasti miettinyt mikä on pehmentänyt nykyajan penskojen pään, koska vanhemmat kuitenkin ovat meidän ikäluokkaa joka oli hyvinkin viisasta. Joskus tulee foliohattu-mietteitä että ehkäpä näihin on oikeasti käytetty jotain sädetystä että päästään "idiocracy" leffan tunnelmiin:)
Aikuiset on kasvattaneet uudesta sukupolvesta sellaisen, että ne luulee että seksi ja ulkonäkö on kaikista tärkeimmät asiat.
Se ois nyt tän aika. hihihi en malta oottaa ku Martta ja Mirjami näkee tän
Mua ihmetyttää tämän nuorten keskuudessa saavuttamassa menestyksessä (räikeän misogynian lisäksi) se, että biisi on niin vanhan tyylinen. Tällainen uhogangstaräppihän on ja oli todella nähtyä jo näin nelikymppisenkin lapsuudessa/nuoruudessa. Olisin odottanut jotain paljon nykyaikaisempaa tai modernia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä v***n vajaamielistä paskaa tuo oli? Sain aivovaurion noiden ”lyriikoiden” lukemisesta.
Minä en saanut aivovauriota kun en ymmärtänyt yhtään mitään sanoituksesta joka kaiketi oli suomea? Flimmeriä kuitenkin alkoi täti-ihmisellä puskemaan joten rauhoitun Pink Floydin, Kauppalehden ja punkun parissa..