Naiset! mistä ulkonäköön liittyvistä asioista muut naiset kehuu tai on kehuneet teitä?
Minua on kehuttu aina pitkistä ripsistä. Se on varmaan se kaikkein yleisin kehu. Hiustyyliä on kehuttu silloin, kun hiukseni ovat olleet polkkamittaiset. Vaatetusasioissa kehuja olen saanut eniten kengistä ja toiseksi eniten laukuista. Siinäpä kai kaikki naisten kehumat kohteet itsessäni 😃
Millaisia ulkonäkökehuja te yleensä saatte naisilta?
Kommentit (65)
Naiset kehuu semmoisista piirteistä jotka ovat heidän mielestään rumia ;) Esim. ohuthiuksiselle sanotaan että oi kuinka ihanat hiukset. Lytyhtukkaiselle sanotaan että sopii paljon paremmin kuin ne pitkät ;) Vaatteissa sama. Kun minulla oli päällä muodoton pallopaita, semmoinen jossa resori alaosassa, ja värikin hirveä, niin kyllä ihasteltiin :D Sitten kun on muodot paljastava paita niin ei sanota mitään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kehuu semmoisista piirteistä jotka ovat heidän mielestään rumia ;) Esim. ohuthiuksiselle sanotaan että oi kuinka ihanat hiukset. Lytyhtukkaiselle sanotaan että sopii paljon paremmin kuin ne pitkät ;) Vaatteissa sama. Kun minulla oli päällä muodoton pallopaita, semmoinen jossa resori alaosassa, ja värikin hirveä, niin kyllä ihasteltiin :D Sitten kun on muodot paljastava paita niin ei sanota mitään.
Myrkylliset naiset kehuvat noin. Käyttäydytkö itse noin? Itse ainakin kehun, kun näen jotain kaunista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myrkylliset naiset kehuvat noin. Käyttäydytkö itse noin? Itse ainakin kehun, kun näen jotain kaunista
Ainoa kehu joka suustani pääsee on "voi miten olet ihanan näköinen!" En erittele ikinä mitään, enkä sanoisi tuotakaan jollei siitä tulisi toiselle hyvä mieli. Mikä tahansa tukkamalli/vaate/whatever joka kaipaa kommenttia minulta"hei, mitäs pidät uusista hiuksistani/kengistäni jne." saa aina saman vastauksen, "tykkään oikein paljon". En ymmärrä miksi ulkonäköä pitäisi kommentoida mitenkään, itse en sitä kaipaa. Varsinkaan kun se on yleensä valhetta ;)
Oon huomannut, että naiset eivät oikeasti kehu toisten naisten hyviä piirteitä. Itsekin sain paljon enemmän positiivista huomiota kun paino alkoi nousta, leikkautin hiukset ja lopetin meikkaamisen. Sitä ennen ei mitään. Kaikessa oli jotain paranneltavaa koko ajan tai minulle ei sanottu mitään muuta kuin "ihan hyvä jos.." ja yleensä jokin piirre mikä ärsytti sanojaa itseään eikä kukaan muu ollut edes huomannut.
Itselläni on sen verran nämä hommat paketissa, että ei paljoa kiinnosta. Sen vuoksi voin aivan hyvin kehaista miten itseäni paremmannäköiset ihmiset ovat onnistuneet tai ovat paremmannäköisiä.
Toinen helmasynti on, että kaikki sellainen on rumaa mikä ei istu omaan makuun. Voin aivan käsi sydämellä sanoa, etten voi sietää sellaisia tietyntyyppisiä hippejä, mutta jos heillä on kaikki siinä omassa tyylissä kohdallaan, voin silti sanoa että näyttääpä hän hyvältä. En silti pamauta suoraan tuollaista mielipidettä, että hänen tyylinsä ei kiehdo minua, koska kukaan ei tee sillä yhtään mitään. Hirveän noloa sitten koska monikaan ei noudata tuollaista ts hirveää negaamista siksi ettei sinne omaan tyylisilmään istu toisen tyyli. Sekin on aika ikävää, että usein tällaisilla se oma tyylitaju on ylipaino, marimekko ja otsatukka sekä kirjava avainnauha.
Kampaus monta kertaa
Silmien väri ja ripset
Suora nenä
Muodokkaat huulet
Kaula ja ryhti
Kengät monta kertaa
Mekko
Kynsilakan väri
Kroppa
Pipo :D
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä ainakin kehun kauniiksi vain kauniina pitämiäni ja tiedän olevani hyvin kaunis itsekin. Otan saamani kehut kyllä ihan todesta. En tiedä millaisten naisten kanssa pyöritte mutta selvästi aivan eri henkisten seurassa. "Naiset kannustavat muita naisia ajamaan hiuksensa ja keräämään "kurveja" koska muut naiset ovat uhka" aika vähä-älyisten ja muut aliarvioivien ihmisten elämää.
Naiset nimenomaan?
Usein kuultua on, sä voit pukeutua mihin vaan, olet niin hoikka. Sinun vartalolle käy kaikki.
Miehet on enemmän kehuneet kauniiksi.
Toisaalta en edes oikein tunne ketään sellaista (naista)jonka kanssa ulkonäkö tulisi puheeksi.
Se ei yksinkertaisesti ole puheenaihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä ainakin kehun kauniiksi vain kauniina pitämiäni ja tiedän olevani hyvin kaunis itsekin. Otan saamani kehut kyllä ihan todesta. En tiedä millaisten naisten kanssa pyöritte mutta selvästi aivan eri henkisten seurassa. "Naiset kannustavat muita naisia ajamaan hiuksensa ja keräämään "kurveja" koska muut naiset ovat uhka" aika vähä-älyisten ja muut aliarvioivien ihmisten elämää.
En pyöri minkäänlaisten naisten seurassa. Valitsen seurani muiden asioiden peusteella, kuten esim. älykkyyden. Älykkyyden ihan perusjuttuja on ymmärtää että kauneus on katsojan silmässä.
Yleisimmät kehut hoikkuudesta/hyvästä kropasta ja kauneudesta (joka on todellakin katsojan silmässä). Paksuista hiuksista ja hyvästä ihosta olen myös useamman kerran kuullut. Sitten jotain yksittäisiä random kehuja, jotka ovat jääneet mieleen (mm. ihon väri, litteä vatsa).
Auts... Olen varmasti sysiruma, kun niin paljon on vuosien varrella kehuttu... :(
Vierailija kirjoitti:
Kroppaa ylipäänsä, tarkemmin erittelemättä mutta kuulemma hyvä ja "hyvässä kunnossa", olen kylläkin laihaläski. Siroksi sanottu myös, mitä ihmettelen, koska olen aika paksujalkainen. Kasvojen muotoa on kehuttu aika paljon myös, on sellainen perus ovaali. Harmi että piirteet ei sitten kovin kauniit olekaan eikä iho...
Tuo on totta, että laihaläskit näyttävät usein hyvässä kunnossa olevilta - etenkin vaatteet päällä! Vielä kun sattuu olemaan siro, niin aika hankala löytää parempaa vartalomallia, kun kaikki vaatteetkin näyttää hyvin istuvilta. Tällaista jopa ihan oikeasti kadehtii ihaillen.
Kaunis, kuulas iho. Paksut hiukset.
On sanottu että hyvä perse. Ja niin se onkin.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja jos sattuukin kuulemaan olevansa "ikäistään nuoremman näköinen" suunnilleen oman ikäisen naisen suusta, niin varmasti tarkoittaa tosiasiassa päinvastaista... :D
Hoikkuudesta ja pitkistä hiuksista olen saanut kehuja, toisaalta myös haukkujakin kun joidenkin mielestä olen liian laiha ja tukastakin voisi lyhentää reippaasti, että "näyttäisin fiksummalta".
Hiuksia (pitkät, paksut ja luonnonkiharat), kasvoja, luustoa, rintoja, vyötäröä (kitaramallinen) ja tyyliä.
Olen saanut elämäni aikana paaaaljon kehuja toisilta naisilta - niin tutuilta kuin tuntemattomiltakin, ja kehun tietysti myös itse muita.
En jaa ollenkaan sitä negatiivista naiskuvaa, mikä joillain naisilla on muista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä viesti kertoo nyt valitettavasti lähinnä sinusta itsestäsi.
Ehkä liikut kaltaistesi kanssa?
naiset eivät ole koskaan kehuneet minua.
yhden esimerkin voi antaa. eräs lääkäri yritti minua iskeä ja ei onnistunut siinä. niin sanoi. luuletko olevasi maailman kaunein nainen.
päätelkää itse.
Korkeat poskipäät, täyteläiset huulet, luonnonvaaleat vahvat hiukset (kesällä auringon ansiosta vaaleita raitoja)
Oon huomannut että kauniista naisista puhutaan noin ikävään sävyyn, koska ihmisiä harmittaa.