Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! mistä ulkonäköön liittyvistä asioista muut naiset kehuu tai on kehuneet teitä?

Vierailija
23.03.2021 |

Minua on kehuttu aina pitkistä ripsistä. Se on varmaan se kaikkein yleisin kehu. Hiustyyliä on kehuttu silloin, kun hiukseni ovat olleet polkkamittaiset. Vaatetusasioissa kehuja olen saanut eniten kengistä ja toiseksi eniten laukuista. Siinäpä kai kaikki naisten kehumat kohteet itsessäni 😃

Millaisia ulkonäkökehuja te yleensä saatte naisilta?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat silmät ja paksut taipuisat hiukset ovat saaneet kehuja.

Kaikkein ihanimmat kehut olen saanut omilta tyttäriltäni, jotka sanoivat että 'äiti on söpö'.

Ja minun mielestäni omat tyttäret ovat tietenkin söpöjä, ja ihan kauneimmat koko maailmassa.

Vierailija
22/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs urheileva mies sanoi, että mulla on ihan hel ve tin hyvät reidet. En osannut kuvitellakaan, enkä edes harrasta liikuntaa. Naiset ovat maininneet pitkustä ja paksuista hiuksistani, pituuteni ja miehet tykkäävät pitkistä jaloistani. En näe noita asioita itse kylläkään. Kerron itse mielelläni ihmisille kohteliaisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kehukaamme toisiamme!

Vierailija
24/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenää on kehuttu kauniiksi, samoin vartaloa ja rintoja ”täydellisiksi”. Että olen upean näköinen, hyviltä kavereilta tai vaikka sisarelta kuultua vuosien saatossa

Vierailija
25/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyitä hiuksia jotka kuulemma sopivat paremmin kuin pitkät ja toivottu etten laihduta, kun näytän paremmalta isompana..

Vierailija
26/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kukaan ikinä kehunut.

Miten itsestäni tuntuu samalta.. En muista, että kukaan olisi kehunut.

Toki naisvaltaisella alalla, jossa tehdään istumatyötä niin on useimmat naiset yleensä hieman ylipainoisia, joten enemmän kuittaillaan hoikkuudestani, vaikka olen oikeasti vain normaalipainoinen - se on lähinnä hämmentävää.

Vierailija
27/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisuutta: omat pitkät hiukset aidolla ruskealla sävyllä sekä omat pitkät kynnet ja useimmiten lakatut kynnet, keltakultaiseen taittavat silmät, kesällä ilmestyvät pisamat ja tasaisesti päivettyvä iho. Yleinen kropan pienuus ja sirous sekä hassuimpana pieni kenkien koko - kuulemma kuin nuken jalat... :D

Vierailija
28/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kateellisia eivätkä hevin kehuja jakele, etenkään itseään paremman näköisille.

Vierailija
29/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset kehuu vain itseään rumempia.

Vierailija
30/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naiset kehuu vain itseään rumempia.

Tämä! Siitä myös tietää, että itsellä on jokin kadehdittava piirre tai on hyvännäköinen, kun ei kuule kehuja toisilta naisilta. Helpompi on sympata sitä "rumaa ankanpoikasta", joka ei ole uhkana sille omalle ulkonäölle.

Vierailija
31/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuutta kehuttu ja salaa kadehdittu.

Vierailija
32/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla komeet hartiat

Vierailija
33/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiharahiuksinen tuttu kadehti piikkisuoria hiuksiani. :D Mutta näinhän se menee että kiharahiuksiset saa kehuja suorahiuksisilta ja toisin päin. Hyvän mallinen pää lyhyille kampauksille, ja hyvän mallinen pylly. Omalaatuista tyyliä on joskus ihailtu, mutta nykyään pukeudun tavallisemmin ja käytännöllisemmin.

Vierailija
34/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppaa ylipäänsä, tarkemmin erittelemättä mutta kuulemma hyvä ja "hyvässä kunnossa", olen kylläkin laihaläski. Siroksi sanottu myös, mitä ihmettelen, koska olen aika paksujalkainen. Kasvojen muotoa on kehuttu aika paljon myös, on sellainen perus ovaali. Harmi että piirteet ei sitten kovin kauniit olekaan eikä iho...

Vierailija
35/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kehuneet ulkonäköä yleisesti, joskus hiuksia ja joskus sääriä, mutta miesten mielessä on vain yksi asia isot rinnat. Meidän suvussa kaikilla naisilla on isot rinnat ja hoikat sääret, geeniperimää. Nuorena häpesin rintojeni suuruutta, mutta nykyään olen sinut naiseuden kanssa ja nautin katseista. Katsoa saa, koskea ei.

Vierailija
36/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen, alamittainen olmi. Mutta kehuja saan luonnollisen vaaleista hiuksistani, jotka ovat aika paksut ja luonnonkiharat. Monet luulevat, että blondaan hiuksiani ja varsinkin nuorempana minulle tultiin opiskelupaikassakin sanomaan, että ei kannattaisi blondata niin usein, kun eihän mulla ikinä näy juurikasvuakaan.

Vierailija
37/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin alipainoinen, sain paljon kehuja siitä. Muuten kehutaan hiusten paksuutta.

Vierailija
38/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten paksuja, pitkähköjä hiuksiani on kehuttu. Nykyään vain täytyy värjätä harmaita koko ajan, ja itse kadehdin niitä, joilla ei samaa ongelmaa... Varsinkin kasvojani kehuttu myös, ja nyt iän tultua huomaa itsekin, että ryppyjä ei tosiaan ole juuri ollenkaan. (Olen 52-v.)

Vierailija
39/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko ap oikeasti että naiset rehellisesti kehuu toisiaan? Kehuu joo mutta rehellisesti. Kehutaan sitten kun ne parhaiten kehuttavat on rapistuneet pois tai kun kehuttavalla menee ihan päin helvettiä.

Vierailija
40/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksista, niitä halutaan joskus jopa koskettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän