Yhdyntä orgasmi
Kuinka moni nainen saa pelkällä yhdynnällä orgasmin? Siis niin ettei koske klitorikseen. Oletteko aina saaneet vai opetellut saamaan? Jos ette ole ennen saaneet ja nyt saatte pelkällä yhdynnällä niin miten olette ”harjoitelleet” tämän ihanuuden?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä! Mikä siitä tekee ihana, ettei koske klitorikseen? Sanotaankos miehillekkkin, että opetelkaa saamaan orgasmi niin, ettei terskaan kosketa ollenkaan. Voi luoja.
Onko se sulta jotenkin pois, jos joku saa ilman klitorikseen koskemista? Klitorisorgasmi on toki kiva juttu, mutta onhan se ihan eri asia kun saa naidessa kunnolla. Ja kerta toisensa perään.
Epäreilua ehkä, mutta tasan ei mene nallekarkit sen enempää seksissä kuin missään muussakaan. Miksi näistä asioista ei saisi puhua ääneen?
No ei tietenkään ole pois. Mutta tosiasiat ovat mitä ovat. Ja jos ei nainen saa orgasmia "pelkällä panolla" niin ei saa vaikka mitätekis, ja ei kai SEKÄÄN ole väärin ja siitä ei saisis puhua?
Ja tuolle M62 sama juttu, vaikka miten lämmittelis ja kiihoittas, ja vaikka kuinka sitå klitorista on syvemmälläkin (sen tiedän ja varmaan muutkin) niin ei se orgasmi tule sillä tiedolla yhtään sen enempää, jos ei tule.
Itse muuten juuri äsken sain ja squuirttasin myös; mies pani ja samalla ihanasti stimuloin sitä klitorista, sitä mikä on näkyvillä, ja aivan ihanaa oli!
Mutta tämähän ei mitenkään liittynyt avaukseen, joten miksi tulet tänne räkyttämään?
Joo sinä puhut asiaa, kun minä räkytän...niin miestä niin.
Niin, mies taaskin yrittää tukkia naisen suun asiassa, jonka vain nainen tietää...aina vaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mies taaskin yrittää tukkia naisen suun asiassa, jonka vain nainen tietää...aina vaan.
Tunget samaa puusilmäistä sontaasi joka ketjuun aiheesta välittämättä, joten mitä odotat?
Ehkä tarttisit emätinorgasmin, jos pipo vähän löystyisi?
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä! Mikä siitä tekee ihana, ettei koske klitorikseen? Sanotaankos miehillekkkin, että opetelkaa saamaan orgasmi niin, ettei terskaan kosketa ollenkaan. Voi luoja.
Onko se sulta jotenkin pois, jos joku saa ilman klitorikseen koskemista? Klitorisorgasmi on toki kiva juttu, mutta onhan se ihan eri asia kun saa naidessa kunnolla. Ja kerta toisensa perään.
Epäreilua ehkä, mutta tasan ei mene nallekarkit sen enempää seksissä kuin missään muussakaan. Miksi näistä asioista ei saisi puhua ääneen?
No ei tietenkään ole pois. Mutta tosiasiat ovat mitä ovat. Ja jos ei nainen saa orgasmia "pelkällä panolla" niin ei saa vaikka mitätekis, ja ei kai SEKÄÄN ole väärin ja siitä ei saisis puhua?
Ja tuolle M62 sama juttu, vaikka miten lämmittelis ja kiihoittas, ja vaikka kuinka sitå klitorista on syvemmälläkin (sen tiedän ja varmaan muutkin) niin ei se orgasmi tule sillä tiedolla yhtään sen enempää, jos ei tule.
Vaimo on saanut tuolla konstilla tuhansia orgasmeja naidessa, saatu satoja samaan aikaan. Ihan varmasti toimii, näyttöä on, Riippuu varmaan kuka tekee. Joten puhu vain itsestäsi.
Sanoisin, että orgasmeja on erilaisia. Nuorena kuvittelin saavani joskus monta orgasmia mieheni kanssa yhdynnässä. Sitten tajusin, että ne ei olleet tosi orgasmeja nähneetkään.
Nykyään saan kunnon vatsanpohjasta lähtevän orgasmin vain masturboidessa. Kuitenkin nautin myös yhdynnästä ihan eri tavalla rennommin. Sanoisin, että yhdynnässä on aika jatkuvaa ilotulitusta, vaikka se vatsanpohjasta lähtevä orgasmi jääkin puuttumaan. Hyvin tyydytetty olo tulee siitäkin, joten en sanoisi olevan vain yhdenlaisia oikeita orgasmeja. Nämäkin on kuitenkin selvästi voimakkaampia kuin ne nuorena luulemani.
Täällä tosi moni sanoo vaimonsa saavan useita yhdynnän aikana. Oletteko oikeasti puhuneet siitä ja onko vaimonne kokeneet kunnon vatsanpohjasta lähteviä orgasmeja. Itse olin sen verran pihalla nuorena, etten oikein tiennyt enkä osannut sanoittaa fiiliksiäni. Enkä edelleenkään väitä, ettei pienemmät orgasmit ole myös niitä hyviä orgasmeja. Mutta nyt 40+ vuotiaana olen vasta herännyt omiin himoihini kunnolla. Olen siis aika myöhäisherännäinen tässä asiassa. Löytyyköhän muita kaltaisiani joiden himokkuus löytynyt vasta "vanhoilla" päivillä?
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä! Mikä siitä tekee ihana, ettei koske klitorikseen?
No mitähän nainen ajattelisi, jos hän esim ratsastaisi pitkät tovit miehen päällä, mutta mies ei laukeaisi. Mies sitten toteaisi, että hoida käsin loppuun. Siinä sulle sitä "Taas tätä!".
Mitä te täällä maalitatte yhtä kahta naistaa, asiahan on ihan tosi; ei se muutu naista syyttelemällä miksikään. Eihän tätä ole kukaan ihminen keksinyt, vaan nainen luotu kuin on, ei se syyllistämällä muutu miksikään. Nainen saa kuitenkin orgasmeja miten saa, ja se kai on pääasia. Ja mies saa omalla tavallaan.
Taitaakin olla kyse vaan miesten itsetunnosta, vaikea myöntää ettei pelkällä panolla saa kuin murto-osa naisita, ja sekös sitten hiertää.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Mitä te täällä maalitatte yhtä kahta naistaa, asiahan on ihan tosi; ei se muutu naista syyttelemällä miksikään. Eihän tätä ole kukaan ihminen keksinyt, vaan nainen luotu kuin on, ei se syyllistämällä muutu miksikään. Nainen saa kuitenkin orgasmeja miten saa, ja se kai on pääasia. Ja mies saa omalla tavallaan.
Taitaakin olla kyse vaan miesten itsetunnosta, vaikea myöntää ettei pelkällä panolla saa kuin murto-osa naisita, ja sekös sitten hiertää.
No muuttuuko se miehiä syyllistämällä sitten?
Keskustelu on kokonaan ihan absurdi. Väitellään sellaisesta asiasta joka ei täällä edes ratkea. Ratkeaa yksittäisten pariskuntien välillä puhumalla.
Kun ei ole sellaista asiaa mikä tuossa miehiä erityisesti hiertäisi, ja jos hiertääkin jotain idioottia niin eihän sellainen koskaan muutu miksikään. Ja ne jotka ajattelevat toisin, eivät tällaisia jankutusketjuja viitsi lukea, asiat on ok.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että orgasmeja on erilaisia. Nuorena kuvittelin saavani joskus monta orgasmia mieheni kanssa yhdynnässä. Sitten tajusin, että ne ei olleet tosi orgasmeja nähneetkään.
Nykyään saan kunnon vatsanpohjasta lähtevän orgasmin vain masturboidessa. Kuitenkin nautin myös yhdynnästä ihan eri tavalla rennommin. Sanoisin, että yhdynnässä on aika jatkuvaa ilotulitusta, vaikka se vatsanpohjasta lähtevä orgasmi jääkin puuttumaan. Hyvin tyydytetty olo tulee siitäkin, joten en sanoisi olevan vain yhdenlaisia oikeita orgasmeja. Nämäkin on kuitenkin selvästi voimakkaampia kuin ne nuorena luulemani.
Täällä tosi moni sanoo vaimonsa saavan useita yhdynnän aikana. Oletteko oikeasti puhuneet siitä ja onko vaimonne kokeneet kunnon vatsanpohjasta lähteviä orgasmeja. Itse olin sen verran pihalla nuorena, etten oikein tiennyt enkä osannut sanoittaa fiiliksiäni. Enkä edelleenkään väitä, ettei pienemmät orgasmit ole myös niitä hyviä orgasmeja. Mutta nyt 40+ vuotiaana olen vasta herännyt omiin himoihini kunnolla. Olen siis aika myöhäisherännäinen tässä asiassa. Löytyyköhän muita kaltaisiani joiden himokkuus löytynyt vasta "vanhoilla" päivillä?
Vaimo sai nourempana aina vatsapohjasta lähteviä kohdunkaulanorgasmeja jossa pillu mankeloi kalusta muusia. Lukitsi vielä paikalleen nalkkiin. Sitten vuosien mittaan rauhoittui ja orgasmeissa vaimo vain jännnittyi koko kropaltaan liikkumattomaksi ja pillu puristi koko matkaltaan kalua orgasmin ajan muttei enää lypsänyt. Sitten välillä orgasmit oli sellaisia, että koko kroppa jännittyi ja pillu puristi kalua voimakkaasti ainostaan pillun alimmilla lihaksilla. Kaikissa tapauksissa vaimo ikäänkuin kivettyi paikalleen viulunkireänä. Tuntunut että joka ikinen lihas on ollut jännityksessä.
Nyt vanhempana saa orgasmit käytännössä ainoastaan suuseksillä. Selkä menee karelle, kaikki lihakset jännittyy ja vain pillun alimmat lihakset puristavat kahta sormeani kuin pihdit. Välillä niin kovaa, että vihloo vaimon pillua. Yhtä sormea ei pysty puristamaan, mutta kahta sitäkin kovempaa. Toissapäivänäkin vaimon orgasmi kesti ja kesti ja meni niin överiksi, että muuten hiljaiselta vaimolta purkautui voikaisu suusta ja ajoi mut pois alakerrasta. Yleensä saa vain yhden, mutten nyt en ole varma tuliko monta peräkanaa.
Nauttinut vaimon orgasmeista koko rahalla. Mulla ja vaimon pillulla ollut aina hyvät keskusteluvälit. Jos joku ei tiedä, niin pillu on ihan yhtä itsepäinen kuin kullikin. Ei kukko käskien laula.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
No muuttuuko se miehiä syyllistämällä sitten?
Keskustelu on kokonaan ihan absurdi. Väitellään sellaisesta asiasta joka ei täällä edes ratkea. Ratkeaa yksittäisten pariskuntien välillä puhumalla.
Kun ei ole sellaista asiaa mikä tuossa miehiä erityisesti hiertäisi, ja jos hiertääkin jotain idioottia niin eihän sellainen koskaan muutu miksikään. Ja ne jotka ajattelevat toisin, eivät tällaisia jankutusketjuja viitsi lukea, asiat on ok.
Miehethän ne täällä naisia mollaavat. Ei tämä asia tosiaan muuksi muutu sanoi sitten kuka hyvänsä mitä hyvänsä. On ja pysyy. Olen nainen ja siis asiantuntija, tässä asiassa. Miksi mies sanoo naiselle "tee emätinorgasmi niin ei pipo kiristä" tai jotain sinneppäin. Ihan idioottia. Miten mies edes voisi tietää mikä miltäkin naisesta tuntuu? Eihän nainenkaan tarkalleen voi tietää miltä miehestä tuntuu. Absurdia.
Oma mieheni muuten, nauttii ihan hulluna mun orgasmeista, että olen sillai onnekas nainen, kun haluaa monta aina joka päivä mulle lahjoittaa. Kaikilla tavoilla.
Näkyy jatkuvan tämä; painampa alapeukkua, kun nainen kirjoittaa....vaikka sanoisi mitä. Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Näkyy jatkuvan tämä; painampa alapeukkua, kun nainen kirjoittaa....vaikka sanoisi mitä. Selvä.
Vedä nyt syvään henkeä ja rauhoitu. Nolo tapaus olet. Sun "feminismi" on juuri sitä mikä pilaa koko tärkeän aatteen ja tekee siitä naurunalaisen. Juuri sun kaltaisten päättömien vouhkaajien takia tärkeät asiat jäävät huomiotta.
Ja ihan naisena sulle painan alapeukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä nyt syvään henkeä ja rauhoitu. Nolo tapaus olet. Sun "feminismi" on juuri sitä mikä pilaa koko tärkeän aatteen ja tekee siitä naurunalaisen. Juuri sun kaltaisten päättömien vouhkaajien takia tärkeät asiat jäävät huomiotta.
Liibalaaba sulle ukkosein!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ihan oikeasti olet sitä mieltä, että nainen ei voi olla tykkäämättä kirjoituksistasi, koska hei, pidäthän aina naisten puolta?
Juu, ja minä olen mies, ei tarvitse sun pohtia sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ihan oikeasti olet sitä mieltä, että nainen ei voi olla tykkäämättä kirjoituksistasi, koska hei, pidäthän aina naisten puolta?
Juu, ja minä olen mies, ei tarvitse sun pohtia sitä.
Joo, ei tarvitse pohtia.
Pystyn laukeamaan ilman että terskaan kosketaan. Ja puoliso laukeaa koskematta klitorikseen, siis penetraatio riittää. Kaikista maailman naisista hän on helpoiten laukaistavissa. Saakin useampia ja joskus hyvänä päivänä squirttaa. Mut joo, pelkästä panosta laukeavia naisia on harvassa. Ainakaan ei ole kohdalle sattunut montakaan.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn laukeamaan ilman että terskaan kosketaan. Ja puoliso laukeaa koskematta klitorikseen, siis penetraatio riittää. Kaikista maailman naisista hän on helpoiten laukaistavissa. Saakin useampia ja joskus hyvänä päivänä squirttaa. Mut joo, pelkästä panosta laukeavia naisia on harvassa. Ainakaan ei ole kohdalle sattunut montakaan.
Otin vaimoksi ensimmäisen jonka pillu lypsi ja puristeli orgasmissa kaluani kuin viimeistä päivää. Niin kovaa, ettei pystynyt edes laukeamaan ennen kuin puristus loppui. Ymmärsin heti, ettei tämän parempaa nautintoa voi olla olemassakaan, tai en ainakaan tiennyt mikä voisi olla parempaa. Myöhemmiten saanut lukea, ettei kovin yleistäkään.
Niin, eipä näitä ole oikeasti ja tutkimusten mukaan monia naisia, jotaka saavat pelkällä yhdynnällä - mutta miksi pitäisikään.
Pääasia on nauttia seksistä, myös naiselle.
Mutta tämähän ei mitenkään liittynyt avaukseen, joten miksi tulet tänne räkyttämään?